Tina

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
PDH65 II
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 17 Jan 2014 15:45

Na zo'n 2 jaar niet (wegens gezondheidsredenen) geshoot te hebben, gisteren nog eens een shoot gedaan.
Het was wel even wennen en wat zoeken maar ik wil toch enkele beelden met jullie delen.

1
Afbeelding

2
Afbeelding
Canon 5D MkIII & 40D en wat glas, Sony RX 100 MkIII

https://www.facebook.com/fotograafPDH65/?ref=bookmarks
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Fijn dat je weer kon shooten! Ik heb er geen verstand van, maar ik blijf naar de tweede foto kijken. Een spannend beeld! Mooi gedaan!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
PDH65 II
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 17 Jan 2014 15:45

MarcoEOS550D schreefCOLONFijn dat je weer kon shooten! Ik heb er geen verstand van, maar ik blijf naar de tweede foto kijken. Een spannend beeld! Mooi gedaan!
Bedankt voor het kijken en je reactie :wink:
Canon 5D MkIII & 40D en wat glas, Sony RX 100 MkIII

https://www.facebook.com/fotograafPDH65/?ref=bookmarks
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Fijn dat je weer wat kan Ben geen kenner op dit gebied, maar hierbij wel mijn mening hoe ze op mij overkomen.

NR1, mooie blik van het model, goede uitsnede en een passende bewerking hierop toegepast.
Nr2, iets stoort mij aan de blik van je model, lijkt alsof ze loenst. Het rechter oog lijkt groter, daarbij vind ik haar linkeroog(voor de kijker rechts) wat te veel schaduw op vallen aan de binnenkant.
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
lopaz
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2014 12:04

Prachtige foto's.
Ik kan nog veel van jullie allemaal leren.

groetjes Koen
Gebruikers-avatar
Marian Korte
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2014 17:05
CONTACTCOLON

Fijn dat je weer kan schieten !!
Foto 1 vind ik fijne pose hou ik altijd van. Je bewerking zwart/wit vind ik ook zeker bij dit beeld passen.
Je kader vind ik juist teveel aandacht trekken en zonde omdat voor mij de aandacht naar haar expressie moet gaan.
Foto 2 heb ik het gevoel dat ze haar rechtoog iets dicht geknepen heeft, wat voor mij nu de ogen niet zo lekker vind kijken
Foto 2 is niet een foto die mij aanspreekt, en ik bedoel het niet vervelend hoor. Maar het beetje sexy moet overtuigend zijn, anders komt het beeld niet binnen.
Daarbij vind ik de kleurtoon de foto niet versterken, maar juist niet lekker qua huidskleur.
Maar je bent weer terug, en ongetwijfeld komen er snel weer meer foto's voor ons:)
Have fun in life :)
www.mariankorte.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar