Over the years

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
m.verbeekfotografie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2011 19:52

Hierbij wat studio werk dat ik afgelopen jaar heb gedaan.

#1
AfbeeldingStoere Chick by Michael Verbeek, on Flickr

#2
AfbeeldingLight by Michael Verbeek, on Flickr

#3
AfbeeldingJayden by Michael Verbeek, on Flickr

#4
AfbeeldingChayenna by Michael Verbeek, on Flickr
Gebruikers-avatar
Marian Korte
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2014 17:05
CONTACTCOLON

Altijd lastig om foto's die zo verschillende zijn onder elkaar te zien en te beoordelen.
Of ben ik de enige die dat lastig vind?
Foto 1 te hard contrast voor mij, en helaas valt de broek weg in de achtergrond hierdoor.
Zwart of zwart altijd zo damn lastig om mooi uit te lichten.
Foto 2 vind ik moeilijk omdat ik niet zo goed weet wat ik met dit idee aanmoet eerlijk gezegd.
Je vind het gaaf of niet..
Foto 3 ik smelt altijd bij ukkies. Zelf vind ik 2 lichtbronnen in 1 oog niet fijn kijken. En zou ik er eentje wegshoppen.
De ondergrond rand op de achtergrond kijkt niet zo fijn, je hebt nu net een niet lekker standpunt gekozen om te schieten.
Foto 4 heerlijke expressie van deze kleine. Voegen de bloemen iets toe ..voor mij niet, snap wel dat het voor de kleuren in het beeld mooi is hoor.
Maar had dan voor een speeltje gekozen, of zo iets. Ik denk dat de foto wat meer mag spreken qua contrast enz.
Have fun in life :)
www.mariankorte.nl
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Je houdt van snoeihard licht zo te zien op f 1 en 2
1: mooi stoer model. Het lijkt erop dat je niet goed kon kiezem, of ruig wegzetten, of sexy. Nu zit het er een beetje tussenin en das meestal net wat minder. Ik had graag wat meer detail gezien in de jas. Ikzelf probeer overigens lingerie altijd op een manier te fotograferen alsof het model de setjes echt op die manier zou kunnen dragen. De rits tot op het begin helemaal open vind ik maar vreemd
2: leuk idee zon lichtbron in de foto gebruiken. Maar wat moet je ermee. Ikzelf heb een een meisje in een schatkist laten kijken waar livht uitkwam. Toen ik de foto terugzag dacht ik: En nou? Het plaatje klopte gewoon niet, geen verhaal. Nooit verder gebruikt. Dat gevoel heb ik ook met deze foto. Ik denk dat je er meer sfeer omheen zou kunnen creeeren voor een mooi totaalbeeld
3: babys. Oei oei, new born lijkt zo makkelijk, maar dat is het niet. Poepen, piesen, janken, stress, lichtval niet goed. Je ziet aan de foto af dat de baby ( nog) niet relaxed is. Ik herken het haha :D . Goede voorbereiding, geduld en geluk moet je hebben. Van flits willen de babys nog al eens schrikken
4: vind ik de leukste. Zou hem nog iets oplichten. Qua bloemen ben ik het met Marian eens. Weglaten of juist helemaal omringen met bloemenzee
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar