Janna

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
f8@24mm
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 350
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2009 23:37
WoonplaatsCOLON Voorburg
CONTACTCOLON

heel prettig!
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik vind foto twee de mooiste.
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Mooie serie, waarbij ik drie een beetje uit de toon vind vallen. Kleuren zijn minder natuurlijk dan bij de eerste twee en daarom spreekt deze mij het minste aan.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Rijk schreefCOLONMooie serie, waarbij ik drie een beetje uit de toon vind vallen. Kleuren zijn minder natuurlijk dan bij de eerste twee en daarom spreekt deze mij het minste aan.

Groet,

Richard
Je hebt een punt , ik wilde de kleur van de hoed als tint teruglaten komen in de foto, maar twijfel nu of dat wel zon goed idee was. Bedankt voor je feedback
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Mij spreekt de derde juist wel aan. De overall rodige tint maakt het voor mij een prettige foto. De eerste is ook mooi, de tweede lekker klassiek. Al met al een mooie serie!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 3

En ik ben het met Marco eens.
Anoniem 4

Oei, zo zie je maar weer dat smaken en kijk op kunst verschillen.
Ik ben het niet eens met de heren hier boven.
Ik deel de mening van Richard en ook van Henriette.
In foto 2 spreekt me de pose, de expressie van het model en de soberheid erg aan.
In foto 1 zijn het vooral de kleuren, het rode haar, de rode lippen en de rode nagel die mooi afsteken tegen het groen van de mantel.
Ik heb heel lang getwijfeld, maar zelf zou ik toch de foto bijsnijden om de lichtgroene strook te laten verdwijnen. Het leidt mij af.
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Merci heren, over de groene strook had ik ook getwijfeld maar uiteindelijk toch gekozen voor het behoud. Ik vind zelf een langere uitsnede mooier en het een passende afkadering
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Anoniem 4

Goed dat het een bewuste keuze is en die respecteer ik dan ook. Laat daar geen misverstand over bestaan.
Neemt niet weg dat net als bij andere kunstuitingen een verschillende kijk daarop mogelijk is.
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Illuminatus schreefCOLONGoed dat het een bewuste keuze is en die respecteer ik dan ook. Laat daar geen misverstand over bestaan.
Neemt niet weg dat net als bij andere kunstuitingen een verschillende kijk daarop mogelijk is.
Zeker weten! Mijn reactie was dan ook zeker niet bedoeld als tegenspreken/weerleggen :)
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Anoniem 4

Zo heb ik het ook niet opgevat. :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar