Visdief (Azoren)

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
boko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 779
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 10:33
WoonplaatsCOLON Rijssen

Enige tijd geleden heb ik mij een Canon Ef500/F4 aangeschaft .
na een aantal maanden van oefenen en proberen heb ik de lens mee op vakantie gehad naar de Azoren .
standaard zit de 1.4x III TC erop.
op een mooie middag zat ik langs de haven van Ponta Delgada en vloog er steeds een visdief voor me langs .
ik heb getracht daar een leuke foto van te maken en hieronder het resultaat.
wat vinden jullie ervan ?

Afbeelding

Afbeelding
Canon 7D MK2 , EF 500/F4 L IS II , 1.4x TC III , Canon 10-22mm ,Canon 24-70/F4 L IS . Ooit kom ik er wel :D
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Knappe foto's hoor beeldvullend een scherpe vogel in vlucht blijft een uitdaging...
De eerste is heel mooi de Victory V ...
Ik vind de tweede het mooist ... daar kijkt hij echt op je neer ;-)
Apple fan, Canon volger...
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik vind de tweede de beste. Zelf heb ik ooit een keer een visdiefje kunnen fotograferen en daar was ik ook heel blij mee. :) Jammer dat het visdiefje op de eerste foto zijn kopje niet omhoog heeft. Dan zou ik die het mooiste hebben gevonden.
Danny_B
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2011 11:20

Beide mooie foto's, maar de tweede kijkt je echt aan. Mooi scherp, mooie compoen goed v kleur.
mvg Danny
Gebruikers-avatar
boko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 779
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 10:33
WoonplaatsCOLON Rijssen

Dank voor jullie reactie's , zelf vind ik de tweede ook mooier omdat op de eerste de kop naar beneden hangt . Om vis te zoeken.
het is erg lastig deze snelle vogels te volgen met veel mm. je bent hem zo uit de zoeker kwijt.
Canon 7D MK2 , EF 500/F4 L IS II , 1.4x TC III , Canon 10-22mm ,Canon 24-70/F4 L IS . Ooit kom ik er wel :D
Sisterray
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2016 13:03

Op de eerste foto vind ik de vorm van de vogel zo goed uitkomen V
Mooie opnamen van de vogel.
Grtz, Jack
sunblade
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3174
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 19:39

Kleuren en positie van de vogel zijn mooi in #1. Zoals genoemd was het nog mooier geweest als ie even naar voren had gekeken op dit moment en misschien had ik 'm iets ruimer in het kader gezien.
Gebruikers-avatar
boko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 779
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 10:33
WoonplaatsCOLON Rijssen

sunblade schreefCOLONKleuren en positie van de vogel zijn mooi in #1. Zoals genoemd was het nog mooier geweest als ie even naar voren had gekeken op dit moment en misschien had ik 'm iets ruimer in het kader gezien.
dat zou mogelijk zijn door middel van PS , dit is namelijk geen crop maar de volledige foto. maar niets in onmogelijk .
Canon 7D MK2 , EF 500/F4 L IS II , 1.4x TC III , Canon 10-22mm ,Canon 24-70/F4 L IS . Ooit kom ik er wel :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar