Gecko op jacht

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

Moderators: Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
Plaats reactie
Simmke
Canon shooter
Canon shooter

Op de valreep voor dierendag :)

Tijdens de zomervakantie in Frankrijk werden we iedere avond vergezeld door een aantal gecko's, die kwamen jagen op insecten die tot onze terraslamp aangetrokken werden.
Geweldige leuke beestjes, en ze zijn razendsnel!
Ik heb nog meer foto's maar ik vond dit wel een leuke reeks zo ;)

Op de loer
Afbeelding

Hap
Afbeelding

Likkebaarden
Afbeelding
Website: http://www.simplexphotographic.tk FB: Simplex Photo&Graphic Instagram: SimplexGraphic

Canon EOS 60D (gripped), Sigma 17-70 f/2.8-4 DC Macro OS HSM, Sigma 50-150 f/2.8 EX DC OS HSM
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
Contacteer:

Het is natuurlijk leuk om zo'n beestje te laten ( laten ) zien maar als showfoto zijn ze natuurlijk absoluut niet geschikt. Ik vind het slechte foto's wat compositie etc. betreft.
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator

Eens met Henriette. Van foto 3 is nog wel wat te maken, al is het maar door middel van een crop waarbij de rechterbovenhoek wegvalt.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
Contacteer:

Scherpte ligt mooi op de kop, maar ze zijn inderdaad wat druk ook door het logo.
http://www.kiranphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”