Villa Woodstock

Urban exploring in al zijn facetten

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
katjang
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 08 Mrt 2012 00:05

We wouden het terrein op gaan maar we werden gezien door 1 van de buurtbewoners.
Die schreeuwde naar ons dat we het terrein niet op mochten gaan, we hebben daar niks te zoeken.
Rustig zijn we naar deze beste man gelopen en met ons half gebrekkig duits proberen uit te leggen wat we daar deden.
Toen hij begreep dat we geen hangjongeren waren en geen bedoeling hadden om het te slopen liet die ons onze gang gaan.

Eenmaal het terrein opgelopen zagen we ineens 3 jongeren heel snel rennen door de bosjes en vluchten weg.
Wij dachten in eerste instantie dat er misschien politie rond liep, wij bleven zo rustig mogelijk en verkende de boel... Geen politie te zien. Maar we kwamen wel 2 andere mannen met een vrouw tegen die met een bos sleutels liep, misschien beheerder!?
Maar blijkbaar niet, want hij zag ons ook en zei helemaal niks.

Toen we eenmaal alles rustig hadden verkend zijn we maar naar binnen gegaan.
Bij aankomst van de Main hal hadden we een "wow" factor.
Iedereen pakte meteen de camera en we gingen aan de slag, na zo half uur bezig te zijn hoorde we ineens 2 zware stemmen van helemaal boven komen.
Blijkbaar waren er toch mensen binnen. Geen idee wie ze waren of wat ze deden.
Maar ze hadden ons blijkbaar wel gezien en begonnen luid te praten (geen idee wat ze zeiden, want we verstonden het niet goed. Want onze duits is niet al te best)
Maar ze begonnen heel hard met de deuren te slaan en begonnen ook van boven naar beneden te spugen op ons, wel beetje kinderachtig vonden we.

We dachten we laten hun we met rust.
Dus we hebben niet het gehele gebouw explored alleen de beneden verdieping en 1 verdieping hoger.

Helemaal boven zijn we dus niet geweest.
Was eigenlijk wel benieuwd of daar nog iets te zien was of niet, maar ja wie weet voor een volgende keer.

Hierbij mijn kijk op deze locatie.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik vind de laatste foto de meest interessante. Ik vind de foto's iets te gewoon. Dit soort opnames vraagt voor mijn gevoel een interessantere bewerking.
Paulmedusa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2009 10:02
WoonplaatsCOLON Zutphen

katjang, ik denk dat je de scherpte een beetje beter kan doen, dat accentueert de foto's wat beter nog. Verder mooi huis om lekker te fotograferen.
Paul
70D
Gebruikers-avatar
Svennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 830
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011 19:23
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Mooie locatie weer. Toch zie ik hier ook weer scheve wanden e.d. Probeer hier meer op te letten tijdens het fotograferen en corrigeer achteraf het nodige.
Gebruikers-avatar
Svennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 830
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011 19:23
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Mooie locatie weer. Toch zie ik hier ook weer scheve wanden e.d. Probeer hier meer op te letten tijdens het fotograferen en corrigeer achteraf het nodige.
Nathalietje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 565
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2011 13:26
WoonplaatsCOLON noord holland
CONTACTCOLON

wat een prachtige locatie
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar