Een aantal wedstrijden: Fortuna Sittard Jupiler League

Van de f-jes tot de eredivisie, alle prestaties vanaf het voetbalveld

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
GRoel
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 489
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2008 21:48
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

Ik ben de laatste tijd niet erg actief geweest op het forum. Met deze post weer een begin maken. De laatste tijd heb ik wat voetbalwedstrijden gefotografeerd. Bij Fortuna Sittard, meestal ter vervanging van een van de vaste fotografen. Ik hoor graag wat de voetbalfotografen ervan vinden. Ik ben niet erg ervaren langs (en op) het veld. Daar heb ik wel af en toe last van.


1.

44259

2.

44260

3.

44261

4.

44262

5.

44263

6.

44264

7.

44265

8.

44267

9.

44268

10. Deze heb ik gemaakt na de afscheidswedstrijd van Mark van Bommel. Een moment tussen twee mannen.

44269

Laatst gewijzigd door 1 op GRoel, in totaal 1 keer gewijzigd.
Mijn beste foto moet ik nog maken, hoop ik....

http://www.roelfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Nou je hebt een prima oog voor actie hoor.
Beetje apart ook wel, maar mooi.

Enige wat ik jammer vind is dat je zw/w en kleur + verschillende formaten in 1 serie toont.
Dat kijkt onrustig.
Maar wellicht wil je nu wel doen wat er bij nummer 9 gebeurt op foto 8 :)
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Gebruikers-avatar
RReuser
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 548
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013 11:35
WoonplaatsCOLON Land van Maas&Waal
CONTACTCOLON

Ik vind het een fantastische serie, lekker scherp en oog voor detail.
De hele serie kijkt gewoon lekker en ook als je niet met voetbal hebt weet je deze serie nog te waarderen.
Voor mij is foto nr. 10 de meest sprekende foto ondanks dit geen actiefoto is :)
Groet, Richard



Life is like a camera.
Just focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don't turn out – take another shot.

http://www.flickr.com/photos/totallybananas/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
GRoel
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 489
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2008 21:48
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

Bedankt voor jullie reacties.Ik kan me voorstellen dat de afwisseling in formaat en kleur / zwart-wit wat onrustig kijkt. Het is niet perse bedoeld als serie, maar als overzicht van een aantal wedstrijden. Ik denk overigens dat je je niet teveel vast moet pinnen op allerlei conventies. Ik denk dat het belangrijk is dat je dat doet wat nodig is om het beeld zo sterk en goed mogelijk te maken. Alles, dus ook de afmetingen, kleur enz, staan ten dienste daarvan. Ook binnen een serie geldt dat, hoewel je daar juist om de beelden goed over te brengen vaak moet kiezen voor een beetje uniformiteit binnen je serie.

Ik weet niet of dat zo vreemd is, ik merk wel dat veel mensen erg krampachtig vasthouden aan regels die alleen gelden als richtlijnen. Je moet vooral ook weten wanneer je ze moet loslaten :)

Ik vind zelf foto 10 ook de mooiste trouwens!
Mijn beste foto moet ik nog maken, hoop ik....

http://www.roelfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
margosubnel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2013 08:45

Die foto nr 10 is echt super, heeft van Bommel die zelf ook gezien?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar