legale urbex

Hier kun je tips en ideeën uitwisselen voor mooie locaties.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
combidt
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 30 Mrt 2014 22:34

hallo ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen
maar ik ben opzoek naar bedrijfspanden/terreinen bunkers of wat voor panden/terreinen dan ook die verlaten zijn
wel locaties waar je met toestemming heen kunt en op die manier dus geen problemen krijgt
ben dus niet bereid om risico's te nemen
ook omdat het voor een uitstapje van een fotoclub dit bedoeld is
alle tips zijn welkom liefst binnen nederland of bij grensovergang naar duitsland regio limburg/gelderland

alvast mijn dank
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Heb je de zoekfunctie al gebruikt? Volgens mij is hier al heel wat over geschreven op het forum.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

Veilige locatie Landschaftspark in Duisburg, gratis, good bereikbaar, ook geschikt voor avondfotografie.
Weet niet of het echt voldoet aan jouw eisen van urbex, kijk anders eens naar de foto's die hier op het forum te vinden zijn. Even zoeken op de naam Landschaftspark.

of kijk hier Toon je foto's » Architectuur & Gebouwen » Overig / Archief of bijv.
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... chaftspark" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door 1 op Road8, in totaal 15 keer gewijzigd.
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Je was me voor Roland. :lol:
Qua geografische locatie ook perfect voor je fotoclub.

Zeker een aanrader, ook 's avonds.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
aflits
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 673
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:33

Bij Amsterdam is een terrein van de oude Mobil-vestiging. Die was voor het publiek opengesteld. Een aantal jaren geleden was er hier een topic over maar dat kan niet meer opgezocht worden.
Gebruikers-avatar
Anko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 356
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2011 13:03
WoonplaatsCOLON Hardenberg

In de Maginot linie is van alles mogelijk op diverse locaties. Het is wel wat verder weg, maar misschien vind je het toch wel iets. (Ik ben gids in Galgenberg http://www.forticat.com/" onclick="window.open(this.href);return false;.)
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Net ontdekt:
De spoorzone van Tilburg doet op 29 mei zijn deuren open.
http://www.spoorzone013.nl/uitgaan/spoo ... grafiedag/
€2,50 entree, gratis drankje.
Legaler kan niet! :wink:

#Edit#
Vooruit, maken we er meteen een uitje van?
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 9&t=114469
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
Anko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 356
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2011 13:03
WoonplaatsCOLON Hardenberg

:-) Wel leuk! (Ik kan dan niet, ben dan in Auschwitz.)
Boeffiej
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2016 14:36

Strijen Sas daar staan nog wat bunkers her en der door het weiland als het goed is ;) daar zijn de Duitsers binnen gekomen in de oorlog
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar