Hasselblad

Als Canon fotografen kijken we natuurlijk ook weleens bij de buren. Hier kunnen daarom alle andere merken camera's besproken worden..

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
alabaster
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2014 11:39

Af en toe kijk ik 'stiekem' op Marktplaats naar een Hasselblad. Middenformaat ben ik altijd gek op geweest, maar de prijzen van die digitale achterwanden ..... :shock:

Vandaag vond ik de volgende link. Wat een idee! Wie weet is het wat.


http://feedproxy.google.com/~r/iPhonecl ... tory01.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

hm, als je je sluitertijd al niet kunt bepalen, wordt je daar toch niet blij van?
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
alabaster
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2014 11:39

Ja, die opmerking in het artikel begrijp ik niet helemaal, want je kunt wel de sluitertijd op je Hasselblad kiezen en die neemt de phone dan over.

Het is nog lang niet perfect: je kunt bijvoorbeeld de ISO niet instellen, dat hangt van de iphone af, maar het idee is leuk en wie weet inspireert het andere fabrikanten. Twintig duizend euro of meer voor een digitale achterwand is toch te gek.

ps. Ik blijf bij mijn Canon, hoor.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

haha ik snap je interesse wel ;-)

Kan best nog leuk worden, wie weet past Apple z'n product er wel op aan... :D
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar