70-200 IS II 2.8 kopen voor €999,- ??

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Anoniem

Verkoper is idd overgestapt naar RF en is al in het bezit van een 70-200 L 2.8 voor dat systeem.
Vandaar. Morgen weet ik meer.
Anoniem 4

.
. . .
.
Laatst gewijzigd door 1 op Anoniem 4, in totaal 7 keer gewijzigd.
Anoniem

Ter vervanging van mijn stokoude 100-300 4,5-5.6. Deze dateert van het analoge tijdperk, ooit aangeschaft icm met mijn EOS 500N.
Heeft dus geen IS en ik merk dat ik hem toch steeds meer ga gebruiken omdat de Panasonic nét niet genoeg tele biedt
Goed, ik mag de lens uitgebreid testen en zal de (resutaten) hier wel posten.

Dank voor je opbeurende woorden. :(
Anoniem 4

.
. . .
.
Laatst gewijzigd door 1 op Anoniem 4, in totaal 7 keer gewijzigd.
Anoniem

Ik merkte dat ik zelfs mijn kleine Panasonic weinig gebruikte. Hoogstens als snapshot-camera.
Met het verlengde thuisblijven wilde ik gewoon weer even terug naar toen, toen sjouwen nog heel gewoon was. En met de natuur, uiterwaarden, Maas, prachtig vogelparadijs langs het Maximakanaal onder handbereik, ga ik toch eens proberen hoe dat voelt.
Mijn apparatuur:
60D, 15-85 Efs, Tamron 90mm macro en dus de genoemde stokoude 100-300. Die laatste levert gratis een portie Chromatische aberratie mee en gaat in de verkoop.
De eerste snelle resultaten van de 70-300L zijn zeer tevredenstellend en het gewicht kan ik ook nog wel torsen, anders doet mijn fietstas dat wel.
Overigens is de prijs die ik ervoor betaalde zodanig, dat ik hem gemakkelijk weer met winst kan verkopen, mocht het me allemaal te veel, te zwaar worden.

No hard feelings overigens, maar dat weet je wel.

Resultaten volgen nog. Eerst even krachttraining doen.
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Mooie aankoop! Ik heb die lens al jaren en gebruik hem veel... na de 24-105 het meest... ook voor macro (met tussenringen natuurlijk).
Apple fan, Canon volger...
Anoniem

wibo53 schreefCOLON 23 Apr 2021 09:52 Mooie aankoop! Ik heb die lens al jaren en gebruik hem veel... na de 24-105 het meest... ook voor macro (met tussenringen natuurlijk).
Goeie tip, meteen geprobeerd en ja, prima resultaat.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar