"Voor fotografen met stijl"

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
romybroekkamp
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013 21:04

http://www.want.nl/voor-fotografen-met- ... cameratas/" onclick="window.open(this.href);return false;
MvdE
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 602
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2013 19:18

Ik vind 'm wel mooi. Met als voordeel dat het er niet als fototas uitziet (als je er geen statief onder hangt ;-)) en dus minder diefstalgevoelig.
Gebruikers-avatar
romybroekkamp
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013 21:04

Ik vind dit de 1e mooie camera tas die ik gezien heb :P
Mogen ze er van mij meer van maken :)
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Ook verkrijgbaar met Canon-fit? :wink:

Groet!
Dward
Gebruikers-avatar
Rianne l
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2013 10:26
WoonplaatsCOLON Helmond

Echt gave tas en geen overduidelijke camera tas.
Groetjes Rianne.
Elianneh
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2013 13:39

Wat een super gafe tas! Ziet er praktisch uit en heel leuk.
Gebruikers-avatar
Ina
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3090
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2006 22:46
CONTACTCOLON

Prachtige tas, maar ook een prachtige prijs :( :wink:
Groet, Ina
Gespannen?? Gebruik eens wat vaker de ontspanknop........
Gebruikers-avatar
Geelduikbootje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1546
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 11:10
WoonplaatsCOLON Het bosch van den hertog

Mooie tas. Prachtig leer. Maar erg aan de prijs.
Vraag me ook af hoe het draagcomfort is als je er een paar uur mee rond moet sjokken.

Overigens kun je zoiets zelf ook inrichten. Het binnenwerk is best wel ergens los te koop.
En tassen zijn er in alle soorten en maten in overvloed.

Ondanks dat het een prachtige tas is zou ik 'm niet kopen.
As we live a life of ease, Every one of us has all we need
Sky of blue, and sea green, In our yellow submarine
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

MvdE schreefCOLONIk vind 'm wel mooi. Met als voordeel dat het er niet als fototas uitziet (als je er geen statief onder hangt ;-)) en dus minder diefstalgevoelig.
Hij is dermate mooi (en prijzig) dat ze die tas stelen voor de tas zelf... fotomateriaal is dan een bonus...
Of dat dan minder diefstalgevoelig is, dat weet ik niet hoor :)
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Ik geloof ook niet zo in "een tas die minder opvalt". Ja laat je camera toch niet in de tas zitten dus ze zien snel genoeg wat je bij je hebt . Ook ziet deze tas er uit als een mooie tas waar ook een tablet/laptop in kan zitten. Door alleen al te denken dat het veiliger is word je zelf minder allert en is het schijnveiligheid. Ga er gewoon vanuit dat er helaas mensen zijn die hun handen niet thuis kunnen laten en je spullen willen jatten.

Maar het is een mooie tas al vraag ik mij af hij praktisch is. Helaas zijn mooi en praktisch niet altijd zaken die samen gaan. :wink:

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
romybroekkamp
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013 21:04

ha! ik had nog niet eens naar de prijs gekeken, inderdaad een beetje boven budget..
bedoel er verder niks serieus mee, maar vond 't wel leuk om te delen :)
(tja dat er een nikon in zit bewijst maar weer dat ze teveel betalen voor hun spullen :P)
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Voor 360 euro moet je volgens mij een heel eind zelf bij de lokale leerboer een tas kunnen laten maken. Is ie helemaal zoals jij het wilt :D
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Wij hebben nogsteeds de standaard Canon 100eg cameratas. Tot nu toe, met wat passen en meten, goed te doen. Maar ik ben op zoek naar een meer "vintage" cameratas. Dit komt zeker in de buurt! (behalve de prijs.) Zelf eentje (laten) maken is ook een optie. We hebben zo'n soort leren tas in huis, maar een slagje groter. Eigenlijk te groot naar mijn smaak. Op zoek naar een maatje kleiner dus. We hebben ook een ouderwetse boekentas, maar daarvan zijn de vakken te smal om een camera in op te bergen.
Wat betreft comfort: ik heb een paar slings geprobeerd, maar ik vind het persoonlijk niet prettig. Ik heb de 100eg meestal kruislinks over de schouder met de heupriem vast. Zoals de tas in het linkje zit, lijkt me niet prettig. Volgens mij botst ie telkens tegen je achterste aan wanneer je loopt. Gewoon in de hand zoals op de laatste foto, lijkt me het comfortabelst.
Ik vind het zelf niet prettig om met een tas rond te lopen waar met koeieletters CANON op staat. De standaard nekriemen op de camera's vind ik helemaal niets. Van een grote afstand kan je lezen welke EOS iemand om zijn nek heeft hangen. Handig voor dieven om de gewenste camera te kiezen. Of het veiliger is om een onbeletterde tas of nekriem te hebben, betwijfel ik. Het is een gevoel.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
jans1960
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 630
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2009 10:56
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

Rijk schreefCOLONIk geloof ook niet zo in "een tas die minder opvalt". Ja laat je camera toch niet in de tas zitten dus ze zien snel genoeg wat je bij je hebt . Ook ziet deze tas er uit als een mooie tas waar ook een tablet/laptop in kan zitten. Door alleen al te denken dat het veiliger is word je zelf minder allert en is het schijnveiligheid. Ga er gewoon vanuit dat er helaas mensen zijn die hun handen niet thuis kunnen laten en je spullen willen jatten.

Maar het is een mooie tas al vraag ik mij af hij praktisch is. Helaas zijn mooi en praktisch niet altijd zaken die samen gaan. :wink:

Groet,

Richard
+1 :D
Fujifilm X-T1, Fujifilm X-E2, Fujifilm XT2, Fujifilm X-T20, 10-24mm F4, 16-55mm F2.8, 18-55 F2.8, 50-140mm 2.8, 35mm F2.0, 23mm F 2.0, 56mm F1.2, 90mm F2.0, 60mm F2.4 macro, Lensbaby Velvet 56mm 1.6, 2.0 & 1.4 convertor.
Gebruikers-avatar
Geelduikbootje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1546
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 11:10
WoonplaatsCOLON Het bosch van den hertog

romybroekkamp schreefCOLON(tja dat er een nikon in zit bewijst maar weer dat ze teveel betalen voor hun spullen :P)
Fun! :D
As we live a life of ease, Every one of us has all we need
Sky of blue, and sea green, In our yellow submarine
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Ook niet direct zichtbaar als een fototas, maar wel met wat minder stijl (en een kleiner prijsje... :)): http://www.cameranu.nl/nl/search?sort=p ... nter+Brown" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
romybroekkamp
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013 21:04

Die ziet er ook goed uit! Maar ik denk toch dat ik voor een Cowboysbag ga met eigen ingerichte binnenvoering :)
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Ja, dat is het! Een oude western sadlebag!
https://www.google.nl/search?q=western+ ... 1&tbm=isch
Keuze genoeg. Brede schouderband, ruimte genoeg voor je camera en objectieven aan de voorkant, boterhammen en drinken aan de achterkant. Ik zie het helemaal zitten! :lol:
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Dan nog een paard erbij waar je die tassen aan op kan hangen en je bent helemaal in stijl!
Gebruikers-avatar
romybroekkamp
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013 21:04

http://lmgtfy.com/?q=cowboysbag" onclick="window.open(this.href);return false;
grapjassen :lol:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar