Professional Imaging 2015

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
maximus
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 305
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2009 16:52
CONTACTCOLON

Ik kwam dit tegen via fotografie.blog.nl, lijkt me erg interessant. Helaas kan ik het weekend niet - Scott Kelby had ik graag eens live gezien - maar ik neem die maandag een dagje vrij!

De – tegenwoordig ook voor hobbyisten toegankelijke – fotovakbeurs Professional Imaging is dit jaar meer dan ooit de tocht naar Nijkerk waard. Op het programma staan klinkende namen als Scott Kelby en Frank Doorhof, en er is ook een uitgebreid aanbod aan masterclasses (let op: de deadline om je in te schrijven is vrijdag!). Natuurlijk ontbreekt een beurs evenmin.

Professional Imaging is gratis toegankelijk, maar je moet je wel registreren voor een toegangsticket – en vol is vol! Op 28, 29 en 30 maart in De Loods in Nijkerk; meer informatie vind je op http://www.professionalimaging.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; .
It's not the quality of the pots that makes food taste good
Gebruikers-avatar
leike
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2008 12:01
WoonplaatsCOLON Zaltbommel

Lijkt mij wel interessant...!!
camera en lenzen...statief en flitser...vrouw en 2 katten...
Lid van de Orde van de Gulden Snede.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ik heb me ook ingeschreven voor maandag.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Ik ga zaterdag, iemand zin om mee te gaan is wel gezellig denk ik.
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Ik ga maandag...
Apple fan, Canon volger...
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Ga zaterdag of zondag. Kan me nog een kleine rel herinneren op LinkedIn vorig jaar in één van de fotografie groepen. Waar er veel klachten waren dat er veel amateurs waren. Dit waren vooral de mensen die zich zelf Pro vonden en de beurs voor hen georganiseerd werd ;-)

Vaak zijn er leuke aanbiedingen. Als je één van de sprekers wilt zien. Wees er op tijd bij. Vorig jaar zaten de ruimtes al snel vol. En was het heel erg warm binnen.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

ze kunnen toch niet echt klagen... als ze 'fotofanaat' en 'amateur' formeel als toegangs-categorie hebben...
een profi beurs zou dan eerder op uitnodiging werken denk ik...
wel een hele mooie line-up van sprekers...
Apple fan, Canon volger...
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Ik ga zondag, ben heel benieuwd!
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Wij hebben kaarten voor de zaterdag en zondag. De maandag is vol hoorde ik.
Hoop de sprekers te zien zijn. Afgelopen jaar was het zo druk dat we alleen Frank Doorhof hebben gezien.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

aah [censored], ik had dit jaar willen gaan omdat ik Maandag altijd vrij heb en ik had Scott Kelby graag eens willen bijwonen.. helaas al helemaal vol (vanwege brandweer regeltjes.....)

2016 here i come .. i hope.. :p
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

De opbouw is al in volle gang:
Afbeelding

Mijn kantoor is letterlijk naast De Loods in Nijkerk, waar de beurs net als vorig jaar weer gehouden wordt :D
Afbeelding

Ik heb zelf kaarten voor zaterdag en maandag. Met het idee om maandag vanaf kantoor nog even langs te wippen. Maar helaas moet ik maandag naar een klant in Eindhoven dus dat plannetje gaat niet door :(
Zal wel even kijken of het kaartje makkelijk door te geven is, anders zou je hem best mogen hebben, Michel
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

De tickets staan op naam, maar ik ga ervan uit dat je niet hoeft te legitimeren. Sowieso kan je met één ticket alle dagen naar binnen.

Ik wilde maandag gaan, maar dat wordt 'm niet. Als ik iemand blij kan maken met het ticket: pm me je mailadres maar!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Ik ben vandaag langs geweest. Het was voor mij de eerste keer en heb vooral lezingen bijgewoont (Scott Kelby, Frank Doorhof en Terry White). Wat een sprekers zijn dit, ik heb mij geen minuut verveeld :D

De beurs zelf is natuurlijk één grote snoepwinkel. Vooral leuk om veel spullen nu eens echt te kunnen zien en vasthouden. Heb niet gezien dat er ergens iets heel nieuws te zien was maar dat maakt ook niet uit.

Ik heb een leuke dag gehad en ga zeker proberen volgend jaar wee te gaan.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar