Foto vd Boogaardt stopt

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
RoelofT
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2018 19:48
WoonplaatsCOLON Sassenheim
CONTACTCOLON

http://www.fotobo.nl/

Deze winkel kende ik sinds een paar jaar vanwege een fotowedstrijd en je kon er jaarlijks je apparatuur goedkoop schoon laten maken. Aardige mensen maar helaas stoppen ze ermee.
Geachte cliënten,

Zoals u waarschijnlijk reeds heeft vernomen, ga ik mijn winkel sluiten i.v.m. het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd.
Ik heb met zeer veel plezier ruim 42 jaar mijn winkel gehad en nu is de tijd gekomen, om samen met Elly mijn vrouw te gaan genieten van de vrije tijd die ik ga krijgen.
Ik was van plan, om samen met mijn vaste team Sylvia van Leeuwen en Hans Thuring afscheid van u te nemen met een groots afscheidsfeest bij ons in de winkel. Echter het Coronavirus heeft ook hierdoor een streep gezet. Helaas!

Wij willen u danken voor de vele jaren, dat wij u mochten helpen met uw hobby.

De maand juni zal de laatste maand zijn dat ik officieel nog open ben. Zaterdag 27 juni is de laatste dag. In de maanden Juli en Augustus is de winkel GESLOTEN! September ga ik gebruiken om de eventuele laatste artikelen te verkopen. Echter, wel met aangepaste openingstijden.
Via facebook, e-mail en mijn website houd ik u op de hoogte van deze aangepaste openingstijden.

Digitaliseren:
Het digitaliseren van super / dubbel 8 films, videobanden, dia's en negatieven ga ik vanaf september doen vanuit mijn studio thuis. Indien u wenst, kom ik het materiaal bij u thuis halen en weer terug brengen.
U hoeft mij alleen maar even te bellen 06-22721709. Meer informatie: kijk op mijn website WWW.FOTOBO.NL

Service nadat wij gesloten zijn:
Ik heb met mijn collega's Remco en Roos Filippo afgesproken, dat zij de service overnemen van de camera's die wij verkocht hebben. Natuurlijk kunt u ook bij hun terecht, indien u vragen heeft over producten, cursussen enz..
Zij hebben een prachtige winkel in het winkelhof in Leiderdorp. U zult met open armen worden ontvangen.

Hun gegevens:

Foto Filippo
Winkelhof 42
2353 TT Leiderdorp
telefoon:Â Â 071-5413258
Website: www.fotofilippo.nl

Nogmaals, veel dank.
Hans van den Boogaardt
Paul eos7d
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013 20:18

Spijtig dat steeds meer van die zaken sluiten, dat zijn nog vakmensen die je graag met kennis van zaken verder helpen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar