Ervaringen ebay seller pixel_uk

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
frankb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 105
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2005 06:20
WoonplaatsCOLON Elburg

Iemand ervaring met deze man?

De prijzen van zijn lenzen zijn best aardig (zeker met de koers van de pond)

Dit is zijn winkel op ebay: http://stores.ebay.nl/pixeluk73
De prijzen zijn niet van dien aard dat je gelijk onraad ruikt, ook heeft hij goede feedback.

Hij is al lang bekend op ebay en heeft eenmaal zijn naam gewisseld:
Gebruikersnaam Ingangsdatum Einddatum
pixel_uk 15-feb-12 Huidig
homedis2 08-jul-08 15-feb-12

Het lijkt wel aardig en het scheelt toch, ik zit aan de 70-200 IS 2.8 II te denken, rond de 1780 eur (en 30 eur verzendkosten) is net even meer dan 1800 eur. ( voordeel minstens 200 eur met een lens hier in de NL)
Bestellen in de UK heeft ook als voordeel dat je geen ellende hebt met de douane omdat de UK bij de Eurozone hoort.

Maarja, het is een aardig bedrag, zou leuk zijn om wat ervaringen te horen met deze man.
pkupku
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2009 07:20
WoonplaatsCOLON bargercompascuum

ik ebay vrij veel, niet zulke grote bedragen maar wel wereldwijd. maar voor z'n bedrag zou ik het niet aandurfen om iemand met maar 294 feedbackscore waarvan 251 de laatste maand. http://feedback.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dl ... ositive_30" onclick="window.open(this.href);return false;

groetjes arjan
Er zijn 60 spieren nodig om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen.Waarom zou je je dan vermoeien?
frankb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 105
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2005 06:20
WoonplaatsCOLON Elburg

hmm precies wat ik dacht, ik ebay ook vrij veel, maar 100 eur is normaal al veel op ebay voor mij.

Dit is een heel ander bedrag inderdaad, en via google maps zie ik alleen zo'n kantoorpand waar tig bedrijven inzitten, dus daar kan ik ook niet veel mee.
Laat ik het voorlopig eerst maar even aankijken, of er moeten mensen met goede ervaringen zijn.

googelen op zijn naam levert ook al niets op. Bij dit bedrag misschien maar eens niet gokken denk ik zo.
Maar even aankijken, ik heb geen haast.

Ik wil de lens wel hebben, na hem een weekend gehuurd te hebben bij pixto-f (wel goede ervaring mee) heerlijke lens zeg :D
Van huren komt kopen in dit geval :wink:
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Garantie verloopt niet via Canon, maar via de leverancier.
Wat er gebeurt met de garantie als de leverancier "verdwijnt" is (voor mij) onzeker.
Coulance van Canon zal heftiger zijn als de verdwenen leverancier een erkende reseller was.

NL-prijzen:
http://tweakers.net/pricewatch/251574/c ... i-usm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn fiets spoort beter dan ik.
frankb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 105
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2005 06:20
WoonplaatsCOLON Elburg

Dat is inderdaad ook een goed argument, laat ik deze koop maar voorbij gaan denk ik.

het prijsverschil tov de goedkoopste bij tweakers is ongeveer 190 eur. Dat is best serieus geld, maar wanneer ik ruim 1800 eur kwijt raak is dat nog veel serieuzer, dan komt hij er niet meer dit jaar.... :(
En ellende bij garantie wil je ook niet. Laat ik maar niet voor een dubbeltje op de eerste rang gaan zitten voor deze lens.

En dus een Nederlandse zaak blij gaan maken, ook weer goed voor de economie :wink:
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Ik zeg niet dat ik verstandig ben, maar zo zou ik er ook over denken :lol:
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
dukie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 905
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2008 16:59
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

er staat er op het forum eentje te koop..
frankb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 105
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2005 06:20
WoonplaatsCOLON Elburg

Ik zie het, die stond er gisteren nog niet :wink:

Maar niet interessant genoeg, wanneer ik er naar toe moet rijden (ook 60 eur benzine :cry: ) zit ik op 1800 eur voor een tweedehands lens.
Dat zal de verkoper hem vast waard vinden maar ik geef dan liever 200 eur meer uit voor een nieuwe met 2 jaar garantie.
Dan loop ik ook geen risico, de lens zal best goed zijn, maar ik ken de verkoper niet en een risico loop je altijd bij tweedehands.

Te veel in mijn ogen, we hebben het over 12% van het totaalbedrag, ik ga wel voor een nieuwe. (bij ringfoto24 staat hij nu voor 1995) (ok zonder filter, maar ik heb een goed 77 mm filter dus ook niet nodig) Dan moet het bedrag net iets leuker zijn.

edit: maar ik heb hem wel een voorstel gedaan, we gaan het merken.
frankb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 105
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2005 06:20
WoonplaatsCOLON Elburg

Die van het forum is het niet geworden, maar ik liep wel tegen een leuke op marktplaats aan, ook bijna nieuw.

Over deze ebayseller kan ik dus ook niets meer zeggen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar