Groot lay-flat coffee table album

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Vanessa
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 17 Jan 2007 12:40
WoonplaatsCOLON Spierdijk
CONTACTCOLON

Hoi Allemaal!

Ik ben op zoek naar een leverancier voor een heel groot lederen lay-flat coffee table album. ze zijn er op fotopapier belicht..
Wie weet welke leverancier deze maakt tot 60x60 cm?
Ik weet dat ze bestaan.. maar kan de leverancier nog niet vinden..

Alvast bedankt!!

Mvg,
Vanessa
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

http://Www.mpix.com" onclick="window.open(this.href);return false; ?

Of blurb direct vanuit Lightroom 4?
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Ook bij die mpix.com hebben ze geen 60x60 albums, bovendien is het een Amerikaans bedrijf en op hun site maken ze geen melding van verzending naar Nederland.....

Ik had profotonet.nl wikken aanraden, maar die hebben ook geen 60x60 :cry:
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
Gebruikers-avatar
mg75
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 230
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2005 07:55

ik ken alleen deze xtreem grote maat
http://www.fotoalbum.nl/fotoalbums/foto ... l-pro.html" onclick="window.open(this.href);return false;
30D|7D|1Dmkiv plus heldere jampot glazen
m-etops.nl
pkupku
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2009 07:20
WoonplaatsCOLON bargercompascuum

ik heb ook ff voor je gezocht maar kan ook niks vinden, denk dat je eens moet gaan informeren hoeveel het kost om ze te laten afdrukken per vel bij een afdrukcentrale zoals profotonet en dan laten inbinden bij een boekbinder, ben trouwens wel benieuwd wat je met z'n groot boek wilt, die kan je ja nergens neerzetten/leggen omdat hij te groot is, en opengeslagen is hij ook niet zo handzaam 1,20 meter breed

groetjes arjan.
Er zijn 60 spieren nodig om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen.Waarom zou je je dan vermoeien?
Gebruikers-avatar
Vanessa
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 17 Jan 2007 12:40
WoonplaatsCOLON Spierdijk
CONTACTCOLON

Hai Allemaal!

thanks voor het mee denken/zoeken!

Ik heb de trouw foto's voor een vriendin gemaakt, en zij zag het boek van Xander de Buisonje op TV... helemaal weg van dat boek.
Ik vind um ook gaaf! dus was aan het zoeken naar de leverancier.. Ben erg benieuwd wat suks kost etc. is wel gaaf om als pronkstuk zo in huis op een kast te stallen. die moet je juist niet (willen) opbergen ;)
Denk dat ik de fotograaf maar ga vragen. wie weet willen ze het delen waar het boek gemaakt is..

Weet ook zat goeie andere hoor, maar die gaan toch niet zo groot als die ik nu zoek..
Gebruikers-avatar
DigiLife
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 416
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2005 22:11
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

Dit zijn de twee maximum maten van Vakcolor:

55x40
30x60
Owner and creative producer at YourWeddingPhotos. Manor and castle wedding photography.
Gebruikers-avatar
Jerenes
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1352
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2006 19:49
WoonplaatsCOLON Lochristi, België

Ik dacht dat ze bij Asukabook wel van die megaformaten deden. Nadeeltjes: niet aan de goedkope kant en je moet profotograaf zijn om je aan te kunnen melden...
Jeroen

7D + Grip | 6D+Grip | Canon EFs 10-22 f/3.5-4.5 USM | Canon EF 24-70 f/2.8L USM| Canon EF 24-105 f/4L IS USM II | Canon EF 70-200 f/4L IS USM |Canon EF 100-400 f/4.5-5.6L IS USM | Canon 1.4x II Extender
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar