Winkel wil mij de 60d niet verkopen, snap er niks meer van!

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Tinkerbell
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2012 21:02
WoonplaatsCOLON Dordrecht

Van het weekend aan het spelen geweest met mijn nieuwe 60d en ik ben er blij mee :)
Canon EOS 60D + Canon 18-55 IS II
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Aangezien dit steeds meer een topic van winkelervaringen geworden is heb ik hem maar even verplaatst...
Tinkerbell schreefCOLONVan het weekend aan het spelen geweest met mijn nieuwe 60d en ik ben er blij mee :)
En daar gaat het om tenslotte! :) Veel plezier met je nieuwe aanwinst, gelukkig heb je je eigen gevoel gevolgd en niet naar die verkoper geluisterd
Gebruikers-avatar
fotopapa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 436
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2012 13:36
CONTACTCOLON

+1 heel goed aan gedaan
"De perfectie van het moment is ons misschien niet altijd even duidelijk, toch maakt dit het moment niet minder perfect" Neale Donald Walsch 1999
http://www.leonvanbaalfotografie.nl
Anoniem 3

Kan ie al 'papa' zeggen??? :wink: :roll:
Gebruikers-avatar
Tinkerbell
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2012 21:02
WoonplaatsCOLON Dordrecht

Rocker schreefCOLONAangezien dit steeds meer een topic van winkelervaringen geworden is heb ik hem maar even verplaatst...
Tinkerbell schreefCOLONVan het weekend aan het spelen geweest met mijn nieuwe 60d en ik ben er blij mee :)
En daar gaat het om tenslotte! :) Veel plezier met je nieuwe aanwinst, gelukkig heb je je eigen gevoel gevolgd en niet naar die verkoper geluisterd
Dank je wel! Binnenkort volgen er foto's ;)
Canon EOS 60D + Canon 18-55 IS II
Gebruikers-avatar
fotopapa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 436
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2012 13:36
CONTACTCOLON

Ben benieuwd naar de eerste resultaten. Gr
"De perfectie van het moment is ons misschien niet altijd even duidelijk, toch maakt dit het moment niet minder perfect" Neale Donald Walsch 1999
http://www.leonvanbaalfotografie.nl
Gebruikers-avatar
Tinkerbell
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2012 21:02
WoonplaatsCOLON Dordrecht

fotopapa schreefCOLONBen benieuwd naar de eerste resultaten. Gr
Ben druk aan het oefenen op mijn katten ;)
Ze zijn wel gewend dat ik veel foto's van ze maak, maar deze maakt geluid, dus daar moeten ze wel even aan wennen, maar ze vinden het ook wel weer interessant.

Een zoomlens met wat meer bereik gaat er ook nog wel snel komen, dat heb ik al gezien. Bevalt de 55-250 jou goed? En kom je er ver mee, voor de dierentuin bijvoorbeeld? Want ik wil binnenkort ook naar Blijdorp.
Canon EOS 60D + Canon 18-55 IS II
Roboblock
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 11 Okt 2010 19:34
WoonplaatsCOLON Vinkeveen

Die verkopers snappen niet wat het belangrijkste is aan verkoper te zijn in een winkel : Zorgen dat de klant een goed gevoel krijgt bij wat je vertelt/verkoopt.
En zeker als je het hebt over producten van honderden euro's wil een klant een goed gevoel.

Ikzelf hou het voor fotogear bij drie winkels (afhankelijk van prijs, levertijd en/of aanbod) :
- Kamera Express
- CameraNU
- Foto Konijnenberg

Kamera Express zit redelijk bij mij in de buurt (plm. 20 km), dus daar ga ik heen als ik echt advies wil hebben.
De andere twee zitten ver weg, daar bestel ik via internet als ik weet wat ik wil hebben.
Canon EOS-7D, Sigma 17-70 HSM OS, Canon 70-200 F2.8 L USM, Tamron 70-300 4.5-5.6, Speedlite 580EXII, Gitzo statief, Kata 3N1-30
Gebruikers-avatar
fotopapa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 436
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2012 13:36
CONTACTCOLON

Tinkerbell schreefCOLON
fotopapa schreefCOLONBen benieuwd naar de eerste resultaten. Gr
Ben druk aan het oefenen op mijn katten ;)
Ze zijn wel gewend dat ik veel foto's van ze maak, maar deze maakt geluid, dus daar moeten ze wel even aan wennen, maar ze vinden het ook wel weer interessant.

Een zoomlens met wat meer bereik gaat er ook nog wel snel komen, dat heb ik al gezien. Bevalt de 55-250 jou goed? En kom je er ver mee, voor de dierentuin bijvoorbeeld? Want ik wil binnenkort ook naar Blijdorp.

Dit draadje heb ik zelf eens aangemaakt http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 2&t=101872" onclick="window.open(this.href);return false; en deze foto's zijn allemaal met de 55-250 gemaakt. Naar mijn mening is dit genoeg voor een dierentuin.
De dieren zijn toch minder schrikachtig als zo in de natuur. Een leuke lens voor zijn geld. Ik geloof dat ik 270 euro kwijt was incl zonnekap en een uv filter.
Tuurlijk zijn er betere lenzen te krijgen (we zijn al volop aan het sparen).

Kort gezegd ik ben best tevreden over deze lens.
"De perfectie van het moment is ons misschien niet altijd even duidelijk, toch maakt dit het moment niet minder perfect" Neale Donald Walsch 1999
http://www.leonvanbaalfotografie.nl
Gebruikers-avatar
fotopapa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 436
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2012 13:36
CONTACTCOLON

P.S. Heb je al mooie foto's om te delen met ons?
"De perfectie van het moment is ons misschien niet altijd even duidelijk, toch maakt dit het moment niet minder perfect" Neale Donald Walsch 1999
http://www.leonvanbaalfotografie.nl
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

twistersam schreefCOLONWelke camera je ook gaat kopen, en als je de 60D wilt gewoon doen, koop hem niet bij camera.nl (ook niet bij fotoklein, is dezelfde pot nat).
Die winkels hebben nog nooit van aftersales gehoord, verkopers weten niet waar ze het over hebben.
Zo kun je overal wel een keer een negatieve ervaring hebben. Zelf zou ik nooit meer een camera of objectief kopen bij CameraNu.nl. Ben nog nooit zo onbeschoft behandeld. (meerdere malen) uiteindelijk wel probleem opgelost (maar rechtsbijstand moest er aan te pas komen)

Maar zo hoor je ook weer negatieve ervaringen met de MM, maar probleem gehad met de 5D II die ik daar gekocht had en deze werd zonder enige aarzelen omgeruild.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesiƫ
.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar