Op zoek naar een 1D of 5D en dan..

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Het is niet de bedoeling om hiervan een topic te gaan maken waarin alle vreemde marktplaats advertenties opgelepeld worden. Deze kan je bij marktplaats/speurders/whatever zelf melden. Mocht het daar naartoe gaan dan hang ik hier een slotje aan.
Gebruikers-avatar
Bollie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2012 21:15

Rocker schreefCOLONHet is niet de bedoeling om hiervan een topic te gaan maken waarin alle vreemde marktplaats advertenties opgelepeld worden. Deze kan je bij marktplaats/speurders/whatever zelf melden. Mocht het daar naartoe gaan dan hang ik hier een slotje aan.
Hang er maar een slotje aan!

Wist niet dat jullie zo streng waren, en er is toch niets mis mee om een ander te waarschuwen?
Om vooruit te komen moet je soms een stap terug doen...

Flickr

Canon. What else...
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Daar is ook niks mis mee, en iedereen is hierdoor inmiddels weer gewaarschuwd: Als de prijs te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het ook niet waar....
Maar we hoeven daarmee nog geen speurders-bespreek forum te worden waarbij we alle advertenties bij langs gaan. Laat iedereen zijn gezonde verstand gewoon gebruiken...

Overigens, ik had ook een melding van die laatste twee (identieke) advertenties gedaan bij Speurders, en dat werd ongegrond verklaart :roll: . Met name bij speurders zou ik dus nog wat extra kritisch zijn bij de advertenties, als zij zo met hun kopers bescherming omgaan..
Herdervriend
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 339
GeregistreerdCOLON 23 Mrt 2011 22:18
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Ik hoef niet eens de eerste zin te lezen om te zien dat dit spam/oplichting is. Gewoon die e-mail adres bannen en rapporteren.

Als je er niet om gevraagd heb, als het te goed om waar te zijn is, dan is t niet betrouwbaar en moet je het negeren.
Gebruikers-avatar
Bollie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2012 21:15

Illuminatus schreefCOLONHet Gronings wat daaronder staat, kan ik niet lezen.
En waar slaat bovenstaande nu weer op?
Om vooruit te komen moet je soms een stap terug doen...

Flickr

Canon. What else...
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Rocker schreefCOLONHet is niet de bedoeling om hiervan een topic te gaan maken waarin alle vreemde marktplaats advertenties opgelepeld worden. Deze kan je bij marktplaats/speurders/whatever zelf melden. Mocht het daar naartoe gaan dan hang ik hier een slotje aan.
Aub Mod. een slotje :?

Dit heeft geen zin om na 2mnd weer eens te reageren :|
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Gebruikers-avatar
Bollie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2012 21:15

Jef-W schreefCOLON
Rocker schreefCOLONHet is niet de bedoeling om hiervan een topic te gaan maken waarin alle vreemde marktplaats advertenties opgelepeld worden. Deze kan je bij marktplaats/speurders/whatever zelf melden. Mocht het daar naartoe gaan dan hang ik hier een slotje aan.
Aub Mod. een slotje :?

Dit heeft geen zin om na 2mnd weer eens te reageren :|
Ach, een undercover MOD :D
Om vooruit te komen moet je soms een stap terug doen...

Flickr

Canon. What else...
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Ik hou niet van ouwe koeien... dus dan toch maar een slotje
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar