Cameraland Studio Learning Day

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Aanstaande zondag 4 november wordt voor het eerst de Cameraland Studio Learning Day gehouden. Ik ben er aanwezig om demonstraties portretfotografie te geven, maar er is veel meer te zien en te doen. Alle informatie is te vinden op de site van Cameraland zelf, maar bij deze hier ook kort de basisinfo:

Datum: zondag 4 november 2012
Tijd: 11:00 tot 16:00 uur
Locatie: Grote Kerk, Alkmaar

Parkeren kan het beste bij het MCA in de Singel parkeergarage. Houd er wel rekening mee dat het ook koopzondag is en dat het al vroeg druk kan zijn.

M'n modellen en ik hopen jullie te mogen verwelkomen op deze dag.
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Of met de trein gaan natuurlijk 8)
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
Gebruikers-avatar
Svennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 830
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011 19:23
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Ik kom zeker even langs!
Nathalietje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 565
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2011 13:26
WoonplaatsCOLON noord holland
CONTACTCOLON

ja ik kom ook zeker langs.
de grote kerk is toch die grote kerk zeg maar voorbij dat auto winkeltje?
en voor de mensen die gratis willen parkeren(parkeer dan bij de drafbaan waar t oude AZ stadion zit)
weet toevallig aangezien ik er op 5 minuten vandaan woon dat daar gratis parkeren is zet mijn auto altijd daar als ik naar t ziekenhuis moet
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Nathalietje schreefCOLONja ik kom ook zeker langs.
de grote kerk is toch die grote kerk zeg maar voorbij dat auto winkeltje?
Vanaf de Singel gezien wel inderdaad. Het is de Grote Sint Laurenskerk aan het begin (of eind?) van de Langestraat. Je vindt 'm vanzelf. Steekt namelijk overal bovenuit ;)
Gebruikers-avatar
Maurice-e
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2012 22:23

Kom net uit Alkmaar bij deze beurs vandaan. Het zag er allemaal leuk uit met veel standjes en er werden hier en daar demonstraties
gegeven. En de locatie de kerk in Alkmaar is natuurlijk erg mooi, ik was er nog nooit binnen geweest.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Het was een superdag. We hadden zo'n 3635 bezoekers. Bij mijn stand mochten mensen ook zelf fotograferen. Op een gegeven moment ging een oma helemaal los op haar kleindochtertje. Meisje van een jaar of 5 schat ik. Ik heb er wat foto's van op m'n facebookpagina http://www.facebook.com/ytosdigitalefotografie" onclick="window.open(this.href);return false; geplaatst, evenals van m'n eigen model. En wil je op de hoogte blijven van m'n activiteiten, dan is liken van die pagina ook geen probleem ;)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar