Ik heb namelijk 12 dagen terug er een printer besteld met inkt van het huis dus hun eigen patronen en dan ook een extra setje inkt patronen en dan nog ook een setje inkt voor mijn oudere printer Canon
Nu ok na alles betaald was heb ik netjes na 4 dagen de doos met printer gekregen waar alles netjes in zat behalve mijn extra set inkt !!
Ik zeg oei er is iets mis gegaan dus onmiddelijk een mail gestuurd en een klein beetje later antwoord met .....
Beste John
Je hebt helemaal gelijk. Deze komt nog je kant op + extraatje.
Like Go4inkt: Like Go4inkt op Facebook
Heeft u nog vragen horen we dit graag.
Mvg, mfg
Huub Sanders
(Het go4inkt team)
Alterna - Go4inkt b.v. (Go4inkt)
Dorpsstraat 25
5768 CD Meijel
Netherlands / Niederlande
T 0031 (0) 77-466 0932
F 0031 (0) 77-466 1517
info@go4inkt.nl
Ondertussen zijn wij weer wat verder ik had ook nog mail gestuurd van op welke wijze het zou verstuurd worden, maar plots geen enkele reactie meer op mijn mails dus ik vermoed dat ik kan fluiten naar mijn inkt patronen zijn er nog mensen die zoiets hebben voor gehad met deze site ik zal nu wat verder afwachten maar vrees dat ik niet veel kan doen er aan
Gr John
En nu ga ik er een zaak van maken zal een klacht neer leggen bij de locale politie hier en zal is kijken tot hoe ver ik geraak sé mensen oplichten doe je niet zo is zaken doen iets TE gemakelijk
Modelfotograaf (een paar posts hieronder) schreefCOLONVandaag dan toch de gevraagde inkt gekregen met een nog één extra zwarte inktpatroon voor de last die het heeft mee gebracht dus go4inkt heeft alles recht gezet waar ik blij om ben dat is zeer rechtvaardig ik hoop later nu weer vlekkeloos te kunnen bestellen want ik vind buiten dit voorval de inkt zeer goed !! Men vertelde dat er te veel werk was en er achterstand was voor de mail's te beantwoorden dus ok het is opgelost nu
[Modbreak JvdH] Titel iets aangepast i.v.m. de correcte afhandeling van het probleem door de leverancier.