[update]Go4inkt is betrouwbaar heb ik ondervonden

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Modelfotograaf
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2012 11:14
WoonplaatsCOLON Hombeek - Mechelen

Orginele titel :Go4inkt is zeker niet betrouwbaar heb ik ondervonden.

Ik heb namelijk 12 dagen terug er een printer besteld met inkt van het huis dus hun eigen patronen en dan ook een extra setje inkt patronen en dan nog ook een setje inkt voor mijn oudere printer Canon
Nu ok na alles betaald was heb ik netjes na 4 dagen de doos met printer gekregen waar alles netjes in zat behalve mijn extra set inkt !!
Ik zeg oei er is iets mis gegaan dus onmiddelijk een mail gestuurd en een klein beetje later antwoord met .....

Beste John
Je hebt helemaal gelijk. Deze komt nog je kant op + extraatje.
Like Go4inkt: Like Go4inkt op Facebook
Heeft u nog vragen horen we dit graag.
Mvg, mfg
Huub Sanders

(Het go4inkt team)



Alterna - Go4inkt b.v. (Go4inkt)

Dorpsstraat 25
5768 CD Meijel

Netherlands / Niederlande


T 0031 (0) 77-466 0932
F 0031 (0) 77-466 1517
info@go4inkt.nl
Ondertussen zijn wij weer wat verder ik had ook nog mail gestuurd van op welke wijze het zou verstuurd worden, maar plots geen enkele reactie meer op mijn mails dus ik vermoed dat ik kan fluiten naar mijn inkt patronen zijn er nog mensen die zoiets hebben voor gehad met deze site ik zal nu wat verder afwachten maar vrees dat ik niet veel kan doen er aan

Gr John

En nu ga ik er een zaak van maken zal een klacht neer leggen bij de locale politie hier en zal is kijken tot hoe ver ik geraak sé mensen oplichten doe je niet zo is zaken doen iets TE gemakelijk

Modelfotograaf (een paar posts hieronder) schreefCOLONVandaag dan toch de gevraagde inkt gekregen met een nog één extra zwarte inktpatroon voor de last die het heeft mee gebracht dus go4inkt heeft alles recht gezet waar ik blij om ben dat is zeer rechtvaardig ik hoop later nu weer vlekkeloos te kunnen bestellen want ik vind buiten dit voorval de inkt zeer goed !! :wink: Men vertelde dat er te veel werk was en er achterstand was voor de mail's te beantwoorden dus ok het is opgelost nu

[Modbreak JvdH] Titel iets aangepast i.v.m. de correcte afhandeling van het probleem door de leverancier.
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

John,

Bel ze eerst nog even, dat kan wellicht alles verduidelijken. Een mailtje verdwijnt makkelijk (en soms onbedoeld) in de grote hoop.
Praten heeft meestal meer effect dan meteen boos in de pen klimmen.
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Gebruikers-avatar
mitchel1986
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1361
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2010 10:54
WoonplaatsCOLON Alphen aan den Rijn
CONTACTCOLON

Ik denk sowieso niet dat het zin heeft om naar de politie te gaan...
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Even tellen: twaalf dagen geleden besteld (maandag 7 januari), na vier dagen (vrijdag 11 januari) geleverd. Wanneer heb je de mail gestuurd? Dezelfde dag? Dan konden ze het vroegst verzenden op maandag 18 januari. Dat is nog geen week geleden. Kortom, je bent veel te ongedurig.

En wat bedoel je met "plots geen enkele reactie meer op mijn mails"?
Zoals de anderen al schreven, bel ze even....
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
Robbert1978
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 450
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2005 07:44
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Het spijt me zeer maar ook ik vind je reactie veel te ongeduldig en veel te overdreven.

En naar de politie gaan... ik wens je veel succes!
Canon EOS-7D, Canon 17-55 F2,8 IS, Canon 70-200 F2.8 IS, Canon 1.4x Extender. Canon Speedlite 580EXII, Canon 100mm 2.8 macro
Modelfotograaf
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2012 11:14
WoonplaatsCOLON Hombeek - Mechelen

Vandaag dan toch de gevraagde inkt gekregen met een nog één extra zwarte inktpatroon voor de last die het heeft mee gebracht dus go4inkt heeft alles recht gezet waar ik blij om ben dat is zeer rechtvaardig ik hoop later nu weer vlekkeloos te kunnen bestellen want ik vind buiten dit voorval de inkt zeer goed !! :wink: Men vertelde dat er te veel werk was en er achterstand was voor de mail's te beantwoorden dus ok het is opgelost nu
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Netjes dat je dat nog even terugkoppelt hier. Je hebt dus inderdaad een beetje te snel hoog van de toren geblazen.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Modelfotograaf
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2012 11:14
WoonplaatsCOLON Hombeek - Mechelen

Nu zijn ze eigelijk TE goed !!!! ze hebben nog is twee volledige setjes inkt opgestuurd Amai da moest nu ook weer niet ma toch bedankt Go4inkt dit had ik nooit gedacht sé !!! voor het ongemak zeggen ze !! :P :shock: :D
Anoniem 4

Toch plesant die Zuiderburen van ons. :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar