Canon Cashback actie...

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Ik heb overigens mijn cash ook back gekregen. Niet binnen 20 werkdagen maar een paar dagen later.
Ben benieuwd naar de volgende Canon actie...

Groet!
Dward
Gebruikers-avatar
Bollie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2012 21:15

eos4all schreefCOLONLijkt mij een totaal niet relevante post.
Ik wou het verschil maar aangeven :D

Bij de cashback van onze 600D heb ik simpelweg het stickertje met barcode van de doos gepeuterd, en heb hem dus niet uitgeknipt wat dus wel duidelijk in de voorwaarden staat. Toch kregen wij netjes de 50 piek gestort op onze rekening.

Samsung verschuilt zich nu achter de zogenaamde voorwaarden, en zegt doodleuk dat wij buiten de actieperiode aansprak willen maken op de 50 Euro.

Toch staat het er echt!! Dus mensen eerst lokken, klant gaat tot aankoop over, en vervolgens is de vogel gevlogen.

Op mails reageren ze ook niet meer.
Om vooruit te komen moet je soms een stap terug doen...

Flickr

Canon. What else...
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

@Bollie: Ik zou eens praten met de winkel waar je het gekocht hebt.
Het komt meer voor dat aanbiedingen in de winkel "langer duren" dan die van de fabrikant.
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
Bollie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2012 21:15

boels069 schreefCOLON@Bollie: Ik zou eens praten met de winkel waar je het gekocht hebt.
Het komt meer voor dat aanbiedingen in de winkel "langer duren" dan die van de fabrikant.
De fabrikant samsung geeft aan dat de cashback nog geldig is tot 31 maart 2013

http://www.samsung.com/nl/promotion/gal ... nes-actie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Om vooruit te komen moet je soms een stap terug doen...

Flickr

Canon. What else...
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Misschien eens informeren op een Samsung forum?
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Gebruikers-avatar
Faiz
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2013 22:01
WoonplaatsCOLON Amersfoort
CONTACTCOLON

Ik zie op de site van Foka dat er voor de 1100D en 60D een cash back van respectievelijk €25 en €80 zou zijn, omdat die modellen bij de Consumentenbond als Beste Koop en Best Getest januari 2013 zijn. Ik kan even niet zo snel iets op de Canon site vinden, waar naar wordt verwezen op de Foka site. Iemand hier toevallig meer info? Anders ga ik even een mailtje naar Canon dichten voor de details.
Gebruikers-avatar
Bollie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2012 21:15

karin115 schreefCOLONMisschien eens informeren op een Samsung forum?
Vandaag mail van Samsung en ze gaan dankzij de sociale madia (Facebook), Radar en Consuwijzer de beloofde 50 piek over maken. Prima Samsung, maar was dat achteraf nu echt nodig? Een miljardenbedrijf dat zich druk maakt over een luizige 50 Euro?

Neem gewoon een voorbeeld aan Canon...

Kopen - formulier invullen - X bedrag op je rekening - hoe makkelijk en eerlijk kan het zijn Samsung!
Om vooruit te komen moet je soms een stap terug doen...

Flickr

Canon. What else...
Jola
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2013 10:08

Nou ik zou van Canon ook niet te hoog van de toren blazen, in januari mijn camera en lenzen gekocht en ondertussen 3 mails verder en de "belofte" dat het volgende week teruggestort wordt.....
Gebruikers-avatar
Bollie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2012 21:15

Gewoon de media opzoeken, zoals tros radar, consuwijzer bellen en natuurlijk facebook. Hebben wij ook gedaan en dan halen ze wel bakzeil. Succes!
Om vooruit te komen moet je soms een stap terug doen...

Flickr

Canon. What else...
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ach, soms gaat het rap, soms wat minder rap. 't is mij de moeite niet waard on er zo ongeveer een mediacampagne van te maken. Los van het feit dat ik dat nogal overdreven vind, vind ik dat zonde van de tijd en energie.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Builder
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 805
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2007 07:52
WoonplaatsCOLON Westerkwartier (Gr.)

Faiz schreefCOLONIk zie op de site van Foka dat er voor de 1100D en 60D een cash back van respectievelijk €25 en €80 zou zijn, omdat die modellen bij de Consumentenbond als Beste Koop en Best Getest januari 2013 zijn. Ik kan even niet zo snel iets op de Canon site vinden, waar naar wordt verwezen op de Foka site. Iemand hier toevallig meer info? Anders ga ik even een mailtje naar Canon dichten voor de details.
http://www.canon.nl/cashback/
Jola
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2013 10:08

Hier nog steeds geen geld terug ontvangen. Heb er weer een mail aan gewaagd, aangezien ik 2 weken geleden was medegedeeld dat ik vorige week in de betalingslijst stond. Lijkt mij dat als ze dat ten laatste vrijdag's naar de bank doen dat ik het op een woensdag toch wel op mijn rekening zou moeten terug zien?
Eerlijk is eerlijk, als er geen cashback actie was geweest had ik waarschijnlijk ook wel de camera en lenzen gekocht, maar het gaat mij om het principe, ik heb het gekocht tijdens die actie, heb voldaan aan de eisen en nu 3 maanden later heb ik nog niets terugontvangen...... heb ze dus gevraagd er eens in te duiken en mij ook een extraatje te geven voor Pasen...

edit: met dat extraatje bedoel ik dus wel gewoon mijn eigen geld he :(
Laatst gewijzigd door 1 op Jola, in totaal 28 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Bollie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2012 21:15

Neem gewoon contact op met consuwijzer. Je staat sterker dan je denkt.
Om vooruit te komen moet je soms een stap terug doen...

Flickr

Canon. What else...
MarkIV
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 03 Apr 2013 21:25

Ik weet niet of er al eerder melding van is gemaakt maar het ziet ernaar uit dat er per 1 mei een nieuwe cashbackactie gaat starten: http://www.fotodevakman.nl/canon-cashba ... iemodellen
Er staat "2012" in de URL maar de 700D was vorig jaar nog niet op de markt...

Overigens naar het (bijna gelijke) voorbeeld bij onze westerburen: http://www.canon.co.uk/springcashback/

Groet,
Martin
MvdE
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 602
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2013 19:18

Jola schreefCOLONLijkt mij dat als ze dat ten laatste vrijdag's naar de bank doen dat ik het op een woensdag toch wel op mijn rekening zou moeten terug zien?
Een binnenlandse betaling moet uiterlijk de volgende dag zijn bijgeschreven.
Gebruikers-avatar
DigiLife
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 416
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2005 22:11
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

MarkIV schreefCOLONIk weet niet of er al eerder melding van is gemaakt maar het ziet ernaar uit dat er per 1 mei een nieuwe cashbackactie gaat starten:

Klopt helemaal!
Owner and creative producer at YourWeddingPhotos. Manor and castle wedding photography.
Gebruikers-avatar
Fotosvandaantje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 118
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2013 22:30
WoonplaatsCOLON Tilburg
CONTACTCOLON

jep. ik heb heel voordelig een flitser gekocht. Bij de saturn waar ook nog een btw kortingsactie was met daarbovenop de cashback van 50 euro en zo heb ik de Canon Speedlite 430EXII voor bijna 100 euro goedkoper. Dit buitenkansje kon ik niet laten liggen. :D
Gebruikers-avatar
f8@24mm
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 350
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2009 23:37
WoonplaatsCOLON Voorburg
CONTACTCOLON

dag allemaal!

v.a. 1-10 t/m 31-12 heeft Canon een actie voor aankopen van 5D mkIII en 6D. in beide gevallen is het geen geld retour, maar er is sprake van een vrije Lightroom en Premiere Elements en een Wacom tablet: http://www.canon.nl/wacom/index.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Vraagje: heeft iemand van forumlezers reeds gebruik gemaakt van deze aanbieding? ik zie dat de tablet achteraf naar de kooper toegestuurd word, maar geen uitleg mbt de software. Heb uiteraard interesse in upgrade van mijn Lightroom als er sprake is van versie 5 (met support voor GPS en kaarten), maar dit is alles behalve duidelijk op de actiepagina. Ligt een CD-tje gewoon bijgeleverd in de doos?
GdH
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 318
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2007 10:50

Er is weer een nieuwe cashback van 25/10 t/m 19/01.... zelfde of iets lagere bedragen dan de vorige.

Ook opnieuw €50 retour op een Eos-M. Dit maakt het in mijn optiek wel een heel aardige aanschaf met de lage prijzen die inmiddels worden gerekend. Voor mij was de Eos-M een zeer positieve verassing dit jaar. Een perfecte camera voor op reis of zelfs als reserve body met de EF adapter.
fozzie
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2011 21:43

f8@24mm schreefCOLONdag allemaal!

Vraagje: heeft iemand van forumlezers reeds gebruik gemaakt van deze aanbieding? ik zie dat de tablet achteraf naar de kooper toegestuurd word, maar geen uitleg mbt de software. Heb uiteraard interesse in upgrade van mijn Lightroom als er sprake is van versie 5 (met support voor GPS en kaarten), maar dit is alles behalve duidelijk op de actiepagina. Ligt een CD-tje gewoon bijgeleverd in de doos?
Lightroom 4 zit in de doos, als je canon mailt krijg je een lr5 code.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar