1 mei: Konijnenberg stopt in Den Haag, Kamera Express start

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Kreeg een mailtje:
Door middel van deze mailing willen wij u meedelen dat onze winkel in Den Haag, gevestigd aan de Juliana van Stolberglaan 177, vanaf 1 mei geen onderdeel meer uitmaakt van Foto Konijnenberg. Wij hebben deze winkel overgedragen aan Kamera Express.
..
Kamera-Express.nl verovert Den Haag!:
http://www.kamera-express.nl/over-ons/n ... den-haag-/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Best bijzonder, blijft K'nijn toch liever in het oosten zitten?
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Een beetje bizar, vrijwel alle van de leveranciers in mijn voormalige woonplaats en omstreken hebben de deur gesloten.

Zal toch niet aan mijn vertrek liggen? :wink:
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Deos
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2008 20:25

Ik denk dat Konijnenberg gewoon aanliep tegen dezelfde problemen die Foto Minderman & Pisa had. Het heeft al met al maar 3 jaar geduurd in Den Haag. Ik denk dat het hen een hoop geld heeft gekost. Eens kijken wat Kamera Express er van gaat maken. Bij hen is het makkelijker, omdat ze meer aan schaalvergroting kunnen doen dan Konijnenberg. Toch blijft het een lastige locatie. 't Is dan wel maar 5 minuten van het centraal station (met de tram dan...lopends niet echt), maar 't is wel de verkeerde kant op :)

Hoewel ik er doorgaans goed geholpen werd, is het me ook wel eens gebeurd dat ik ronduit arrogant bejegend werd door een verkoper daar. Terwijl ik eigenlijk van plan was die dag een objectief te scoren. Dat soort akkefietjes maakt het voor mij makkelijker om ook eens bij een andere verkoper te kijken.
| Sony A7R Mark II | TS-E 24 L II | Σ 85 | 24-105 L | 70-200 2.8 IS II L | 50 |
WireWess
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1258
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009 23:30
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Dit is wel vreemd, ik herinner me namelijk nog dat deze lokatie pas sinds kort onderdeel is van foto konijnenberg.
Gevonden, sinds 1april 2010: http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 25#p876125" onclick="window.open(this.href);return false;

Het bericht staat ook op de andere website, de verkoop is de 23e al gedaan :)
http://www.fotokonijnenberg.nl/content/ ... press.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ben er al een paar keer geweest, leuke dorpse kleine zaak die aardig volgepropt ligt. De keren dat ik er was werd ik direct geholpen, dus dat scheelt weer in vergelijk met de drukte in Rotterdam bij KE :)
Je weet niet wat je niet weet ! :D
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Tsja, het is en blijft een rotlocatie. Toch jammer!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar