Foto apparatuur huren.

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Riichard.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2009 16:56
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Hallo.

Ik ben al enige tijd op zoek naar een een verhuurbedrijf waar ik apparatuur kan huren, voor een klus die ik in augustus moet doen. Probleem is dat ik Wijchen woon en al die bedrijven ver uit regio liggen (Randstad etc) dus valt er maar zeer weinig te kiezen. Enige twee bedrijven die nog een beetje in de buurt liggen zijn Budgetcam en Cameratools maar ook die 2e ligt weer redelijk uit de route. Budgetcam lijkt nog het meest aantrekkelijk omdat de klus die ik moet doen in Amsterdam is en onderweg dus die apparatuur zou kunnen ophalen in Utrecht (indien ze zaterdag geopend zijn). Nadeel is dat ik dan op maandag weer helemaal naar Utrecht moet tuffen maar dat wil ik nog wel voor lief nemen.

Wel las ik hier in een ouder topic dat Budgetcam geen borg vraagt? Dit wordt wel vermeld in de FAQ, maar weet niet waar hun precies de lijn trekken..
7. Borg

Veel van de apparatuur die wij verhuren is van professioneel niveau en kan alleen bediend worden door personen die ervaring hebben met het gebruik van dergelijke apparatuur. Wij behouden ons dan ook het recht voor om verhuuraanvragen van nieuwe klanten te weigeren of om een borgsom te hanteren.
De apparatuur die ik nodig heb is een Canon 5D II en een 70-200 2.8 IS. Ik heb vorige week nog een 70-200 bij Foto de Vakman in Wijchen gehuurd en die hebben ook een 5D III in de verhuur maar durven er 75,- per dag voor te vragen wat me toch echt te gortig wordt, ook de 70-200 vond ik duur (45,-)

Iemand nog tips voor een bedrijf wellicht?
www.richardbrunsveld.com
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

Wellicht Pixto, zie: http://www.pixto-f.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens hun site hebben ze naast hun vestigingen in Amsterdam en in Nuenen ook een bezorgservice.

gr. Bart
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar