Verjaardagskalender

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Ik wil voor mensen een verjaardagskalender maken, maar volledig zelf opmaken en niet zon voorontwerp van een aanbieder. Weet iemand een goed adres??
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Builder
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 805
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2007 07:52
WoonplaatsCOLON Westerkwartier (Gr.)

Ik heb al eens geïnformeerd bij Fotofabriek voor een gewone kalender.
Ik kon hier wel een kalender zelf opmaken en een pdf opsturen, ik neem aan dat dat met een verjaardagskalender dan ook kan.

Ik heb net even op de site gekeken op de site en als je kiest voor de pdf uploader kun je na het kiezen van het model/formaat de template en exportsettings downloaden voor InDesign en PhotoShop.

P.S. ik heb hier overigens nog niets besteld en kan dan ook niets zeggen over hoe de produkten er uit zien...
Gebruikers-avatar
Bavarian
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 169
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2013 12:46

Als je zelf de hele opmaak en drukvoorbereiding doet, kun je bij iedere goede drukker terecht.
Die zijn in elke omgeving wel te vinden en dan contact opnemen met de vraag hoe hij het aangeleverd wil hebben.
Roel Jansen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 12:22
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Bavarian schreefCOLONAls je zelf de hele opmaak en drukvoorbereiding doet, kun je bij iedere goede drukker terecht.
Die zijn in elke omgeving wel te vinden en dan contact opnemen met de vraag hoe hij het aangeleverd wil hebben.
Aan vullend: je kunt ook bij een goede Printshop terecht e.e.a. hangt mede af van je oplage! Zeker wanneer er vierkleuren foto’s en steun kleuren in je ontwerp zitten.

Je zou b.v. aan een Multi Copy kunnen denken maar ik ken ook grotere drukkerijen, die dat ook in huis hebben. Hangt af van waar je woont, je oplage en het prijskaartje. Maar zoals Bavarian zegt in principe iedere goede drukker kan het.

Vr. gr.

Roel J.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar