Media Markt - BTW, weg ermee-dagen 27/31 jan?

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

MvdE
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 602
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2013 19:18

Prijzen (en service ook) verschillen per MM. Dus om nou te zeggen dat ze duur zijn...
Roel Jansen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 12:22
WoonplaatsCOLON Amsterdam

MvdE schreefCOLONPrijzen (en service ook) verschillen per MM. Dus om nou te zeggen dat ze duur zijn...
Ik weet niet of ik nu iets nieuw vertel, maar de filialen van Media Markt zijn vaak een Franchise bedrijf en de bedrijfsleiders de eigenaar.

Kwam ik achter toen ik een Blue ray speler die ik in Amsterdam Noord bij ons in de Bijlmer terug bracht. Ik kreeg een andere mee en € 20 terug! Vroeg toen aan de verkoper waarom? Omdat die bij hun € 20 goedkoper was. Hij heeft me toen verteld over de Franchising en de rest. Dus het is zeker de moeite waard om te kijken bij een andere MediaMarkt wanneer je persé niet gek wilt zijn! :)
Elianneh
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2013 13:39

Ik heb vorige week mijn canon 6d gekocht. Toen ik deze reclame hoorde schrok ik me rot, ik dacht even dat ik veeel te veeel had betaald ;-) Maar het viel mee. Hij doet niet mee in de actie.
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Sorry Elianneh..

Zojuist met een kennis naar de mediamarkt geweest. Hij wilde op mijn advies gaan voor onder andere de 6D.
Eerst gebeld voor beschikbaarheid, zou er nog zijn. Werd aangegeven dat deze officieel buiten de aktie viel. Maar men kon hem toch aanbieden vinnen de actie. Reserveren ging niet, dus langsgegaan.

Lag niet bij de voorraad, willekeurig personeelslid aangesproken, en de body werd uit magazijn gehaald.
Op de vraag hoe het zat met de prijsberekening aan de kassa; " geen probleem, wordt automatisch berekend aan die kassa". En idd ook geen enkele vraag of probleem bij afrekenen.
Exemplaar valt ook gewoonbinnen de lightroom en tablet actie van canon zelf, dus tel uit de winst...

Oftewel, zoals ik al eerder schreef, heb je interesse voor een aankoop kan even zelf informeren dus zeker de moeite waard zijn aangezien er idd verschillend mee omgegaan wordt per filiaal...
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Elianneh
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2013 13:39

@ Frank64... ik kan wel janken :shock:
fozzie
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2011 21:43

ik heb een aantal btw acties geleden ook een 70-200F4L gekocht terwijl deze volgens de regels buiten de actie viel.
informeren bij de desbetreffende filiaal help dus wel degelijk.
destijds kon je bij Zoetermeer en Alphen a/d Rijn gewoon L lensen kopen met korting.
Gebruikers-avatar
alsatian
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2014 10:34
CONTACTCOLON

Voor een beginnend fotograaf was het prima. De 700D voor 495 met 18-55 kitlens.
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Gefeliciteerd!

Groet!
Dward
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

De btw-dagen van de Mediamarkt lijken er weer aan te komen, volgens onderstaand bericht. Nog niet zeker, en let op de lijst uitgesloten artikelen onderaan het bericht. Maar goed, als je net iets nodig hebt is 17,36% korting toch leuk.

http://mediamarkt.winkelacties.nu/btw-actie-2016/
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Elianneh schreefCOLON@ Frank64... ik kan wel janken :shock:
Heb je de camera twee weken voor de actie aangeschaft dan wil men vaak nog wel de actie toekennen met terug werkende kracht.

Persoonlijk vind ik de MM actie niet meer interessant, maar dat komt meer dat de lokale winkel hele jaar door betere korting en service geeft ;-)
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar