Pixmania.nl

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
jichem
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1165
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2012 14:45
WoonplaatsCOLON Emmen

Heeft iemand ervaring met deze webshop?
Ze bieden toch wel veel producten beduidend lager aan dan de meeste webshops. De website ziet er verder wel oke uit.
Ik ga misschien hier mijn systeemcamera bestellen, maar dan wil ik wel zeker zijn dat het allemaal okee is ;-)
Groeten,

Jichem
ronhui

Persoonlijk geen ervaring, maar hierbij een linkje van Tweakers, staan meerdere reviews op van deze shop.

http://tweakers.net/shopreview/3534/pix ... opreviews/" onclick="window.open(this.href);return false;
MvdE
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 602
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2013 19:18

Ik heb er een aantal keren wat besteld.

Geen negatieve ervaringen. Ze hebben gewoon keurig gedaan wat er van ze verwacht werd.

Ik dacht dat het een van origine Franse club is. Ze zijn volgens mij best groot en bestaan al vrij lang.
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Ook wat normale ervaring mee.

Wel eventueel rekening houden met bet feit dat ze bij bestelling voor afrekenen proberen je wat extra dingen op te dringen zoals een kortingskaart, kado verpakking etc.
Dus even goed kijken met aan en uitvinken zodat je alleen krijgt en moet betalen wat je ook hebben wil...!
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Ik bestel veel via Pixmania pro. De pro versie waar je geen BTW hoeft af te dragen (tenminste je moet het wel opgeven bij je belasting in NL) en daar gaat het altijd goed.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Yep, het is Frans, volgens hun algemene voorwaarden: "de groep Pixmania S.A.S. met de sociale zetel te 2-8 rue Sarah Bernhardt - Immeuble O2 - CS 50005 - 92665 Asnières-sur-Seine Cedex (Frankrijk), en ingeschreven bij het "Registre du Commerce et des Sociétés de Nanterre" (Kamer van Koophandel Nanterre) onder het nummer 352 236 244 ; Intracommunautair BTW-nummer NL 8128.69.424B01 (hierna "Pixmania")."
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ik heb daar in het verleden meermalen dingen gekocht. Meestal prima. Enige aandachtspunt was dat ze niet altijd een Nederlands product leveren, soms zelfs niet eens met een normale stekker...
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar