DSP én Foto De Vakman maken er een rommeltje van UPDATE
GeplaatstCOLON 24 Mei 2014 19:31
Had bij mijn 5D3 telkens last van een heel opvallend "vlekje" in het midden van het beeld...
Tijdens professionele reiniging van de sensor is een cluster kapotte pixels ontdekt.
Op maandag 5 mei body ingeleverd bij Foto De Vakman in Uden. Zit tenslotte garantie op.
De Vakman heeft de body ter reparatie doorgestuurd naar DSP Nederweert.
Was vrijdag 9 mei weer terug. Dat is wel heel snel!
Thuis getest. Defect zit er nog steeds. Is gewoon niets aan gedaan. Grrrrr!!!
Geknord bij DSP en De Vakman. Duizendmaal excuus. We gaan het echt oplossen.
Maandag 12 mei opnieuw naar Uden. Body weer ingeleverd.
Afgelopen donderdag 22 mei toch maar eens per mail geïnformeerd bij DSP. CC aan De Vakman. Hoe het staat met de voortgang.
DSP: we hebben uw camera niet ontvangen........ Hoezo niet ontvangen?
Vrijdags contact gezocht met Foto De Vakman. Foutje, is bij ons in de la blijven liggen. 11 Dagen dus.
Niet direct donderdag even een belletje, nee laat de klant het maar uitzoeken. Door zelf te bellen kom ik daar achter.
Waardeloze service! Niet echt vakmanschap.
Inmiddels 3 weken zonder camera. Baal daar behoorlijk van. En dat is héél genuanceerd uitgedrukt!
We wachten maar weer af.
Dat wou ik even kwijt
Tijdens professionele reiniging van de sensor is een cluster kapotte pixels ontdekt.
Op maandag 5 mei body ingeleverd bij Foto De Vakman in Uden. Zit tenslotte garantie op.
De Vakman heeft de body ter reparatie doorgestuurd naar DSP Nederweert.
Was vrijdag 9 mei weer terug. Dat is wel heel snel!
Thuis getest. Defect zit er nog steeds. Is gewoon niets aan gedaan. Grrrrr!!!
Geknord bij DSP en De Vakman. Duizendmaal excuus. We gaan het echt oplossen.
Maandag 12 mei opnieuw naar Uden. Body weer ingeleverd.
Afgelopen donderdag 22 mei toch maar eens per mail geïnformeerd bij DSP. CC aan De Vakman. Hoe het staat met de voortgang.
DSP: we hebben uw camera niet ontvangen........ Hoezo niet ontvangen?
Vrijdags contact gezocht met Foto De Vakman. Foutje, is bij ons in de la blijven liggen. 11 Dagen dus.
Niet direct donderdag even een belletje, nee laat de klant het maar uitzoeken. Door zelf te bellen kom ik daar achter.
Waardeloze service! Niet echt vakmanschap.
Inmiddels 3 weken zonder camera. Baal daar behoorlijk van. En dat is héél genuanceerd uitgedrukt!
We wachten maar weer af.
Dat wou ik even kwijt