Executieveiling Foto ten Velde (Holten)

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Wellicht interessant voor sommigen: check hier de kavels van deze executieveiling.

Genoeg Canon-spul te vinden! Houd er wel rekening mee dat de veilingkosten en BTW er nog bij komen.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 3

Dank voor de link. Ben meteen in actie gekomen....
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Niet te snel gaan bieden he, dan drijf je de prijs alleen maar op ;-)
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
jev
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 185
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2014 10:04
WoonplaatsCOLON Earth

Dat doen de professionele inkopers toch wel hoor. Reken er niet op hier met een koopje weg te lopen, zo werkt het meestal niet. Als het wel lukt, mooi. Maar de realiteit is meestal anders.
The Artist Formerly Known As Jeveos
Anoniem 3

Ik ken mijn (financiële) grens.... ;)
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Wel even een vriendelijke waarschuwing aan hen die voor het eerst met een veiling mee doen. Er komen nog veilingkosten bij (bij deze kavels 16%) en er komen daarna nog BTW kosten bij (21%). Zo zal een bod van 100 euro uitkomen op 140 euro aan kosten. Vaak is dat niet heel erg goed te zien als je een bod plaatst. Mijn ervaring is overigens dat je bij een veiling vaak niet goedkoper uit bent op gewilde producten.
Anoniem 3

Bij deze veiling worden de extra kosten netjes getoond.
ajbeefde
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2014 10:40

Had ook even gekeken, aan het eind gaan de handelaren er toch mee vandoor :wink:
Canon 70D // EF 50mm f/1.4 USM // EF 100mm f/2.8L Macro IS USM // EF-S 24mm f/2.8 STM // EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM // Sigma 18-300mm F3.5-6.3 DC Macro OS HSM "C" // Sigma AML 72-01 // Canon Speedlite 430 EX // FalconEyes SSK-2150D
Anoniem 3

We zien 't wel, we zien 't wel we zullen 't gaan beleven... ;)
Gebruikers-avatar
leerling foto
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 60
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 19:29
WoonplaatsCOLON Hoek van Holland

Ik vind dat er weinig Canon "speelgoed" tussen zit maar voor het overige als je nog op zoek ben naar een leuk hebbedingetje, je kan je slag slaan maar het blijft een beetje gokken, tot hoe ver wil je gaan met bieden. Voor dat je een bod uitbrengt kan je via de calculator icoon al zien wat het volledige bedrag wordt. Maandag 26 januari sluit tussen 20.00 en 20.50 uur de veiling.Ik heb een paar biedingen uitstaan.
Anoniem 4

Ik ga vol voor het kassasysteem. Moet en zal het krijgen.
Heb altijd al een kassa willen hebben. Kassa.

De inventaris bestaat uit restanten. De echt waardevolle items hebben de curators al lang te gelde gemaakt.
De handelaren wachten rustig af en slaan hun slag wel aan het eind.
De particulieren daarentegen bieden als gekken en betalen vaak veel meer dan de werkelijke waarde van de artikelen.
Kom op dus, bieden maar op alles behalve het kassasysteem, want dat is voor mij.
Anoniem 3

Ik wil die Panasonic-lenzen. 35 stuks: één voor mijn linker- en één voor mijn rechteroog. Verder kan ik diverse familieleden er een plezier mee doen.
Een tientje... geen prijs.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar