Calumet

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
fastatje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2012 01:21
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Van de week bij Calumet geweest (A'dam Z-O) om mijn 1Dmklll sensor te laten reinigen, bij binnenkomst aangenaam verrast door de vele hebbedingetjes zodat ik nog wat had rond te neuzen tijdens de reiniging( kon er op wachten) , na afloop €38,- afgetikt (ik weet niet of dat duur is) maar hij was weer brandschoon incl. spiegel oculair en zelfs mijn lens die er nog op zat.
Dacht dat "auto focus een Ford was"

Ik wil gLas. ....... Ik heb gLas 16-35 2.8, 50 1.2, 85 1.2, 24-70 2.8, 70-200 2.8 IS II, 300 2.8 IS , 180 3.5 macro. En dat op een 1d mkIV en 5Ds


https://www.flickr.com/photos/134175928@N08/
Anoniem 4

Ach, wat is duur. Bij TechRepair hebben ze het voor mij bij twee camera's gratis gedaan.
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Het is mij niet helemaal duidelijk wat je punt is ;)
Anoniem 3

eMKay schreefCOLONHet is mij niet helemaal duidelijk wat je punt is ;)
Gewoon, spammen, net als het andere topic. In dit geval nog met reclame voor C. In het andere één groot ongefundeerd ongenoegen uiten naar TechRepair.
Verder maar negeren, zou ik zeggen.
Gebruikers-avatar
fastatje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2012 01:21
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

..
Laatst gewijzigd door 1 op fastatje, in totaal 14 keer gewijzigd.
Dacht dat "auto focus een Ford was"

Ik wil gLas. ....... Ik heb gLas 16-35 2.8, 50 1.2, 85 1.2, 24-70 2.8, 70-200 2.8 IS II, 300 2.8 IS , 180 3.5 macro. En dat op een 1d mkIV en 5Ds


https://www.flickr.com/photos/134175928@N08/
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Heren hou het aub netjes en on topic.

@fastatje, antwoord even op de vraag van eMkay dat maakt iets meer duidelijk wat je wilt met dit topic. Ik neem aan een goede resencie schrijven over Calumet.

@gabriel, reactie is nergen voor nodig en een veronderstelling. Neem een voorbeeld aan eMkay, hij stelt gewoon een vraag.
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
hdb
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1571
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2006 07:00

De prijs van Calumet is een gemiddelde prijs.
Bij ClipClean kost het 48 euro voor crop en 58 euro voor FF.
RofaRepair doet het voor 30 euro.

Er zijn nog meer bedrijven die tegen betaling sensor reiniging uitvoeren, maar ik weet niet of ik daar reclame voor mag maken op dit forum.

TechRepair doet het een paar keer per jaar gratis. Vorig jaar waren er een paar speciale EOSDigitaal dagen bij TechRepair met een rondleiding en gratis uitvoeren van kleine reparaties waaronder sensor reiniging.

Hans
Gebruikers-avatar
fastatje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2012 01:21
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

eMKay schreefCOLONHet is mij niet helemaal duidelijk wat je punt is ;)
Sorry MKay, ik kon er niet uit opmaken dat het aan mij gericht was..

In een ander topic kreeg ik als eerste reactie dat ik, slechts kon zeuren.... deze post plaatste ik omdat een goede ervaring gehad bij een winkel. meer niet. Ik heb trouwens met MM ook (bijna) alleen maar goede ervaringen.
Het mag best als Spam bestempeld worden ook.. maakt mij niet uit.

Maar ik pas ervoor om als p.spaal behandeld te gaan worden als andere gebruikers hun gelijk niet krijgen en op deze manier schijnbaar meningen kracht bij willen zetten.
Dacht dat "auto focus een Ford was"

Ik wil gLas. ....... Ik heb gLas 16-35 2.8, 50 1.2, 85 1.2, 24-70 2.8, 70-200 2.8 IS II, 300 2.8 IS , 180 3.5 macro. En dat op een 1d mkIV en 5Ds


https://www.flickr.com/photos/134175928@N08/
Gebruikers-avatar
fastatje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2012 01:21
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

hdb schreefCOLONDe prijs van Calumet is een gemiddelde prijs.
Bij ClipClean kost het 48 euro voor crop en 58 euro voor FF.
RofaRepair doet het voor 30 euro.

Er zijn nog meer bedrijven die tegen betaling sensor reiniging uitvoeren, maar ik weet niet of ik daar reclame voor mag maken op dit forum.

TechRepair doet het een paar keer per jaar gratis. Vorig jaar waren er een paar speciale EOSDigitaal dagen bij TechRepair met een rondleiding en gratis uitvoeren van kleine reparaties waaronder sensor reiniging.

Hans
Dat wist ik niet, mea culpa ik was nooit bij C geweest en was aangenaam verrast,
Dacht dat "auto focus een Ford was"

Ik wil gLas. ....... Ik heb gLas 16-35 2.8, 50 1.2, 85 1.2, 24-70 2.8, 70-200 2.8 IS II, 300 2.8 IS , 180 3.5 macro. En dat op een 1d mkIV en 5Ds


https://www.flickr.com/photos/134175928@N08/
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Laat je niet van de wijs brengen fastatje. Ik zocht inderdaad even naar een reden van je post. Er zat geen vraag in en het was ook niet helemaal duidelijk of je een klacht had of juist vol lof sprak. Vandaar mijn vraag. Denk eraan dat als je iets plaatst dat iedereen er weer anders tegenaan kijkt of het anders leest. Probeer een bericht daarom zoveel mogelijk te voorzien van een doel.:)
Gebruikers-avatar
hdb
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1571
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2006 07:00

In dit van het forum kan je ervaringen met winkels, leveranciers, etc delen.
Ervaringen zijn altijd persoonlijk.
Lezers dienen het ook als zodanig te lezen.

Hans
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

hdb schreefCOLONDe prijs van Calumet is een gemiddelde prijs.
Bij ClipClean kost het 48 euro voor crop en 58 euro voor FF.
RofaRepair doet het voor 30 euro.

Er zijn nog meer bedrijven die tegen betaling sensor reiniging uitvoeren, maar ik weet niet of ik daar reclame voor mag maken op dit forum.

TechRepair doet het een paar keer per jaar gratis. Vorig jaar waren er een paar speciale EOSDigitaal dagen bij TechRepair met een rondleiding en gratis uitvoeren van kleine reparaties waaronder sensor reiniging.

Hans
Als je ClipClean (ChipClean?), RofaRepair en TechRepair noemt, mag je vast die andere bedrijven ook noemen :mrgreen:
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar