www.deverkoper.nl

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Ik heb in juli, vlak voordat ik met vakantie ging, 2 extra no brand accu's type BP-511 aangeschaft bij Rien Hettema van www.deverkoper.nl. Hij heeft z'n toko aan huis in Amstelveen.

Het bleek dat 1 van de accu's defect was. Ik heb Rien hierop een mailtje geschreven en de situatie uitgelegd. Rien heeft het perfect afgehandeld. Ik ben vanmiddag, toen ik toch in Amstelveen moest zijn, even bij 'm langsgereden en ik kreeg zonder problemen een nieuwe accu van Rien. Bijkomend voordeel voor mij is dat ik een defect 1350mAh BP-511 inleverde en er zonder bijbetaling of ander gezeur een nieuwe 1500mAh BP-511 voor terugkreeg.

Bij deze dus grote complimenten voor de service van www.deverkoper.nl. Een aanrader!!!
paby
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2004 13:20

Hoi to @lllll,

Ik kan zelf ook niets anders zeggen als een geweldige verkoper die zich absoluut in zet en echt alles voor je doet om je te helpen.

Na een behoorlijk speurwerk heeft hij me niet eens wat kunnen slijten :oops: maar zijn adres is wel in mijn favorietenlijstje terecht gekomen en mocht ik weer wat nodig hebben meld ik me bij hem.

super klasse


paby :lol:
300 D Limited Black Edition ** Canon18/55 EFS ** Canon 55/200 UMS ** BatteryGRip-E1 ** 2 * BP 511 * SIGMA EF-500 DG ST ETTL * CF 1 GB Ultra II ** Phototainer PT-300P ** Canon Backpack 200EG ** Canon Powershot A75 + A60
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar