digitalstreet Beuningen

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
jspr
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1149
GeregistreerdCOLON 27 Apr 2007 22:13
WoonplaatsCOLON Barcelona
CONTACTCOLON

Ik vond het ook echt 'raar' eigenlijk, maar voor mij een reden om geen benzine te verknallen door daar heen te rijden.
Maandag zal ik eens bellen naar camera4all.nl en evt. rij ik dan naar Druten.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Jazzman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1124
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2007 17:28
WoonplaatsCOLON Tiel
CONTACTCOLON

Ik kan digitalstreet en camera4all beide aanraden!! Goedkoop en snelle levering.
Maurice Krijtenberg - [url]http://www.krijtenberg.nl[/url]
[size=75]Canon EOS 40D + Sigma 17-70mm f/2.8-4.5 DC Macro + EF 50mm 1.8 II + Metz 58 AF-1[/size]
Paul
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2006 11:43

2 weken geleden op zaterdag (was er behoorlijk druk) een onderwaterhuis gehaald voor een TZ3 van Panasonic. Nergens (zover ik gezocht heb) te vinden maar wel bij DS. 'S-ochtends gereserveerd via hun website en daarna gaan rijden. Ondanks de drukte en het feit dat iedere klant alle aandacht kreeg (ongeveer 30 mensen voor mij) ging het heel snel. Ondanks de drukte was het een verkoper opgevallen dat parkeerwachters aan het controleren waren. Hij riep even in het algemeen rond of iedereen wel z'n parkeerkaart had gebruikt. Een aantal heeft hierdoor een boete ontlopen. Vond ik toch ook wel een leuke service.
50D | DPP
Dexter202

jspr schreefCOLONVoor ik €609 uit geef wil ik namelijk EERST een objectief testen, d.w.z.: laptop mee, foto maken en dan checken op scherpte etc., echter is dit NIET mogelijk bij D.S. omdat zij, naar eigen zeggen, enkel nieuw spul verkopen.

Ik snap dat opzicht wel, maar kom op zeg, ik wil wel zien/testen wat ik koop.
Voor mij is dit dus exito Digital Street!
Dit heb ik vandaag ook meegemaakt. Ik had eerder deze week een e-mail gestuurd om te vragen of ze de sigma 12-24 op voorraad hebben en of het mogelijk is deze te testen voor aankoop. Dus met statief, testchart, laptop etc... Geen probleem, ik kon de lens van te voren bekijken.

Vandaag heb ik gebeld of ik langs kon komen om de lens te testen en evt. te kopen. Gek genoeg konden ze me aan de telefoon niet garanderen of de lens op voorraad was wanneer ik in de winkel zou zijn en blijkt het niet mogelijk de lens te testen: "Als u ook maar door de lens heen kijkt, is hij al gebruikt en kunnen wij hem niet meer als nieuw verkopen. Er zouden gebruikssporen kunnen ontstaan." :? Zelfs bij een autodealer kun je een proefrit maken, die zegt dan toch ook niet dat de auto niet nieuw meer is omdat er dan kilometers op de teller staan?

Wel was het mogelijk de lens te kopen en om te ruilen wanneer deze niet naar behoren functioneerd. Ik denk dat mijn opvatting over 'niet naar behoren' anders is dan die van hen, dus dat risico neem ik niet. Terugbrengen is namelijk niet mogelijk.

Volgens mij konden ze gewoon niet bevatten dat er exemplarische kwaliteitsverschillen bestaan en dat ik geen 600 euro neerleg voor een slecht presterende lens die ik niet van te voren kan beoordelen.

Ik zoek wel even verder...
arnoldws
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 03 Nov 2011 13:03

schoffie schreefCOLONmijn 70-200 was ook duurder bij digitalstreet dan bij konijn of Crown (scheelde 30 euro). Maar ze hadden hem ook op voorraad (i.t.t. de anderen) en 30 euro op 800 vind ik nog wel meevallen...
De prijs gaat nog wel maar ik heb een flitslamp gekocht op mijn Canon 1000D en wat denk je hij deed het niet,kan gebeuren
maar nu sturen ze hem op ,en dachten dat ik 8 weken moest wachten voor ik hem terug krijg slechte zaak voor een splinter nieuwe lamp.
Gebruikers-avatar
mcremco
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 136
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2011 18:48
WoonplaatsCOLON Schiedam

Nieuw exemplaar doa? Volgens mij kan je gewoon een nieuwe eisen volgens Consumenten recht.
300D | EF-S 18-55 | 60D | EF-S 18-55 IS II | EF-S 55-250 IS | EF 85 f/1.8
Gebruikers-avatar
Mozes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2012 07:43
WoonplaatsCOLON AccountKiller
CONTACTCOLON

Tegenwoordig zitten ze in Malden, praktisch naast Chipclean.
Het is een grote zaak op een industrie terrein.
Daar mag echter niet verkocht worden, maar ze hebben een maasje gevonden.
In de winkel is niets geprijsd, best lastig, maar daar is mee te leven.

Ik heb destijds in beuningen een video camera gekocht, klein zaakje en belachelijk druk, echt niet gewoon.
Verders nooit probs gehad.
Ik had bij Chipclean mijn sensor laten reinigen, en zag dus dat digital iets verderop zat.
Maar eens binnen gelopen, en kwam weer buiten met een extra accu voor mijn canon 1dmk2.
echter thuis wou deze niet opladen.
Gebeld, en zonder probs gerolen tegen een andere.
Ook deze bleek thuis niet te willen laden .
Nogmaals terug, en me lader meegenomen, echter ze hadden geen andere accu op vooraad, en ik kreeg netjes me geld terug.
Het ging overigs om een vreemd merk accu, dus niet origineel canon.

Wat kan ik er verder over zeggen.
Soort grote kijkshop, maar zonder prijzen....
https://www.accountkiller.com/removal-requested" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar