Photoshop CS

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Pjotr
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2004 17:35
WoonplaatsCOLON Alphen aan den Rijn
CONTACTCOLON

Voor HCC leden (www.hccshop.nl) Photoshop 6.0 UK + Photoshop CS Upgrade UK voor € 450,-
Alleen niet in Nederlandse versie verkrijgbaar
Canon 1D MKIV en 5D MK3 en glas
Hythloday

Als je via www.hccshop.nl Photoshop 6.0 (geen CD rom) voor 200 euro bestelt en daarna via www.adobe.nl de upgrade CS voor 213.01 euro aanschaft, ben je nog iets goedkoper uit. Je betaalt dan in totaal 413,01 euro voor het pakket.

Hierbij heb ik geen rekening gehouden met verzendkosten.
Pjotr
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2004 17:35
WoonplaatsCOLON Alphen aan den Rijn
CONTACTCOLON

Als ik het goed begrijp koop je bij hccnet in dat geval dus alleen maar een serial number en moet je een niet legale versie van Photoshop 6 zien te krijgen, die je dan kan gebruiken. :(
Canon 1D MKIV en 5D MK3 en glas
Hythloday

Ik weet het niet zeker, maar ik heb het volgende begrepen:

Je koop een licence + serial number voor Photoshop 6. Indien je de upgradeversie van Photoshop CS koopt, dan installeer je die. Tijdens de installatie van Photoshop CS, moet je ook het licentienummer van Photoshop 6 invullen. Dit impliceert dat je geen originele CD van Photoshop 6.0 hoeft te hebben.

Een upgradeversie van een Microsoft product vraagt ALTIJD om de originele versie van het product waarvoor die upgrade geldt.

Ik vind het zo'n aanbieding een beetje vreemd.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar