Nu kopen, of wachten?

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gaafy
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2004 02:27

Ik heb besloten dat ik een 300d wil aanschaffen, maar ik zit nog te twijfelen wat het juist moment is. Op dit moment zou hij €750 kosten (inc. €100 terug). De geruchten zijn dat in feb. de opvolger bekend wordt, maar zou dit inhouden dat de prijs nog verder daalt? In de opvolger zelf heb ik weinig interesse (die zou dan waarschijnlijk weer rond de €1200 kosten), maar als de prijs dan nog verder daalt is dat wel interessant.

Wat is wijsheid, nu gaan voor de €100 korting, of geduld hebben tot feb.?
wouterwit
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 167
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2004 11:47
CONTACTCOLON

Sinds de Eos300D uit is is de prijs al honderden euros gedaalt, maar ik denk dat hij nou niet meer zoveel zal dalen aangezien hij voor een digitale spiegelreflexcamera helemaaal niet duur is. Hij zal nog wel wat dalen waarschijnlijk, maar of dat het waard is als je hem voor iets meer geld nou al kan hebben?
djc
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 883
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 20:51

Ik geloof dat de 100 euro terug actie niet tot februari loopt, toch?
wouterwit
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 167
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2004 11:47
CONTACTCOLON

Nee tot 31 januari
Gebruikers-avatar
john v
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1207
GeregistreerdCOLON 10 Jun 2004 20:04
WoonplaatsCOLON hendrik ido ambacht

plus als je hem nu koopt heb je er alvast plezier aan,en anders zit je misschien tot februari te wachten en is de camera pas in maart beschikbaar.

nu kopen is nu fotograferen plus 100 euro korting!!

ik zou het wel weten,maarja ik heb al een 300d
meneer gates,hij hapert steeds!!!
paby
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2004 13:20

Hoiiiiiiii,

Als je hem kan aanschaffen voor 750 incl. € 100,00 retour is dat zeker niet veel. Praat je over een nederlands model of alleen de body?. Ik heb veel topics gelezen maar er is volgens mij nog niemand die een bulk versie heeft gekocht en ook die 100 euro heeft terug ontvangen.
Je betaalt maar 25 euro meer voor de nederlandse versie dan en een gratis CF kaartje,meteen doen dus.

Maar je kan ook w888 op de opvolger tot die weer wat goedkoper wordt en anders misschien weer op zijn opvolger. Dan krijg je waarschijnlijk nooit je camera. Het belangrijkste is kan en wil ik dit bedrag voor een camera uitgeven.

Begeren is leuker als hebben, dus met een beetje masochistische instelling kan je er een hoop plezier van hebben.

Ik voel met je mee maar dit is echt een vraag waar niemand je een redelijk antwoord kan geven. Hoewel je eigenlijk zelf het antwoord al geeft.
Gaafy schreefCOLON In de opvolger zelf heb ik weinig interesse (die zou dan waarschijnlijk weer rond de €1200 kosten), maar als de prijs dan nog verder daalt is dat wel interessant.
Zelf hebben wij ook heel lang afgewogen wat we gaan doen, maar in die paar maandjes is de camera 25 euro gezakt.

Ik hoop dat je er makkelijker overheen stapt als ik en je snel een wijs besluit kan nemen.


pabyyy
300 D Limited Black Edition ** Canon18/55 EFS ** Canon 55/200 UMS ** BatteryGRip-E1 ** 2 * BP 511 * SIGMA EF-500 DG ST ETTL * CF 1 GB Ultra II ** Phototainer PT-300P ** Canon Backpack 200EG ** Canon Powershot A75 + A60
Gebruikers-avatar
Digireflex
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 359
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 22:12
WoonplaatsCOLON H. I. Ambacht
CONTACTCOLON

Ik heb nog een 300D onder het stof staan hier. 1 jaar oud 3700 foto's mee geschoten. Is nu me tweede body voor het geval ik op een trouwshoot met een weigerende Canon 20D komt te staan.
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt. :twisted:
[size=92][b]
www.digireflex.nl[/size]

Canon EOS [color=red]20D[/color]
Canon grip BG-E2 / Canon EX 550
Canon EF 17-40 f4[color=red]L[/color]
Canon EF 24-70 f2.8[color=red]L[/color]
Canon EF 70-200 f2.8[color=red]L[/color][/b]
JackRabbit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2004 12:24
WoonplaatsCOLON Den Haag

Als je een half jaar wacht zal misschien de 20D ook maar 1000 euro zijn of misschien nog minder. Ik heb zelf spijt dat ik niet even heb gewacht op de 20D. Die komt er vast ook wel maar ik moet dan eerst voor een redelijke prijs mijn 300D kwijt raken en dat zal niet makkelijk worden met de prijsdaling.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar