Canon-Outlet-Nederland op eBay

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Dan zou Canon dus (weer) met een stroman werken? Wel opzichtig op deze manier...
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
dreamliner
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 17:46

Deos schreefCOLONAls je de biedingsgeschiedenis ziet, zie je dat de prijs wordt opgekrikt door iemand met 100% biedactiviteit bij deze verkoper. Dit wordt ook wel "bieden op eigen veilingen" genoemd. .
Moah. Hij heeft ook 39 objecten gewonnen... Gewonnen van zichzelf? Blijft vreemd.
Ach gewoon scherp blijven. Zolang er 7d's verkocht worden voor 820 euro zal je kopers niet horen klagen denk ik.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Dat was ook mijn gedachte inderdaad... Misschien een andere handelaar die ze weer door wil verkopen?
Dexter202

Weet iemand waarom er zo vaak 1Ds-en voorbij komen? Die camera is toch al laaaaang uit de handel? Of zou het stiekem toch om de mkIII gaan, terwijl overal op de mkI gewezen wordt?
Deos
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2008 20:25

Juist van handelaren zou je verwachten dat die oog hebben voor wat ze inkopen, dat laatste argument gaat mi niet echt op als je 2100 euro biedt voor een camera die op marktplaats 500E doet.

De Canon Outlet heeft een geschiedenis wat betreft bieden op eigen veilingen, maar mensen tenderen er snel naar om dat soort zaken te vergeten :D
| Sony A7R Mark II | TS-E 24 L II | Σ 85 | 24-105 L | 70-200 2.8 IS II L | 50 |
Gebruikers-avatar
Builder
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 805
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2007 07:52
WoonplaatsCOLON Westerkwartier (Gr.)

Dexter202 schreefCOLONWeet iemand waarom er zo vaak 1Ds-en voorbij komen? Die camera is toch al laaaaang uit de handel? Of zou het stiekem toch om de mkIII gaan, terwijl overal op de mkI gewezen wordt?
Die 1Ds is volgens mij iedere keer dezelfde:
Als je die 1Ds opzoekt bij afgelopen aanbiedingen zul je zien dat die er minstens 4x op heeft gestaan met een startbod van ~€ 2045,= zonder daar ooit een bieding op te krijgen.
Nu hebben ze 'm er met een startbod van € 1100,= op gezet en is er al meer op geboden dan het eerdere startbod...
johannes
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2005 17:53
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Ik heb een 7d te pakken in de veiling, nu moet ik dat ding betalen alleen heb daar een BIC code voor nodig, die zetten ze dus niet in de betalingsgegevens, iemand die toevallig het BIC nummer weet?
3 camera's, 3 lenzen, 12 gb geheugenkaarten, 1 flitser, 2 tassen, 3 statieven, 1 afstandsbediening.
Gebruikers-avatar
sven2912
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1745
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010 09:18
WoonplaatsCOLON Nijmegen

even een mailtje sturen naar hun is denk ik het handigst!
is het geen nederlands bedrijf / bankrekening? of werd het alleen vanuit holland verzonden?
overigens als je vaak via ebay zaken doet is een paypalrekening (gratis) zeker een aanrader! altijd verzekerd van goede producten of geld terug bij geschillen!
Canon
johannes
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2005 17:53
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Mailtje is gestuurd maar toch even gezocht met google:

102 JPMORGAN CHASE BANK, N.A. AMSTERDAM (TELEX AND S.W.I.F.T. MESSAGE ENQUIRIES) CHASNL2XENQ
103 JPMORGAN CHASE BANK, N.A. AMSTERDAM (TEST KEY AND BKE ADMINISTRATION) CHASNL2XKEY
104 JPMORGAN CHASE BANK, N.A. AMSTERDAM CHASNL2XXXX

http://www.theswiftcodes.com/netherlands-2/

Weet ik nog niet welke code ik moet hebben.

Paypal is geen optie (meer) aangezien ik via bankoverschrijving wil betalen, is gewoon het handigst voor iets dat eenmalig is, had ik dit van tevoren geweten had ik wel voor paypal gekozen, maar kan het nu niet meer aanpassen.
3 camera's, 3 lenzen, 12 gb geheugenkaarten, 1 flitser, 2 tassen, 3 statieven, 1 afstandsbediening.
Gebruikers-avatar
bartkoper
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1200
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2008 18:27
WoonplaatsCOLON nieuw-vennep
CONTACTCOLON

gewoon met paypal betalen, account kost niets werkt echt perfect als je hem koppelt aan je bankrekening
[url]http://www.flickr.com/photos/bartkoper/[/url]
johannes
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2005 17:53
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Daar kan ik niet meer voor kiezen, dus geen oplossing. Als ik de juiste code heb zal ik hem hier ook wel neerzetten, als het werkt, is het veel sneller dan via paypal, tenzij je die account al hebt.
3 camera's, 3 lenzen, 12 gb geheugenkaarten, 1 flitser, 2 tassen, 3 statieven, 1 afstandsbediening.
dreamliner
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 17:46

Bel ze even ;) Telefoonnummer staat erbij.
dreamliner
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 17:46

Deos schreefCOLON De Canon Outlet heeft een geschiedenis wat betreft bieden op eigen veilingen, maar mensen tenderen er snel naar om dat soort zaken te vergeten :D
tsja, nogmaals, als je een 7D in een winkel voor 1175 euro kan kopen, en hier voor 825 euro, dan maakt het mij echt niets uit dat ergens de prijs opgedreven is of wat dan ook. Het is dan namelijk altijd nog 350 euro goedkoper ;)
johannes
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2005 17:53
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Telefonisch contact gehad, overschrijving als gewone overschrijving hanteren. Er staan allemaal gegevens in de bevestigingsmail die je niet nodig hebt en daarom schept dat verwarring, ze worden er vaker over gebeld namelijk.
3 camera's, 3 lenzen, 12 gb geheugenkaarten, 1 flitser, 2 tassen, 3 statieven, 1 afstandsbediening.
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Het is stil op de Outlet. Ze zijn denk ik uitverkocht. Er is heel wat van de hand gegaan de laatste maanden.
Een aantal keren heb ik meegeboden want het is allemaal erg verleidelijk. We zullen zien.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Star1
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2009 00:45
WoonplaatsCOLON Omg. Gouda

Wanneer de mogelijkheid zich weer voordoet, kan ik het jullie echt aanbevelen. Levering was voor beide aankopen binnen 7 dagen geregeld.
En mocht je niet tevreden (Je ontvangt bijv. een zwaar gebruikt beursexemplaar) zijn, heb je zonder opgaaf van redenen 7 dagen retourgarantie.
Viel mij op dat er ook 'handelaren' meedoen, die aankopen zie je dan weer terug op Marktplaats ed.

't Heeft mij een prima 7d+15-85 en een Ixus 100 voor m'n zoon opgeleverd.
Mijn totale besparing t.o.v. de (stijgende) nieuwprijzen is ca. 750 euro, daar kon dan weer een mooie macrolens van gekocht worden :mrgreen:

gr.

Aad
eos7d|15-85 3.5-5.6 IS|100mm 2.8 L IS Macro| 70-200 F2.8 L IS II |EXT 2.0x II |25 ef II tussenring |430 EXII |
aflits
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 673
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:33

(weer een nieuw hoofdstukje)
Goh, die 1Ds-III heeft maar een paar uurtjes op de ebay-winkel van Canon gestaan, voor een krappe € 2,000.=
Ik weet dat je een artikel niet makkelijk kunt weghalen.
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Hier nog even een link anders moeten geïnteresseerden zover terug: http://www.ebay.nl/sch/canon_nl_dr/m.ht ... ksid=p3686

Wat mij opvalt is dat de prijzen flink hoger liggen dan begin dit jaar.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Anoniem 4

Lijkt me niet zo verstandig om dit te promoten.
Als je de link volgt zie je o.m. een aanbieding voor een refurbished 7D met EF-S 15-85mm, waarop je kunt bieden vanaf € 1.898,00
Bij Kamera Express kan ik die combinatie nieuw aanschaffen voor € 1.728,00
http://www.kamera-express.nl/product/ca ... 5-85mm-is/" onclick="window.open(this.href);return false;
Trek zelf je conclusies. :shock:
Star1
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2009 00:45
WoonplaatsCOLON Omg. Gouda

Daar is er dan ook nog geen één van verkocht. Al 3 weken lang worden de 7d kits zo aangeboden.
Tijdverspilling dus.
Daarentegen een 5dmkII + 24-105L kan je 'scoren voor 1850-2050. Dat is dan wel weer interessant.
M'n dochter is er zeer content mee.

Overigens kan er nu alleen met Paypal betaald worden en binnen 24 uur na aankoop......
eos7d|15-85 3.5-5.6 IS|100mm 2.8 L IS Macro| 70-200 F2.8 L IS II |EXT 2.0x II |25 ef II tussenring |430 EXII |
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar