kamera-express...

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

ArieScanner
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 608
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2007 17:00
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

DennisF08 schreefCOLONAl mijn fotomateriaal daar aangeschaft, nooit problemen.

Zonder vooraf te bellen langs geweest voor de 70-300 IS USM en stond binnen 5 minuten weer buiten MET objectief 8) en een bak pleuries armer :( al is 450 euro een mooie prijs (excl. cash-back).
Dat is mooi, ik ga morgen met hetzelfde doel (zelfde lens) naar Capelle... :wink:

Ik heb mijn body en lens daar ook gekocht en voelde me toen erg opgehaast en uitgekleed en een beetje in de maling genomen, terwijl ik toch met enige voorkennis de zaak binnenstapte wilde ik toch nog wat informatie en er werd een beetje lacherig antwoord opgegeven. Ben benieuwd hoe ik dat morgen ondervind.

Mag ik daar vragen of ik de lens even of mijn body mag zetten en even mag koekeloeren (in de zaak) of is dat niet mogelijk?
[size=75]www.persmoment.nl
Twitter:@persmoment

Canon EOS 7D & 40D (incl. grips)- Canon EF 16-35mm F2.8 L- Canon EF 17-40mm F4.0 L- Canon EF 70-200mm F2.8 L- Canon Speedlite 430EXII- Lowepro Stealth Reporter 400AW & Mini Trekker Classic[/size]
Gebruikers-avatar
StefS
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 141
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2007 14:48
WoonplaatsCOLON Zwolle

Tuurlijk mag je dat vragen, en is ook zeker aan te raden om de kans te verkleinen dat je een slecht exemplaar treft (onscherpte bv).

Hoezo voelde je je uitgekleed?
[size=59]Canon Eos 350D + BG3-grip + 430 EX + 18-55mm kitlens + 50mm F1.8 II + 70-200mm F4 L USM[/size]

Je leeft te kort om alle fouten zelf te maken.
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

ArieScanner schreefCOLON
Mag ik daar vragen of ik de lens even of mijn body mag zetten en even mag koekeloeren (in de zaak) of is dat niet mogelijk?
Volgens mij mag dat niet bij Kamera-express, verpakking openen is kopen!

Bel anders even voor de zekerheid.

Bob
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Dat is inderdaad zo een lange tijd geweest. Wel schijnen ze daar tegenwoordig soepeler in te zijn geworden. Even bellen is zeker geen slecht idee.
Daniel|leinaD
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 496
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2007 19:22

~
Laatst gewijzigd door 1 op Daniel|leinaD, in totaal 22 keer gewijzigd.
ArieScanner
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 608
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2007 17:00
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Inmiddels een objectief gekocht en tevens een nieuwe foto-tas mee teruggenomen en de service was perfect. Een jonge meneer met humor, boordevol kennis die rustig overkwam. Perfect! Tevens mocht ik gewoon de lens even op me body zetten om te proberen.

@ StefS: vorige keer voelde ik mij uitgekleed omdat het allemaal erg haastig ging en hij met een sarcastische ondertoon antwoord gaf op vragen, tevens heel kortaf was en toch allerlei accesoires de revu liet passeren, waar ik eigenlijk niet op zat te wachten.
[size=75]www.persmoment.nl
Twitter:@persmoment

Canon EOS 7D & 40D (incl. grips)- Canon EF 16-35mm F2.8 L- Canon EF 17-40mm F4.0 L- Canon EF 70-200mm F2.8 L- Canon Speedlite 430EXII- Lowepro Stealth Reporter 400AW & Mini Trekker Classic[/size]
Gebruikers-avatar
Canoscan
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2007 09:07
WoonplaatsCOLON Oosterhout

Mijn mening: Kamera Express zuigt. Wilde een tijd geleden de 24-205 halen. Wastie in bestelling. Volgens de verkoper zouden ze binnenkort komen. Natuurlijk en ze kwamen: gooien ze gelijk de prijs met 70 euro omhoog. Ik had mijn verhaal gedaan: "nee meneer, daar kunnen we niet aan beginnen om iedereen korting te geven".

Op de site was de voorraad voor een Falcon statief nog okay. Bel ik voor meer info, gaan ze gelijk een andere duurdere aansmeren?!? Daar had ik niet om gevraagd. Vraag ik daarna of ze er twee van falcon eyes apart kunnen leggen, zijn ze er opeens niet meer?!?

Goeie prijzen, waardeloze afhandeling.
[size=75]Hier staat niks, kan ik altijd nog de schuld geven aan mijn apparatuur[/size]
Rene26
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2008 19:42

Gisteren naar de KE geweest. Drukke zaak maar je hoeft niet lang te wachten. Ik zei al gelijk dat ik alleen een EOS 400D body ging kopen maar vroeg of ik er een paar lenzen op mocht proberen.

Dit was allemaal geen probleem en ben gewoon zonder lens weer naar buiten gegaan. Wel met body.

Prima zaak en service in mijn ogen.
Gebruikers-avatar
mavlo77
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2609
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2005 20:19

Dit is echt een soort Aldi onder de fotozaken voor mijn gevoel. En dan niet negatief bedoeld, maar als koper moet je dan niet verwachten dat je bijvoorbeeld even buiten de lens mag testen (dat mocht niet). Het voordeel is dat je webwinkelprijzen hebt en toch persoonlijk wordt geholpen en de spulletjes even de hand mag houden.

Ik heb een issue gehad met mijn nieuwe 40D (focus), en in de eerste instantie werd ik wat afgewimpeld alsof ik een newbe was (ik zou wat meer moeten verscherpen, het aan de lens ligt etc). Toen ik hem duidelijk uitlegde dat ik heus wel het verschil tussen out of focus en lage verscherping kan zien en dat het heel toevallig was dat het met al mijn lenzen zo is en bij mijn vorige 350D niet, werd er iemand anders bij gehaald met meer verstand van zaken. Toen werd voorgesteld om de 4 dagen oude camera op te sturen naar Canon. Dat vond ik geen goed idee. Vervolgens na wat wachten (inclusief koffie) werd voorgesteld de camera om te ruilen. Dus uiteindelijk alles netjes opgelost. En de nieuwe focust wel goed :D...
Mavlo - Website: [url=http://mvloemans.nextit.nl/]Mark's Photo Web[/url]
MoniqueT
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Wemeldinge (zeeland)

Mijn ervaringen zijn uitstekend....of dat zo blijft ligt eraan of ze mij de al betaalde uv lens nog gaan opsturen aangezien deze niet bij de laatste bestelling was meegeleverd, heb dus contact met hun opgenomen en het zou nagekeken worden en anders alsnog geleverd worden maar helaas vandaag weer niks met de post.
Ik heb hun gisteren een mail gestuurd of ze hem al hebben verzonden maar tot nu toe nog geen reaktie op mogen ontvangen.
Ik heb er mijn macro lens, flitser, grip en dus de uv lens en een zonnekap besteld en dat is (muv de uv lens) allemaal netjes verpakt aangekomen!

Ik ben dus op zich een tevreden klant, baal alleen dat het lensje er nog steeds niet is maar geduld is een schone zaak....toch :roll:
Groetjes Monique
Canon EOS 400D, Sigma 18-200 lens F3.5-6.3 DC, Canon batterygrip, Canon Speedlight 430 EX,
Gebruikers-avatar
Evert Veldhuis
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 137
GeregistreerdCOLON 08 Nov 2006 13:52
WoonplaatsCOLON Zwolle
CONTACTCOLON

Ik heb twee maal iets online gekocht bij ze.
Een Canon EF-S 60 f/2.8 USM MACRO op 26-11-2007, en een Spyder2Express (dit jaar).
Werd keurig verzonden: goed verpakt en op tijd.

Ik ben erg tevreden.
MoniqueT
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Wemeldinge (zeeland)

Vandaag bericht gekregen dat hij alsnog wordt nageleverd :D
Ze hebben het keurig afgehandeld en kan alleen maar vol lof over ze spreken.
Canon EOS 400D, Sigma 18-200 lens F3.5-6.3 DC, Canon batterygrip, Canon Speedlight 430 EX,
Gebruikers-avatar
Carolina165
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 255
GeregistreerdCOLON 03 Mei 2008 09:44
WoonplaatsCOLON Zuid-Holland

Kamera-Express is een prima winkel. Over het algemeen een goede service maar het hangt er een beetje vanaf door wie je wordt geholpen.
Eigenlijk moet je goed weten wat je wilt als je bij zo'n zaak aankopen gaat doen. Wil je advies, ga dan zeker niet op zaterdag, dan hebben ze daar gewoon weinig tijd voor. Toen ik kwam voor huurmateriaal hebben ze me ook prima geholpen en geadviseerd. En blijken keer op keer de goedkoopste, soms scheelt het meer dan 100 euro op een objectief!
keppe
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2203
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2005 22:42
WoonplaatsCOLON verhuisd naar Zaandam maar thuis waar mijn pjutter staat.....
CONTACTCOLON

Ik was er afgelopen vrijdag weer.........
en werd uitstekend geholpen, er hangt een (slagerij)nummertjes systeem en je wordt gewoon op nummer geholpen, en als je een maal aan de beurt bent dan helpen ze je met al je vragen, ook al duurt dat iets langer.
Ze liepen zelfs mee om de achtergrond rollen in de auto te leggen.

Ik heb er de 24-105 L gekocht, die daar dus echt de laagste prijs had van heel nederland :)

Wat me wel opviel is dat ze heeel graag je geld willen, mijn vinger was nog niet van het JA knopje af of de pinautomaat zei al, "u heeft betaald" :lol:

Mijn ervaring : gewoon GOED!!
grt Keppe :D

"Leave nothing but footprints. Take nothing but pictures"
[url=http://submit.shutterstock.com/?ref=54223]Ook foto's verkopen? kijk bij ShutterStock[/url]
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

ook ik kom(volgens mijn vrouw) te vaak bij Kamera -express, prima zaak, meestal deskundige mensen, maar moet erbij zeggen dat ikzelf ook prima op de hoogte ben van alle apparatuur, dus ben er nooit langer dan 10 minuten binnen en heb eigelijk vrijwel nooit vragen, dat scheelt een hoop natuurlijk.
Fotograferen is kijken niet klikken.
Gebruikers-avatar
jandb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4383
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2006 06:41
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Ze worden volgens mij wel zwaar gesponsord door Olympus want er lopen er daar een paar rond die het door je strot willen drukken.
Het is handig als je weet wat je wilt, vraag ernaar bekijk het en kopen en snel weer weg wezen.

Prima zaak en ook ik kom daar te vaak, maar ik ben zeker niet de enigste :wink:
Gr. Jan

Laten we het hier gezellig houden en ons richten op onze gezamelijke hobby ;-)
http://dbfsport.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

prima zaak hoor, binnen 16 uur mijn bestelling in huis.
grt,bouk.
hierbenikdan
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 224
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2005 13:37

Zeker GEEN prima zaak...

Paar weken terug ging ik een gereserveerde 17-40 ophalen. Ideaal van KE is dat er veel ruiten in het gebouw zitten zodat je mooi kan zien wat er gebeurd.

Afijn, de verkoopster ging mijn lens zoeken. Eenmaal bij de kast keek ze verbaast en er werd iemand bij gehaald, overleg gepleegd en samen naar andere kast gelopen. In deze kast lagen allemaal soorten lenzen door elkaar. Een 17-40 werd eruitgehaald en grondig geinspecteerd door hun. Waaronder de zonnekap en de lensvatting.

Uiteindelijk is mij geprobeerd een gebruikte lens te verkopen. Er waren duidelijk gebruikers sporen te zien op de lens maar dat werdt door hun ontkent. Toen ik besloot hem niet te kopen hadden ze geen begrip daarvoor.

Kortom, KE ben ik klaar mee.

gr Frank
fluttertje
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2008 22:55
WoonplaatsCOLON Rijswijk ZH

Misschien een beetje een stomme vraag maar zijn de prijzen van KE incl of excl de cashback? Ik kan het niet terug vinden op de site en het contactformulier om een mailtje te sturen doet het niet :(
Gebruikers-avatar
veldje63
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1761
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 19:59
WoonplaatsCOLON Kaag en Braassem
CONTACTCOLON

ex cashback
groetjes,
Rob
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar