Dixons

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
K.G.H.W.
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 305
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2004 09:52

Nou ik zal dan maar aftrappen!

Ik heb nu al meerder malen foto's laten afdrukken bij Dixons. Dit waren dan wel foto's van een 2 mil pix camera, en ik was zeer goed te spreken over de kwaliteit en de service.

Via internet uploade ik dan de foto's die ik een week later op kon halen bij het filiaal bij mij in de buurt.

Foto's van goede kwaliteit.

Een maal gehad dat ik met iemand mee was die ongeveer 700 foto's op CD had aangeleverd. Bijna alle foto's waren mooi. Een paar waren blokkerig geworden. Deze terug gestuurd en kregen weer een paar goede en een paar slechte terug. Met de mededeling dat het aan de foto lag. Geheel kan dat waar zijn (er waren er een paar bewerkt) maar voor een ander deel niet waar. Met een 5 mil pix moeten de foto's wel mooi af te drukken zijn op klein formaat.

Dat was dus even wat minder dat ze daar moeilijk over deden bij Koda dan. Dixons was bereid steeds terug te sturen.

Verder ook op 20 bij 30 afgedrukt. En dat was ook zeker de moeite waard om te zien.

Al met al heb ik goede ervaring met dixons. De prijzen zijn ook wel goed naar mijn mening voor die 700 foto's is toen 15 cent per foto betaald. en dat is helemaal niet slecht.

Heb nog geen foto's van de 300D ingeleverd. Maar verwacht dat die een stuk beter moeten zijn dan mijn oude 2 mil pix camera.

Ben benieuwd naar ander zaken.
K.G.W.H ---> canon EOS Rebel, 18-55 MM EF-S, RC-5 Remote control, Velbon CX-444, 2X sandisk ultra II 256 MB, 1X sandisk 128 MB, toploadzoom minni.
Hans
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 178
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 20:08
WoonplaatsCOLON Almere

Heb ook 2x iets bij dixons laten afdrukken , beide keren met goed resultaat. Echter bij de 3e keer ging het flink mis .......

Had online de foto's besteld , allen op 20x 30 cm.
Echter waren de fotos zoekgeraakt. Toen ik eindelijk na 6 weken (!!!) de foto's kon ophalen , bleken deze aan elkaar vastgeplakt te zitten ....

Overbodig om te vermelden dat Dixons bij mij uit de gratie ligt :wink:
[color=red]Canon Eos 400D[/color]
QTIP
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2004 14:08

heeft iemand ervaring met die kodak kiosken bij de dixons.

Afbeelding
dinAlt
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2004 10:12
WoonplaatsCOLON Roden

QTIP schreefCOLONheeft iemand ervaring met die kodak kiosken bij de dixons.
Op The Register stond een paar weken geleden een impressie en de reacties daarop.
K.G.H.W.
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 305
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2004 09:52

QTIP schreefCOLONheeft iemand ervaring met die kodak kiosken bij de dixons.

Afbeelding
Ja dat heb ik ook. Tijdens mijn vakantie dit jaar (in nederland) heb ik op de laptop een postkaart gemaakt van allemaal kleine foto's die ik in de vakantie heb gemaakt. Deze heb ik bij laten afdrukken door zo'n apparaat. De kleuren waren goed en kwamen mooi overeen met het orgineel. alleen heeft hij wat van de kanten af moeten snijden. Niet veel maar een klein beetje.

eerder had ik ook al een foto daarmee laten afdrukken en die had ook wat kort afgesneden kanten. Dat is jammer maar was in dit geval niet hinderlijk.

Natuurlijk is hij wel erg duur. 99 cent strarten en dan iets van 53 cent per foto. Maar wel leuk om snel een postkaart te maken om op te sturen aan fam!
K.G.W.H ---> canon EOS Rebel, 18-55 MM EF-S, RC-5 Remote control, Velbon CX-444, 2X sandisk ultra II 256 MB, 1X sandisk 128 MB, toploadzoom minni.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar