Als consument is het moeilijk te beoordelen of een zaak betrouwbaar is.
Daarom zou de wetgeving aangepast moeten worden om het onmogelijk te maken dat via een website nog geld overgemaakt kan worden als er kennelijk leverings problemen zijn.
Een dienst als iDEAL zou, bijvoorbeeld, dan opgeschort moeten worden.
Ik zou wel eens uitgezocht willen zien in hoeverre een internetprovider aansprakelijk gesteld kan worden als via een daar geho[o]ste website strafbare feiten plaatsvinden.
FotoSG
ModeratorCOLON Global Moderators
- geert h
- Canon shooter Die Hard
- BerichtenCOLON 9477
- GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
- WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
- CONTACTCOLON
Even hypothetisch:
Wanneer ik 2 jaar geleden een paar flitskoppen bij hun had gekocht, nadat ik toen onderzoek had gedaan en daaruit kwam niets als lof, en nu een paar flitskoppen bij wilde hebben zou ik wellicht wederom naar hun gaan. Dat omdat het de vorige keer zo goed bevallen is. Moet ik dan nu opnieuw onderzoek doen volgens jou? Met een winkel waar ik persoonlijk goede ervaringen mee heb gehad?
Naar mijn idee is dit geval geen standaard oplichtingszaak zoals er vele op internet te vinden zijn, maar 1 van de weinige gevallen van een bedrijf dat is afgegleden naar het niet meer kunnen leveren en verzuimd heeft zijn klanten correct in te lichten. En eigenlijk maakt het dat nog zuurder voor de klanten, omdat ze dachten met een betrouwbare zaak van doen te hebben.
Je kunt als consument trouwens er ook voor kiezen je spullen die je via internet besteld enkel bij een winkel te bestellen met het thuiswinkel-waarborg-keurmerk. Het lijkt mij dat die er wel voor zullen zorgen dat het goed word afgehandeld dan.
Wanneer ik 2 jaar geleden een paar flitskoppen bij hun had gekocht, nadat ik toen onderzoek had gedaan en daaruit kwam niets als lof, en nu een paar flitskoppen bij wilde hebben zou ik wellicht wederom naar hun gaan. Dat omdat het de vorige keer zo goed bevallen is. Moet ik dan nu opnieuw onderzoek doen volgens jou? Met een winkel waar ik persoonlijk goede ervaringen mee heb gehad?
Naar mijn idee is dit geval geen standaard oplichtingszaak zoals er vele op internet te vinden zijn, maar 1 van de weinige gevallen van een bedrijf dat is afgegleden naar het niet meer kunnen leveren en verzuimd heeft zijn klanten correct in te lichten. En eigenlijk maakt het dat nog zuurder voor de klanten, omdat ze dachten met een betrouwbare zaak van doen te hebben.
Je kunt als consument trouwens er ook voor kiezen je spullen die je via internet besteld enkel bij een winkel te bestellen met het thuiswinkel-waarborg-keurmerk. Het lijkt mij dat die er wel voor zullen zorgen dat het goed word afgehandeld dan.
- Anne-Elise
- Canon shooter pro
- BerichtenCOLON 1415
- GeregistreerdCOLON 21 Feb 2006 16:31
- WoonplaatsCOLON Zuid-Holland
Jazeker Geert, ook dan had je alsnog opnieuw onderzoek moeten doen.
Het toeval wil dat ik zelf een paar jaar geleden ook bij FotoSg een bestelling heb gedaan en moet eerlijk toegeven dat dat prima gegaan is, iets konden ze niet meer leveren, maar kreeg daarvoor in de plaats het duurdere model zonder bij betaling, alle lof toen dus, prima service en netjes bezorgd, zat zelfs een kapotte lamp bij die nadat het gemeld was kosteloos is vervangen.
begin dit jaar moest ik opnieuw een bestelling doen en dacht gelijk weer aan FotoSg mede door de goede ervaring, maar ben toch eerst gaan kijken hoe het er nu met hun voorstond (bedrijven kunnen nu eenmaal failliet gaan, een andere eigenaar krijgen etc etc) dus leek het me verstandig om eerst weer even te kijken hoe de ervaringen waren,
nadat ik mijn licht had opgedaan heb ik gelijk besloten om niet meer bij hun te kopen maar ben naar kamera express gegaan, kun je bestellen via internet zonder aanbetaling en afhalen en betalen in de winkel.
Het is volgens mij ook via internet gewoon zaak om steeds te blijven controleren hoe een bedrijf presteert, ook als je er goede ervaringen in het verleden mee hebt gehad, hier geld hetzelfde als met de beurs,:
in het verleden behaalde successen, bieden geen garantie voor de toekomst!
er zijn genoeg mogelijkheden om je in te dekken, maar helaas wordt met het thuiswinkel-waarborg-keurmerk
ook regelmatig gefraudeerd (valse keurmerken en papieren) dan kun je ook nog altijd een k.v.k nummer bekijken (blijkt dan vaak ook niet te bestaan) maar oke in 9 van de 10 gevallen is dat waarborg keurmerk gewoon goed, maar dit ontslaat je niet van de verplichtingen om e.e.a na te trekken.
Helaas lijkt het er soms wel op dat mensen zich graag laten beduvelen, je kunt zelf ook een hoop doen om dit soort dingen te voorkomen, jammer genoeg vinden veel mensen dat te vaak te veel moeite.
Kijk ook eens naar die zogenaamde sites met "te goedkope" foto apparatuur, te mooi om waar te zijn, en wat gebeurd er, juist er zijn altijd weer mensen die bestellen en gelijk betalen en nooit iets krijgen, of juist die baksteen in hun pakket
Ik zou zeggen bij twijfel niet kopen, ga dan gewoon naar de winkel toe en koop het daar, ook geen aanbetalingen doen, pas betalen als je het ook daadwerkelijk in handen hebt en het leuke is dat je in de winkel ook nog leuk kunt afdingen op je koop
Je kunt tenslotte je geld maar één keer uitgeven.
Het toeval wil dat ik zelf een paar jaar geleden ook bij FotoSg een bestelling heb gedaan en moet eerlijk toegeven dat dat prima gegaan is, iets konden ze niet meer leveren, maar kreeg daarvoor in de plaats het duurdere model zonder bij betaling, alle lof toen dus, prima service en netjes bezorgd, zat zelfs een kapotte lamp bij die nadat het gemeld was kosteloos is vervangen.
begin dit jaar moest ik opnieuw een bestelling doen en dacht gelijk weer aan FotoSg mede door de goede ervaring, maar ben toch eerst gaan kijken hoe het er nu met hun voorstond (bedrijven kunnen nu eenmaal failliet gaan, een andere eigenaar krijgen etc etc) dus leek het me verstandig om eerst weer even te kijken hoe de ervaringen waren,
nadat ik mijn licht had opgedaan heb ik gelijk besloten om niet meer bij hun te kopen maar ben naar kamera express gegaan, kun je bestellen via internet zonder aanbetaling en afhalen en betalen in de winkel.
Het is volgens mij ook via internet gewoon zaak om steeds te blijven controleren hoe een bedrijf presteert, ook als je er goede ervaringen in het verleden mee hebt gehad, hier geld hetzelfde als met de beurs,:
in het verleden behaalde successen, bieden geen garantie voor de toekomst!
er zijn genoeg mogelijkheden om je in te dekken, maar helaas wordt met het thuiswinkel-waarborg-keurmerk
ook regelmatig gefraudeerd (valse keurmerken en papieren) dan kun je ook nog altijd een k.v.k nummer bekijken (blijkt dan vaak ook niet te bestaan) maar oke in 9 van de 10 gevallen is dat waarborg keurmerk gewoon goed, maar dit ontslaat je niet van de verplichtingen om e.e.a na te trekken.
Helaas lijkt het er soms wel op dat mensen zich graag laten beduvelen, je kunt zelf ook een hoop doen om dit soort dingen te voorkomen, jammer genoeg vinden veel mensen dat te vaak te veel moeite.
Kijk ook eens naar die zogenaamde sites met "te goedkope" foto apparatuur, te mooi om waar te zijn, en wat gebeurd er, juist er zijn altijd weer mensen die bestellen en gelijk betalen en nooit iets krijgen, of juist die baksteen in hun pakket
Ik zou zeggen bij twijfel niet kopen, ga dan gewoon naar de winkel toe en koop het daar, ook geen aanbetalingen doen, pas betalen als je het ook daadwerkelijk in handen hebt en het leuke is dat je in de winkel ook nog leuk kunt afdingen op je koop
Je kunt tenslotte je geld maar één keer uitgeven.
Annelies
Mijn apparatuur zet ik hier niet neer om stoffig te worden, die heb ik n.l nodig om te fotograferen!
Mijn apparatuur zet ik hier niet neer om stoffig te worden, die heb ik n.l nodig om te fotograferen!
-
- Shooter
- BerichtenCOLON 4
- GeregistreerdCOLON 28 Sep 2010 08:52
- WoonplaatsCOLON Haarlem
- CONTACTCOLON
Het probleem met het vertrouwen in FotoSG is dat ze in het verleden hun werk zeer goed deden. Zo heb ik ruim twee jaar geleden een bestelling gedaan die uitstekend is afgehandeld. Wanneer ik nog niet eerder bij FotoSG had besteld dan had ik in augustus, toen ik een nieuwe bestelling plaatste, zeker even gecheckt of FotoSG betrouwbaar was. Ik heb het geluk gehad dat ik na veel aandringen ( en het cancelen van mijn opdracht ) mijn spullen binnen 5 weken in goede orde heb ontvangen. Wellicht dat het me heeft geholpen dat ik een zakelijke klant ben. Ik vindt het heel spijtig voor iedereen die zijn geld kwijt is, maar ik denk dat het verhaal hier nu eindigt. Ik heb flink in de rats gezeten en heb daar lering uit getrokken. Dit gaat niet weer gebeuren en dat zal voor iedereen gelden, helaas is de prijs voor sommigen van jullie wel erg hoog geweest.
Wat mij betreft is dit hoofdstuk afgesloten, ik ga vooruitkijken. 2011 gaat een spannend jaar worden, met veel mooie uitdagingen, de beste wensen aan iedereen!
Wat mij betreft is dit hoofdstuk afgesloten, ik ga vooruitkijken. 2011 gaat een spannend jaar worden, met veel mooie uitdagingen, de beste wensen aan iedereen!
Communication is the key to succes!
@ Anne-Elise: en als je er als klant tegenaan loopt op de Pro imaging beurs? Daar is namelijk mijn, gelukkig wel opgeloste, gedonder begonnen. Daar stond hij ook met een stand en kon daar naar eigen verhaal enkel showmateriaal stallen vanwege de beperkte ruimte. Daar dus ter plekke de bestelling gedaan en met mijn domme kop direct betaald. Ene deel kreeg ik na lang wachten en nabellen en na nog meer mails en bellen kreeg ik mijn geld terug voor het andere deel.
Ik had er een goede eerdere ervaring mee en als zo'n zaak dan weer op de beurs staat dan ga ik er vanuit dat het toch redelijk klopt. Heb natuurlijk wel lering er uit getrokken wbt betalen c.q. aanbetalen. Maar je geeft zelf aan dat je deze gang van zaken wbt betalen in het verleden ook met tevreden resultaat met hebt gedaan dus mijn punt blijft: het bedrog door hun kon niet altijd worden doorzien door klanten.
@ Geert-h: Ik vind de stelling "verzuimd heeft zijn klanten correct in te lichten" niet juist. Op een beurs heeft hij gewoon keihard geld staan aannemen wetende dat het leveren van de producten een probleem ging worden. Ook bij nabellen is continu met het vingertje richting China of importeur gewezen dat daar ook leveringsproblemen waren. Dit vind ik niet "niet correct inlichten" dit is gewoon glashard liegen en bedriegen en wat mij betreft dus een strafbaar feit.
Helaas heb ik nog van geen van de mensen die aangifte hebben gedaan een uitspraak terug kunnen lezen of hem ook daadwerkelijk inmiddels iets strafbaars ten laste wordt gelegd.
Ik had er een goede eerdere ervaring mee en als zo'n zaak dan weer op de beurs staat dan ga ik er vanuit dat het toch redelijk klopt. Heb natuurlijk wel lering er uit getrokken wbt betalen c.q. aanbetalen. Maar je geeft zelf aan dat je deze gang van zaken wbt betalen in het verleden ook met tevreden resultaat met hebt gedaan dus mijn punt blijft: het bedrog door hun kon niet altijd worden doorzien door klanten.
@ Geert-h: Ik vind de stelling "verzuimd heeft zijn klanten correct in te lichten" niet juist. Op een beurs heeft hij gewoon keihard geld staan aannemen wetende dat het leveren van de producten een probleem ging worden. Ook bij nabellen is continu met het vingertje richting China of importeur gewezen dat daar ook leveringsproblemen waren. Dit vind ik niet "niet correct inlichten" dit is gewoon glashard liegen en bedriegen en wat mij betreft dus een strafbaar feit.
Helaas heb ik nog van geen van de mensen die aangifte hebben gedaan een uitspraak terug kunnen lezen of hem ook daadwerkelijk inmiddels iets strafbaars ten laste wordt gelegd.
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
- Rocker
- Veteraan
- BerichtenCOLON 6828
- GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
- WoonplaatsCOLON Zeewolde
- CONTACTCOLON
@E7, dan ga je er dus vanuit dat hij die uitspraken deed terwijl hij wist dat hij niet kon leveren.. en dat is maar de vraag natuurlijk! Misschien was hij op dat moment nog te goeder trouw en wist wel dat zijn bedrijf in zwaar weer zat, maar had er zelf nog het vertrouwen in dat hij het kon redden?
@Rocker
Ik ga er op zijn minst vanuit dat hij me materiaal verkocht heeft terwijl hij zelf al wist had dat hij moete ging hebben om het (netjes) te leveren. Als je op een beurs staat en vertelt dat het veel makkelijker is voor de klant om het op deze manier aan te schaffen, dat ze dat zo ook uit eerdere beursverkopen hebben ervaren. Ook Dimitri had na deze beurs problemen met al het materiaal wat hij besteld had (dus een 100% score voor zover ik het kan toetsen).
Deze man wist dus dondersgoed dat er problemen aan zaten te komen en dan vind ik het niet meer "verzuimen om te vertellen". Wie weet had hij de hoop te kunnen blijven bestaan, zou goed kunnen. Maar hij heeft heel duidelijk geld aan staan nemen met verhalen die niet de waarheid waren wetende dat levering verre van normaal zou gaan geschieden.
Ik ga er op zijn minst vanuit dat hij me materiaal verkocht heeft terwijl hij zelf al wist had dat hij moete ging hebben om het (netjes) te leveren. Als je op een beurs staat en vertelt dat het veel makkelijker is voor de klant om het op deze manier aan te schaffen, dat ze dat zo ook uit eerdere beursverkopen hebben ervaren. Ook Dimitri had na deze beurs problemen met al het materiaal wat hij besteld had (dus een 100% score voor zover ik het kan toetsen).
Deze man wist dus dondersgoed dat er problemen aan zaten te komen en dan vind ik het niet meer "verzuimen om te vertellen". Wie weet had hij de hoop te kunnen blijven bestaan, zou goed kunnen. Maar hij heeft heel duidelijk geld aan staan nemen met verhalen die niet de waarheid waren wetende dat levering verre van normaal zou gaan geschieden.
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
- Anne-Elise
- Canon shooter pro
- BerichtenCOLON 1415
- GeregistreerdCOLON 21 Feb 2006 16:31
- WoonplaatsCOLON Zuid-Holland
De moraal is dus, dat schijn bedriegt en we vaak veel te goed gelovig zijn.
Nogmaals pas op met aanbetalingen en vooruitbetalingen doen, je hebt niets in handen maar bent wel je geld kwijt, wat er ook gebeurd, je trekt meestal aan het kortste eind, zeker bij faillisementen komt de bank en de grotere schuldeisers op de eerste plaats en kun jij naar je centen fluiten.
@E7picture, ik weet niet wanneer je op die beurs bent geweest en of je het had kunnen weten, maar dan nog, de fout ligt gewoon bij ons zelf, wij willen iets en zijn bang dat het na de beurs niet meer te krijgen is of veel duurder, en laten ons verleiden door mooie woorden van een verkoper die met gladde praatjes ons over de streep wil halen, en betalen gewoon het hele bedrag voor een aankoop zonder iets mee naar huis te nemen, mensen hebben gewoon te vaak teveel vertrouwen in een verkoper/bedrijf en denken dat het wel snor zit en dat ze geleverd krijgen, maar je ziet welke ellende er uit voorkomt.
Ik hou er een strikte lijn op na: Ik betaal nooit aan of vooruit geen duppie bij welke aankoop dan ook, ik wil best aanbetalen, maar dan wil ik daar tegenover een onderpand van de winkelier, dat de waarde van mijn aanbetaling vertegenwoordigd.
Je kunt het zelf in de hand houden, als jij op een beurs voor een groot bedrag iets besteld en vooruit moet betalen, kun je gewoon aangeven dat je dat niet doet, dat je pas betaald bij levering, winkeliers beginnen dan altijd te zeuren over dat ze dan het risico lopen dat jij het alsnog niet afneemt als zij het binnen hebben etc etc, trap er niet in, jij loopt meer risico dan hij wanneer je vooruit betaalt of een aanbetaling doet (hij verkoopt de bestelde spullen echt wel aan een ander en blijft er echt niet mee zitten).
willen ze een aanbetaling, prima toch, dan zeg je dat je dan gewoon naar een ander gaat, laat je niet meeslepen door de zgn eenmalige aktie op de beursvloer ook in een winkel zijn goede deals te sluiten.
Ik koop ook gerust iets op marktplaats en betaal dat vooruit, maar enkel tot een bepaald bedrag waar ik het risico voor wil lopen en ook pas nadat de verkoper mij zijn/haar adres telefoonnummer etc heeft gegeven, is iets duurder dan mijn limiet, dan haal ik het zelf op en betaal ter plekke.
Sommig verkopers geven aan dat je niet kunt afhalen, jammer dan, dan koop ik er niet.
bouw voor jezelf gewoon een veiligheid in.
Nogmaals pas op met aanbetalingen en vooruitbetalingen doen, je hebt niets in handen maar bent wel je geld kwijt, wat er ook gebeurd, je trekt meestal aan het kortste eind, zeker bij faillisementen komt de bank en de grotere schuldeisers op de eerste plaats en kun jij naar je centen fluiten.
@E7picture, ik weet niet wanneer je op die beurs bent geweest en of je het had kunnen weten, maar dan nog, de fout ligt gewoon bij ons zelf, wij willen iets en zijn bang dat het na de beurs niet meer te krijgen is of veel duurder, en laten ons verleiden door mooie woorden van een verkoper die met gladde praatjes ons over de streep wil halen, en betalen gewoon het hele bedrag voor een aankoop zonder iets mee naar huis te nemen, mensen hebben gewoon te vaak teveel vertrouwen in een verkoper/bedrijf en denken dat het wel snor zit en dat ze geleverd krijgen, maar je ziet welke ellende er uit voorkomt.
Ik hou er een strikte lijn op na: Ik betaal nooit aan of vooruit geen duppie bij welke aankoop dan ook, ik wil best aanbetalen, maar dan wil ik daar tegenover een onderpand van de winkelier, dat de waarde van mijn aanbetaling vertegenwoordigd.
Je kunt het zelf in de hand houden, als jij op een beurs voor een groot bedrag iets besteld en vooruit moet betalen, kun je gewoon aangeven dat je dat niet doet, dat je pas betaald bij levering, winkeliers beginnen dan altijd te zeuren over dat ze dan het risico lopen dat jij het alsnog niet afneemt als zij het binnen hebben etc etc, trap er niet in, jij loopt meer risico dan hij wanneer je vooruit betaalt of een aanbetaling doet (hij verkoopt de bestelde spullen echt wel aan een ander en blijft er echt niet mee zitten).
willen ze een aanbetaling, prima toch, dan zeg je dat je dan gewoon naar een ander gaat, laat je niet meeslepen door de zgn eenmalige aktie op de beursvloer ook in een winkel zijn goede deals te sluiten.
Ik koop ook gerust iets op marktplaats en betaal dat vooruit, maar enkel tot een bepaald bedrag waar ik het risico voor wil lopen en ook pas nadat de verkoper mij zijn/haar adres telefoonnummer etc heeft gegeven, is iets duurder dan mijn limiet, dan haal ik het zelf op en betaal ter plekke.
Sommig verkopers geven aan dat je niet kunt afhalen, jammer dan, dan koop ik er niet.
bouw voor jezelf gewoon een veiligheid in.
Annelies
Mijn apparatuur zet ik hier niet neer om stoffig te worden, die heb ik n.l nodig om te fotograferen!
Mijn apparatuur zet ik hier niet neer om stoffig te worden, die heb ik n.l nodig om te fotograferen!
- Rocker
- Veteraan
- BerichtenCOLON 6828
- GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
- WoonplaatsCOLON Zeewolde
- CONTACTCOLON
Jawel hoor... er is welgeteld 1 Linkstar product te vinden: http://studioartikelen.nl/prostudio/ind ... ucts_id=47" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar ik vermoed dat het gewoon nog niet helemaal rond is, gezien de aankonding op de frontpage
Maar ik vermoed dat het gewoon nog niet helemaal rond is, gezien de aankonding op de frontpage
- digicanon
- Canon shooter+
- BerichtenCOLON 854
- GeregistreerdCOLON 05 Okt 2006 19:44
- WoonplaatsCOLON Hooghalen
Rocker schreefCOLONJawel hoor... er is welgeteld 1 Linkstar product te vinden: http://studioartikelen.nl/prostudio/ind ... ucts_id=47" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar ik vermoed dat het gewoon nog niet helemaal rond is, gezien de aankonding op de frontpage
Nou ik meende dat toen het bericht kwam van Cor meer Linkstar op de site stond dan nu.
M.vr.gr Bert
Dat het ook anders kan:
http://www.itsonline.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Spijtig voor de medewerkers van Its.
http://www.itsonline.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Spijtig voor de medewerkers van Its.
Mijn fiets spoort beter dan ik.
- MarcoEOS550D
- Moderator
- BerichtenCOLON 8042
- GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47
Dat is inderdaad beroerd. Tegelijk is dit het perfecte voorbeeld van hoe het hoort te gaan. Direct de webshop dicht en informatie over de situatie.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Marco Weening Fotografie
- MarcoEOS550D
- Moderator
- BerichtenCOLON 8042
- GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47
Is er eigenlijk al iets nieuws te melden? Zijn er nog mensen die hun bestellingen of hun geld terug hebben gehad?
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Marco Weening Fotografie
Er staat nog geen 400 euro op mijn rekening die fotos sg me sinds augustus schuldig is, met de aangifte verzameling is de politie in harlingen nog steeds bezig en tzt zou ik wel bericht krijgen ? bij de kvk is fotosg uitgeschreven, hij is ook niet failliet en dus ook geen curator, als hij zich heeft uitgeschreven om daarna failliet te gaan ? dan is dat wat lastiger (lees onmogelijk) voor de kvk en kunnen ze dat dus niet zien in het systeem.
Slechte zaak aangezien ik graag de naam van de curator wilde hebben. Het ziet er naar uit in deze of geen enkele partij het echt wat lijkt te schelen. en bij de eigenaar van fotosg ontbreekt iedere fatsoensnorm lijkt het, nooit meer iets van gehoord, erg jammer. Mocht iemand nog een tip hebben of de naam van de curator dan hoor ik het graag !
Slechte zaak aangezien ik graag de naam van de curator wilde hebben. Het ziet er naar uit in deze of geen enkele partij het echt wat lijkt te schelen. en bij de eigenaar van fotosg ontbreekt iedere fatsoensnorm lijkt het, nooit meer iets van gehoord, erg jammer. Mocht iemand nog een tip hebben of de naam van de curator dan hoor ik het graag !
alles met passie
Canon 5D M2 / Canon flitser 580 / Canon 24-70mm L USM / Canon 100mm L IS USM / Elinchrom Ranger Quadra A
Canon 5D M2 / Canon flitser 580 / Canon 24-70mm L USM / Canon 100mm L IS USM / Elinchrom Ranger Quadra A
JA, Schijnbaar kan je als bedrijf je dus snel uitschrijven bij het KvK als je natttigheid voelt, en ben je daarna niet meer te vinden. KvK blijkt niets meer dan louter een in- uitschrijvingsburootje voor ondernemers. Ze trekken bij het minste en geringste hun handen er vanaf en tracen niets. Een goede bezuiniging voor de overheid zou het zijn om KvK landelijk te doen middels een website voor inschrijving ondernemers en info. KvK deelt ook geen rode kaarten uit of beoordeeld geen bedrijven/ screening. Er is nooit informatie bekend bij KvK betreffende het bedrijf zelf, betalingsachterstanden e.d. Wat dat betreft is er werk aan de winkel voor de KvK denk ik (lees: gat in de markt)
alles met passie
Canon 5D M2 / Canon flitser 580 / Canon 24-70mm L USM / Canon 100mm L IS USM / Elinchrom Ranger Quadra A
Canon 5D M2 / Canon flitser 580 / Canon 24-70mm L USM / Canon 100mm L IS USM / Elinchrom Ranger Quadra A
ja klopt , dat kan allemaal beter denk ik en goedkoper , iedere stad heeft grote KvK gebouwen staan, onnodig denk ik.
alles met passie
Canon 5D M2 / Canon flitser 580 / Canon 24-70mm L USM / Canon 100mm L IS USM / Elinchrom Ranger Quadra A
Canon 5D M2 / Canon flitser 580 / Canon 24-70mm L USM / Canon 100mm L IS USM / Elinchrom Ranger Quadra A