Steenweg(utrecht)

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
JoCa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2446
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2005 09:07

Hoi,Yesss!!!vandaag ga ik(eindelijk) m,n EOS 350D ophalen,ik was eerst bij Dixons bezig,maar die hebben niks meer van zich laten horen,ik zat vanochtend in onze regionale krant te kijken,en zag een advertentie van Steenweg(www.steenweg.nl)en daar kon je aangeven dat je ergens anders de bv EOS 350D goedkoper gezien had,ik had er ff heen gemaild dat ik m bij de goedkoopste onlineshop voor €848(kitversie) heb gezien,had m,n tel nr doorgegeven,en werd al spoedig teruggebeld,en ik kan m voor die prijs op komen halen,en neem er gelijk een xtra accu,en lensfilter bij,die krijg je ook veel goedkoper,dan komt ie bijelkaar voor 912,95,en dan kan ik er nog 4jr xtra garantie bij nemen(€80)
Das toch niet gek,toch? :lol:
Maar ik zie niet snel op die site dat je daar online kan kopen..
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Is wel een aardige prijs...
Niet de goedkoopste als ik kijk naar hier bijvoorbeeld...
Steenweg is trouwens gewoon een zaak in Utrecht die vlakbij station zit, dus je bent er zo...
Qua garantie zal ik het nog even goed bekijken... Aangezien ik daar zelf altijd een beetje huiverig tegenover sta. ALS er iets kapot al gaat dan is het het eerste jaar en dan heb je altijd nog je fabrieksgarantie..
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
JoCa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2446
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2005 09:07

Ja,die goedkoopste(Progress Automatisering Hengelo)€834 heb ik ook gezien,maar dat is geen nlmodel,voor die prijs krijg ik m niet,en die garantie is een verlengde garantie van canon,wilde die verkoper beweren.
Dus dit vind ik al lekker :P
BasZ schreefCOLONIs wel een aardige prijs...
Niet de goedkoopste als ik kijk naar hier bijvoorbeeld...
Steenweg is trouwens gewoon een zaak in Utrecht die vlakbij station zit, dus je bent er zo...
Qua garantie zal ik het nog even goed bekijken... Aangezien ik daar zelf altijd een beetje huiverig tegenover sta. ALS er iets kapot al gaat dan is het het eerste jaar en dan heb je altijd nog je fabrieksgarantie..
gerruby
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2005 19:19

extra garantie nooit doen die heb je nl. al

je mag er van uit gaan dta zo'n apparaat het gewoon een jaar of 5

doet dit is wettelijk geregeld dus xtra garantie nooit kopen

je kan de verkoper hierop wijzen en hem zeggen dat er in het geval er

iets gebeurt hij verantwoordelijk is voor de correcte afhandeling en niet de

importeur ofzo
Early
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 966
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 08:14
WoonplaatsCOLON Deventer

gerruby schreefCOLONextra garantie nooit doen die heb je nl. al

je mag er van uit gaan dta zo'n apparaat het gewoon een jaar of 5

doet dit is wettelijk geregeld dus xtra garantie nooit kopen

je kan de verkoper hierop wijzen en hem zeggen dat er in het geval er

iets gebeurt hij verantwoordelijk is voor de correcte afhandeling en niet de

importeur ofzo
Hier heb je wel gelijk in maar is het niet zo dat de verkoper er voor moet zorgen dat het in de garantie zonder kosten wordt gerepareerd. Daarna is hij verplicht om er voor te zorgen dat het bewuste apparaat wordt gemaakt. Eventueel tegen gemaakte kosten. De tijdsduur is bepaalt door b.v. opmerking door reclame (lees in advertenties) of tijdens presentatie, op websites etc.
Canon Powershot G1 X Mark II:: viewfinder EVF-DC1 :: Manfrotto 50DB+141RC, Monop+325[/size]
cheetah
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 275
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2005 01:32
CONTACTCOLON

Ik vind het geen goede winkel. Als je daar binnenkomt dan zie je dat er geen prijzen staan. Ik kwam daar een keer en zei dat ik geinteresseert was in de Canon S50, de prijs was toen 479 euro, nadat de verkoper mij eerst geobserveerd had en eerst probeerde een rare Sanyo aan te smeren.

De dag erna kwam ik terug en iemand vertelde mij dat ik moest vragen, WAT IS JULLIE PRIJS. dat deed ik dus ook en nadat zij mij weer van top tot teen bekeken hadden en eerst een Kyocera (nooit van gehoord) en daarna een Minolta 600 probeerde de verkopen, hoorde ik toen iets heel anders, 339 euro.

De camera hadden ze niet op vooraad en moest besteld worden. Ik had dus een aanbetaling van 20 euro gedaan. Na 2 weken werd ik gebeld dat de camera niet meer te bestellen is. Ik wou mijn aanbetaling terug maar kreeg dus alleen een tegoed bon. Voortaan ga ik gewoon reviews lezen en dan de spullen via het internet bestellen.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

cheetah schreefCOLON...De camera hadden ze niet op vooraad en moest besteld worden. Ik had dus een aanbetaling van 20 euro gedaan. Na 2 weken werd ik gebeld dat de camera niet meer te bestellen is. Ik wou mijn aanbetaling terug maar kreeg dus alleen een tegoed bon...
Als je die tegoedbon hebt geaccepteerd, heb je je laten naaien. Kan heel lekker zijn, maar in dit geval. Jij besteld iets, zij kunnen niet aan hun verplichting voldoen en dus zijn zij verplicht jou de aanbetaling terug te betalen in contanten.

Als je een product koopt dat niet voldoet aan de eisen die je er aan stelt en de verkopende partij in gebreke blijft, kun je je geld terugkrijgen. Een tegoedbon mag alleen afgegeven worden als je als kopende partij je product terugbrengt zonder dat er wat mee aan de hand is. Als je dus als het ware als spijtoptant een product terugbrengt. Een winkel is namelijk niet verplicht om iets dat ze aan je verkocht hebben terug te nemen als er geen gebreken aan het product zijn. Dat vele winkels dat uit coulance wel doen doet daar niet aan af.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ik ben hier vanmiddag geweest om een nieuwe camera (60D) en een nieuwe flitser (Speedlite 320EX) te kopen. Was er nog nooit geweest, maar ze kwamen als goedkoopste uit de pricewatch van Tweakers. Werd goed en vakkundig geholpen. De camera was al goedkoop, de flitser niet, maar met één opmerking ging er 80 euro vanaf. Vind ik een nette deal! Kortom, ondanks dat ik wat negatieve reviews had gelezen (vandaar ook dat ik het zelf ging ophalen), ben ik zeer tevreden.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar