DOE MEE! Met de eerste 300D grote afdruk centrale test!

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

*Marco*

maartenw schreefCOLONIk kan jullie al wel verklappen dat het "kruidvat" afrdukmasien problemen heeft met het afdrukken van blauw.
Wat voor dingen??
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Ik heb m'n foto's gehaald bij de Hema van de week. Ze zien er schitterend uit. Goede kleurweergave en alles prima in orde.
Gebruikers-avatar
john v
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1207
GeregistreerdCOLON 10 Jun 2004 20:04
WoonplaatsCOLON hendrik ido ambacht

dus ik kan mijn foto s zonder zorgen naar de hema doorsturen???????
johnv
meneer gates,hij hapert steeds!!!
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Ja, in principe wel. Ik had m'n foto's zelf bijgewerkt, zodat ze op m'n scherm goed waren. Ik heb de foto's nu vergeleken en het ziet er prima uit. Ik heb zelfs een foto van een licht houten bank bij de bank zelf gehouden en de kleurweergave is perfect. Ook de stof.
*Marco*

Motordigitaal schreefCOLONBen bang dat door het verdwijnen van onze vriend Webcat dit hele verhaal niet meer doorgaat.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Hij heeft vrijdag toch nog gewoon gepost :?:
Of heeft 'ie hier al officieel afscheid genomen :?:
Gebruikers-avatar
john v
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1207
GeregistreerdCOLON 10 Jun 2004 20:04
WoonplaatsCOLON hendrik ido ambacht

foto s dinsdagavond doorgestuurd naar de hema en woensdagavond een mailtje dat ze de volgende werkdag klaarlagen in het filiaal van mijn keuze.
en inderdaad lagen ze klaar ,en van prima kwaliteit en omdat het er meer dan 100 waren kostte ze 0.15 cent per stuk.
heel goed te doen dus.

john
meneer gates,hij hapert steeds!!!
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Ze hebben bij onze Hema (Beverwijk, off all places) zo'n centrale staan waar je je kaartje in kan gooien. Ga ik volgende keer ook eens proberen. Maar ik heb eerst nog 25 afdrukken te goed van m'n fotoboer waar ik m'n camera heb gekocht. Dus ook die zal ik meenemen in de "test".
Klaas
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3420
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2004 13:36
WoonplaatsCOLON Nunspeet
CONTACTCOLON

Ik ben voor afrdukken van Digitale foto's inmiddels een goede klant van Albert Heijn. Misschien niet de eerste waar je aan denkt als je aan foto's denkt maar ze zijn erg goed van kwaliteit en goedkoop. (Bij meer dan 100 foto's tegelijk 12 cent per afrduk starttarief 99 cent) Op het moment krijg je de eerste 12 foto's gratis. Jullie kunnen dus nu allemaal gratis testen..

Hele handige uploadsoftware waarin je foto's die nog niet in het 2:3 formaat zijn zelf kunt bijsnijden tot 2:3. Doe je dat niet dan krijg je automatisch je foto's in een afwijkend (3:4) formaat (10 keer 13)

Groetjes,
Klaas
MarkR
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2004 14:14

Ik heb ook toevallig afgelopen weekend mijn vakantiefoto's bij AH opgehaald en inderdaad; mooie kleuren, erg goede afdrukkwaliteit!
Groeten, Mark
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar