ErikTronica.com

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Jan Vos
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2008 20:49
WoonplaatsCOLON Hoogkerk

@Sarpa Je kan naar de persoon toe gaan we zijn hier in Nederland.
Je kan naar Hoorn toegaan of de persoon bellen.
Als je boter bij de Vis doet is heel wat anders.

Maar stel dat hij hem wel voor die prijs levert en een ander forumlid heeft er één gekocht en vermeld dat wat schrijf je dan aan Pandora.
Sorry man heb je op het verkeerde been gezet.

Hier op het forum zijn personen die de reinste onzin uitkramen en die mening heb ik niet alleen.

@Foxje dat is wat er nodig is gedegen onderzoek en geen [censored].
Vulpes Pilum Mutat, Non Mores.
Gebruikers-avatar
Pandora
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 395
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2006 21:36
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

beste mensen laten we er geen ruzie van maken.
Zelf woon ik in het zuiden, ware het niet zo dat deze persoon in het noorden woont, had ik de vraag niet gesteld en was ik op onderzoek gegaan.

En na de tevreden koop jullie op de hoogte gesteld.
Maar ik woon nu eenmaal niet in het noorden vandaar mijn vraag of iemand met dit bedrijf ervaring heeft.

Voorheen was er ook een man in Rotterdam, die heel ver onder de prijzen zat en die een goede garantie gaf, je kon de producten gewoon registreren bij Canon dus het kan altijd mogelijk zijn en waarom zou je het niet onderzoeken als het in je eigen land is.

mijn 2 eurocentjes :wink:
Gebruikers-avatar
Dennis Rademaker
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 734
GeregistreerdCOLON 07 Dec 2007 16:36

Heb deze persoon opnieuw een mail gestuurd met de vraag hoe hij aan deze prijzen komt, als vergelijking de EF 500mm genomen, nu zo'n 5500 euro, hij biedt deze aan voor 4000... kreeg het volgende bericht van hem terug:

"OHH K*T ..sorry ..moet ik nog veranderen ;)"


@Jan Vos,

Met alle respect, maar als mensen nieuwe producten voor dit soort prijzen aanbieden dan moet er ergens gewoon iets niet kloppen, is het niet dat je opgelicht wordt dan zijn het wellicht gestolen goederen... maar ergens klopt er dan gewoon iets niet, kan natuurlijk ook zijn dat het dan niet de uiteindelijke koopprijzen zijn! (wat hier vermoedelijk het geval is).
Als je een beetje gezond verstand gebruikt voel je dat zelf al aan.
Anoniem 3

Laat dat respect maar naar die Erik:
Ik dacht:
Niet geschoten ..... (waar heb ik dat meer gezien? :wink: ) dus ik heb een bestelling geplaatst.
Dit kreeg ik terug:

Ik neem geen bestellingen meer aan .. Wat er nu ligt is al 4 weken wachtlijst ..En daarna stop ik met digitale camera's en lenzen ...T loopt als n trein maar t volk wat er op afkomt is gewoon een beetje uit de hoogte gevallen kutvolk dus ik kap met deze handel ..Ga wel weer iphones handelen ..2x zoveel geld en geen hoofdpijn ...

Lekkere boy, maar ik had al mijn twijfels bij het zien van zijn foto's op hyves....
Gebruikers-avatar
VincentR
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 157
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2009 15:38
WoonplaatsCOLON Oss
CONTACTCOLON

Dan lopen we hier dus op een dood einde. Ik had al even mee zitten lezen omdat het me eventueel wel interesseerde als mensen er naar toe waren geweest...

Maar ja het blijkt wel weer, als het te mooi is om waar te zijn... dan is dat ook gewoon zo!
[size=75]Canon EOS 50D + BG-E2 | Canon EOS 450D + BG-E5
12-24 F4 | 50mm F1.8 II | 24-105 [color=#FF0000]L[/color] IS USM F4 | 85mm F1.8 USM | 100-400 [color=#FF0000]L[/color] IS USM
Canon 430 EX II
Tripod | Monopod | LP Fastpack 200 | LP Computrekker Plus AW[/size]
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

Wederom het zoveelste voorbeeld van te mooi om waar te zijn. Meneer is wakker geworden van alle aandacht, even gecheckt waar al die kliks op zijn site vandaan gekomen zijn en piept er nu tussenuit.
Een levertijd van 5-6 weken en dan zulke lage prijzen, het kan gewoon niet. Stel dat je voor die prijzen zou kunnen leveren, dan kan dat alleen omdat je enorme aantallen omzet en dat gaat niet met zo'n levertijd.

@Jan Vos, als je bedoelt dat ik onzin uitkraam, zou ik ook graag willen dat je nu je ongelijk erkent, aangezien maar weer gebleken is dat dit gewoon de reinste flauwekul is.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee en je zal net even 800,= hebben overgemaakt als meneer stopt met z'n handel. Het staat een ieder vrij om te handelen naar eigen inzicht, maar ik waarschuw graag een keer teveel dan te weinig, want het zou lekker makkelijk zijn om achteraf tegen iemand te zeggen dat het stom was om met Western Union geld over te maken.

@Pandora, wees blij dat je niet overhaast besteld hebt. Gewoon lekker doorsparen en ff bij Broer K'nijn langsgaan voor de goede service en een betrouwbaar adres.

groeten Sarpa
Gebruikers-avatar
Digitom
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2008 12:20
WoonplaatsCOLON M-sluis
CONTACTCOLON

Weet het niet, maar ik denk dat het beter is als de naam van de betreffende persoon uit het topic gaat.. Er zijn meerdere mensen die zo heten en dit zou voor de ander een slechte naam op kunnen leveren terwijl hij hier niets mee te maken heeft?
Gebruikers-avatar
Pandora
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 395
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2006 21:36
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

Digitom schreefCOLONWeet het niet, maar ik denk dat het beter is als de naam van de betreffende persoon uit het topic gaat..
Naam verwijderd.
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Eind goed al goed ?!

(en geen geruzie aub! :))
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
martijnb
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2006 16:52
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Dat was een spannend verhaal...
www.martijndebie.nl
Anoniem 3

@Sarpa:
wees maar blij dat ik wel besteld heb, anders had je dit niet mogen meemaken.... toch? :lol:
Deos
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2008 20:25

De beste man is in ieder geval lid van de "Hekel aan politie/justitie"-hyves.

Succes mensen, de toon is gezet! :D
| Sony A7R Mark II | TS-E 24 L II | Σ 85 | 24-105 L | 70-200 2.8 IS II L | 50 |
Ron010
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 18 Dec 2011 18:37

Hallo beste mensen,

Ben vorige maand ook prooi gevallen aan deze site!
En na wat zoeken op google vond ik dit topic helaas net te laat :roll:
Ik had geld overgemaakt voor een android tablet voor mijn zoontje... maar kreeg al snel een email dat mijn bestelde product er niet was en dat deze is bestelling stond en de levertijd +/- 2 a 3 weken was. Na 3 weken was er nog niets en wederom weer contact gezocht wat moeilijk verliep. Maar hij zou zijn best doen om toch de tablet die week te verzenden. En eindelijk na een paar dagen een email dat het verzonden was.
Toen de postbode het pakketje bracht en ik hem openmaakte merkte ik al meteen dat het niet het besteld product was :oops: Dus weer gebeld en alles uitgelegd maar bleef vol houden dat het de bestelde tablet was en dat de meeste plaatjes van de website niet up-to-date zijn.
Dus nu ziet ik met een product wat niet naar behoren werkt en dat de reactie's die je krijgt via telefoon/mail gewoon lomp worden behandeld.

Nog meer mensen hier last van gehad en valt er iets te doen tegen zulke bedrijven?
Gebruikers-avatar
stievie1
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1491
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2011 00:01
WoonplaatsCOLON Hoek van Holland
CONTACTCOLON

Te mooi om waar te zijn.. of ze moeten gestolen zijn.
Op Canon producten maak je in verhouding bijna geen winst met een normaal verkoop bedrag.
Dus de inkoop van dit product ligt hoger dan het bedrag dat eriktronica ervoor wilt...
En kijk even op mijn nieuwe website: http://www.stephenotto.nl !! :mrgreen:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar