Mediamarkt 19-3 t/m 21-3

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

JSnakes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 929
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2009 14:10

boels069 schreefCOLONDe vraag is of de 550D wel in het Haagse assortiment zit
Dat asortiment wat ze daar laten zien is wel heel erg karig, ze verkopen er de 5D II en 7D ook :wink:
Maar het is een nieuwe camera, dus het is inderdaad nog maar de vraag.

Bij de Foka in R'dam is de 550D €639,- ik zal het in de gaten houden.
Gebruikers-avatar
stefanzx-6r
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 494
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2008 13:51
WoonplaatsCOLON Den Haag

Heb de 550D maandag zien staan bij de MM in Rijswijk dus 100% zeker dat ze em daar verkopen.
Canon EOS 550D

Mijn Album
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

MM is in DH nog open tot 22:00 uur :lol:
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

JSnakes schreefCOLONIk woon in Vlaardingen, Rotterdam is voor mij de meest gangbare mediamarkt, met naar mijn weten de betere prijzen 8)
Ik kan morgen (of overmorgen) wel even gluren wat alle prijzen zijn en daarna nog een berekening maken :)
°

dus voor die paar tientjes korting ga je vanuit vlaardingen naar Rotterdam toe, om prijzen te noteren, om naar huis te gaan, berekeningen te maken en dan weer terug gaan om de camera te kopen.....klinkt zeer nuttig, ik hoop dat je auto niet al te veel brandstof gebruikt.
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
stefanzx-6r
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 494
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2008 13:51
WoonplaatsCOLON Den Haag

bmvduin schreefCOLON
JSnakes schreefCOLONIk woon in Vlaardingen, Rotterdam is voor mij de meest gangbare mediamarkt, met naar mijn weten de betere prijzen 8)
Ik kan morgen (of overmorgen) wel even gluren wat alle prijzen zijn en daarna nog een berekening maken :)
°

dus voor die paar tientjes korting ga je vanuit vlaardingen naar Rotterdam toe, om prijzen te noteren, om naar huis te gaan, berekeningen te maken en dan weer terug gaan om de camera te kopen.....klinkt zeer nuttig, ik hoop dat je auto niet al te veel brandstof gebruikt.
In dit geval gaat het wel om wat meer dan "een paar tientjes". Bovendien is Rotterdam - Vlaardingen nou niet bepaald een wereldreis.
Canon EOS 550D

Mijn Album
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Zo iets heeft pas nut als je direct koopt, door er een halve dag aan te besteden en de kilometers voor je auto te gebruiken komt je "winst" uit op een paartientjes. We praten over een maximale korting van € 90 euro o.i.d. op een 550D
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
stefanzx-6r
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 494
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2008 13:51
WoonplaatsCOLON Den Haag

Ach, als hij dat leuk vind moet ie dat vooral niet laten. Zo'n initiatief is juist ook nuttig voor andere mensen die zich afvragen wat de camera's nou precies kosten bij de MM. € 90,- korting op een bedrag van € 650,- vind ik toch aanzienlijk.
Canon EOS 550D

Mijn Album
Dexter202

hmmm, ik ga even heel hard nadenken of je mij kunt noteren voor de 7D :oops:

Je hoort het straks :D
Laatst gewijzigd door 1 op Dexter202, in totaal 19 keer gewijzigd.
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Sushi schreefCOLONEen objectief is ook een artikel dus dan heb je er twee. Hoef je er nog maar twee personen bij te hebben. :wink:
Of is een objectief een accessoire en is dat in het groene boekje van de MM wat anders dan een product?
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
Gebruikers-avatar
mitchel1986
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1361
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2010 10:54
WoonplaatsCOLON Alphen aan den Rijn
CONTACTCOLON

Ik heb interesse in een fisheye lens, nog niet echt een idee welke, maar als iemand er een tegenkomt bij een mediamarktvestiging wil ik best meedoen. Graag via een pm :)
WireWess
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1258
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009 23:30
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Misschien moet ik jullie eraan herinneren dat ze bij iedere afdeling bij de MM ook een telefoon hebben?
Dus je kan jezelf gewoon laten doorverbinden ;)
Ze zijn alleen niet zo happig op prijzen doorgeven over de telefoon, dus je kan beter eerst beginnen met vragen naar de voorraad :P
Je weet niet wat je niet weet ! :D
JSnakes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 929
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2009 14:10

bmvduin schreefCOLON dus voor die paar tientjes korting ga je vanuit vlaardingen naar Rotterdam toe, om prijzen te noteren, om naar huis te gaan, berekeningen te maken en dan weer terug gaan om de camera te kopen.....klinkt zeer nuttig, ik hoop dat je auto niet al te veel brandstof gebruikt.
Laat ik nu net nog geen km van de mediamarkt in R'dam werken :wink:
En een paar tientjes? 15% van 1800 zijn 27 tientjes :wink:
In het centrum van R'dam kan je trouwens wel meer doen dan alleen de mediamarkt begluren :)
Deos
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2008 20:25

En hoe gaan jullie dat doen met de garantie? Daar zitten nogal wat haken en ogen aan, als ik dat zo inschat.
| Sony A7R Mark II | TS-E 24 L II | Σ 85 | 24-105 L | 70-200 2.8 IS II L | 50 |
Dexter202

Dexter202 schreefCOLONhmmm, ik ga even heel hard nadenken of je mij kunt noteren voor de 7D :oops:

Je hoort het straks :D
OK, ik ben klaar met denken :) De interesse is er opzich wel, maar regio Den Haag is me toch iets te ver. Helaas :(
JSnakes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 929
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2009 14:10

Dexter202 schreefCOLON
Dexter202 schreefCOLONhmmm, ik ga even heel hard nadenken of je mij kunt noteren voor de 7D :oops:

Je hoort het straks :D
OK, ik ben klaar met denken :) De interesse is er opzich wel, maar regio Den Haag is me toch iets te ver. Helaas :(
Een 7D en een 550D, nu nog iemand voor een 50D, maar daar zullen er niet veel van zijn.
Ik heb ze weleens de 70-200 F4 IS zien verkopen, geen idee of deze nu nog beschikbaar is, morgen ff kieke.
Gebruikers-avatar
Mozila
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2008 19:25

Hoorde vandaag op de radio ,dat de MM in Rotterdam over het algemeen
goedkoper is als de MM in Den Haag en Rijswijk.
Op b.v. een Samsung lcd wel 200 euro,s :wink:
Een boel Leuke hebbedingen.Maar er kan nog meer bij.
Dexter202

overigens was het vandaag wel ERG rustig in de MM Arnhem :? Ik had verwacht dat je 40 minuten in de rij kunt staan zoals bij de btw-dagen, maar er waren hooguit 10 mensen in de hele winkel, vandaag rond 16:00 uur...
Gebruikers-avatar
stefanzx-6r
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 494
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2008 13:51
WoonplaatsCOLON Den Haag

Het is voor mij ook geen probleem naar Rotterdam te rijden hoor :D
Canon EOS 550D

Mijn Album
Dexter202

Haha :lol:

Nouja, Rotterdam is ook nog wel erg ver...
Gebruikers-avatar
stefanzx-6r
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 494
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2008 13:51
WoonplaatsCOLON Den Haag

Dexter202 schreefCOLONHaha :lol:

Nouja, Rotterdam is ook nog wel erg ver...
Ach, die 2 uur op en neer rijden ben je snel vergeten als je met je nieuwe camera aan het spelen bent ;)
Canon EOS 550D

Mijn Album
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar