kral (kodak)

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
aerobed
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2004 23:35
WoonplaatsCOLON Stadskanaal (Groningen)
CONTACTCOLON

Heb net mijn foto's opgehaald bij Kral Super photo en mijn foto's (10x15) zijn verkloot door een irritante streep/gleuf over de foto (door de machine) Mijn andere foto's (13x18) zijn wel goed gelukt! Als ik de foto's terug zou sturen zou het weer 4 dagen duren voordat ik de foto's in mijn bezit krijg. Dan moeten ook de goede foto's weer terug, anders raken ze bij kodak in de war.

Niet zo'n goede ervaring dus....
Fred

Ik heb in Hoogezand ook een vergelijking gemaakt met een eigen afdruk, een afdruk van de Hema, Schlecker Kruidvat. De afdruk van Kral was toch wel het belabberst, Hema en de rest zag ik niet zo veel verschil. De eigen afdruk was nog het beste, nadat ik hem had behandeld met Print-Fix kan niemand meer het verschil zien.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Wat is Print-Fix. Een programmaatje of een soort beschermlaagje dat na het afdrukken op de print gaat? Of is het nog iets heel anders???
aerobed
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2004 23:35
WoonplaatsCOLON Stadskanaal (Groningen)
CONTACTCOLON

Kom ik weer met mijn domme kop! En nu ben ik echt wel pissig!
Ik dacht: "Nou, de tweede keer zal het wel goed gaan, bij kodak (KRAL)" Nou ook deze foto's (Vakantiefoto's Portugal 100 stuks) zijn redelijk verkloot omdat je in de blauwe luchten een soort regenboog ziet (lees blokjes) Overgangen kunnen ze klaarblijkelijk niet aan bij de ontwikkelcentrale!!! Ik vind het gewoon niet mooi als ik weet dat de lucht strakblauw was op het moment dat ik de foto nam, en hem dan nu ZO zie op de print. Nu duurt het dus 3 dagen voordat ik de foto's weer heb...

NEE .... ECHT NIET NOG EENS BIJ KODAK!!!!

P.S. De kleuren vind ik wel goed van kodak, vandaar dat ik nog een keer daar naar toe ben gegaan, maar dan komen ze met dit geintje! :evil:
Gebruikers-avatar
maartenw
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 00:14
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Fred schreefCOLONIk heb in Hoogezand ook een vergelijking gemaakt met een eigen afdruk, een afdruk van de Hema, Schlecker Kruidvat. De afdruk van Kral was toch wel het belabberst, Hema en de rest zag ik niet zo veel verschil. De eigen afdruk was nog het beste, nadat ik hem had behandeld met Print-Fix kan niemand meer het verschil zien.
Ga eens naar Prifo op de Gorech Oost in Hoogezand met 4 fotos en kijk wat je daar krijgt. die werken ook met FDi van fuji.
www.studio111.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar