[GEV] Waar kan ik het goedkoopst mijn Mark IV halen

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Iwan
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 23:08

Alle tekst en links verwijderd omdat er alleen maar commentaar wordt geleverd, en de zinnige bijdragen uitblijven.
Laatst gewijzigd door 1 op Iwan, in totaal 24 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Topic verplaatst, zodat men kan reageren.
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
bartkoper
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1200
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2008 18:27
WoonplaatsCOLON nieuw-vennep
CONTACTCOLON

Het lastige met nieuwe producten is al je hem vandaag daar goedkoopst haalt is hij morgen alweer ergens anders goedkoper of in de aanbieding ;)
[url]http://www.flickr.com/photos/bartkoper/[/url]
Gebruikers-avatar
Dimitri
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4483
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2008 11:28
CONTACTCOLON

Het is inderdaad net zoals Bart zegt. (ik heb daar ook altijd last van :twisted: ).

Ik denk dat je voor je zelf op den duur een knoop moet door hakken!

Gr dimitri
Gebruikers-avatar
henk156
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 211
GeregistreerdCOLON 31 Mei 2009 08:16

Ik denk dat je ook zeker rekening moet houden met de betrouwbaarheid van sommige webwinkels. Er zijn webwinkels die doen alsof iets voorradig is maar gaan pas bestellen op het moment dat jij de bestelling plaatst. Zeker met de shops in het buitenland vind ik risicovol. Nederland heeft de keurmerken en via via weet je beter of het betrouwbaar is. Bij Tweakers.net in de pricewatch staan ook aanduidingen en worden er cijfers gegeven aan de betreffende winkels. Het is een behoorlijk bedrag wat je uitgeeft dus zeker weten waar je besteld...
canon 400D | EFS 18-55mm | EFS 55-250mm 1:4-5.6 | 430 EX II
WireWess
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1258
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009 23:30
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Hier staat nog een lijstje met NL aanbieders, al heb je zelf de goedkoopste al uitgezocht:
http://tweakers.net/pricewatch/247069/c ... rk-iv.html

Volgens mij moet je er hier een bestellen, 4,40! :)
http://www.grausonline.nl/webwinkel/can ... -5284.html
Je weet niet wat je niet weet ! :D
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Kijk ook naar de verzendkosten :wink:
Vanuit de UK kunnen die belachelijk hoog zijn.

Overweeg de aankoop bij een leverancier bij je in de buurt, dat spaart reis- of verzendkosten.
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Iwan
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 23:08

Alle tekst en links verwijderd omdat er alleen maar commentaar wordt geleverd, en de zinnige bijdragen uitblijven.
Laatst gewijzigd door 2 op Iwan, in totaal 24 keer gewijzigd.
Superdaantje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 154
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2009 00:39

Iwan schreefCOLONHi guys,

Dus daarom nogmaals de vraag: Welke links gebruik jij vaak om prijzen op te vragen ? Ook als het (nu) niet de goedkoopste winkel is hoor ik het graag.
Google is erg handig. Vaak ook je beste vriend
Tweakers/pricewatch
Gebruikers-avatar
Dennis-010-
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1126
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2008 19:28
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel

- Canon spul -
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Er zijn een hoop winkels die, als je langs gaat, vaak na enig praatje wel wat van de prijs afdoen.
Zeker als je je huiswerk heb gedaan en weet wat het product elders kost.
Zo'n bedrag uitgeven in een buitenlandse internetshop zou ik niet doen, zou hem zelfs vanuit nederland niet laten opsturen.
Je weet niet wat er onderweg gebeurt en als je garantie moet claimen kan je beter naar de winkel terug gaan als dat je de boel moet opsturen.
nederlandse prodducten hebben trouwens ook 2 jaar garantie.
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Gebruikers-avatar
Jan Vos
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2008 20:49
WoonplaatsCOLON Hoogkerk

@Woody Het is voor jou makkelijk spreken als je in Ablaserdam woont. maar zou je in Groningen wonen dan verdwijnt met de reiskosten die je maakt gelijk je winst.
Ik laat een Camera gewoon opsturen die zit in een doos die wel tegen een stootje kan.
Vulpes Pilum Mutat, Non Mores.
Iwan
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 23:08

Alle tekst en links verwijderd omdat er alleen maar commentaar wordt geleverd, en de zinnige bijdragen uitblijven.
Laatst gewijzigd door 1 op Iwan, in totaal 24 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Dennis-010-
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1126
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2008 19:28
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel

Als je hem nu nog te duur vind dan wacht je toch nog even een paar weekjes tot hij wel onder de €4000 is bij de winkel bij jou in de buurt. Kan hem wel aan de andere kant van de wereld bestellen voor 5 hele tientjes goedkoper ;).

Je kan ook even kijken in het topic waar de winkels besproken worden, staan vast winkels bij die je nog niet hebt gehad.
- Canon spul -
Gebruikers-avatar
kruwt
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 417
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2007 14:33
WoonplaatsCOLON Urk
CONTACTCOLON

Dennis-010- schreefCOLONAls je hem nu nog te duur vind dan wacht je toch nog even een paar weekjes tot hij wel onder de €4000 is bij de winkel bij jou in de buurt.
Inderdaad, prijzen zijn vaak een kwestie van tijd. Ik zou toch ook op zaken als service e.d. gaan letten. Bestellen uit Hong Kong kan best goed gaan, maar o wee als er dan toch iets met je camera is. Dan ben je toch beter af als je hem bij een winkel uit de buurt heb gekocht. Voor die zekerheid van garantie heb ik zelf graag een paar tienjes over.
Maar die keuze moet je voor jezelf maken. Stop met al dat vergelijk, die tijd had je ook lekker kunnen fotograferen, maak je keus en koop dat ding. En als je dan toch nog goedkoper wilt, wacht dan een half jaar en koop hem dan (of wacht nog een half jaar etc etc ... :wink: )
Mijn website www.kruwt.nl. Meer doen met je foto's. Informatie over stockfotografie en mijn eigen ervaringen daarin. 
Gebruikers-avatar
Jan Vos
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2008 20:49
WoonplaatsCOLON Hoogkerk

Je kan ook een paar jaar wachten dan is hij wel gebruikt te koop is ook weer goedkoper. :lol: :lol:
Je krijgt hem nergens cadeau.
Vulpes Pilum Mutat, Non Mores.
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Die paar tientjes die je bespaard, zijn die het echt waard om die camera nu niet in handen te hebben??
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Iwan
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 23:08

Alle tekst en links verwijderd omdat er alleen maar commentaar wordt geleverd, en de zinnige bijdragen uitblijven.
Laatst gewijzigd door 1 op Iwan, in totaal 24 keer gewijzigd.
Iwan
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 23:08

Alle tekst en links verwijderd omdat er alleen maar commentaar wordt geleverd, en de zinnige bijdragen uitblijven.
Laatst gewijzigd door 1 op Iwan, in totaal 24 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
hippo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 569
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2006 16:22
CONTACTCOLON

Iwan,
k vraag me af wat je lijst waard is. Ik kijk nu even bij je duurste op de site: Cameraland en daar staat het toestel nu geprijst voor € 4.079,00. Ga je me nu vertellen dat in die winkel in nog geen week de prijs met € 410,00 gedaald is? Of zie ik dat verkeerd? Je kunt je afvragen hoe actueel de prijslijsten op de websites zijn.
Henk
Canon 40D/BG-E2 - Canon 50 mm F1.8 II - Canon EF 24-105 mm F4L IS USM - Canon 430 EX - Panasonic Lumix TZ 10
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar