Link delight

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Nagtie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1030
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 01:38
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Hallo
Een hele tijd geleden op aanraden van een forum lid een aantal dingen hier besteld. Maar het is nooit aangekomen.
Vanwege een vreemde fout is het pakketje vanuit NL weer terug gestuurd naar Hong kong post. Dat was op 23 maart, verschillende keren gemaild met Link delight. Vind het verhaal dat het terug sturen vaak langere duurte en ze er verder ook niets aan kunnen doen een beetje magertjes worden.

Ik heb via paypal gekocht, dus heb wel een soort garantie, maar eigenlijk wil ik gewoon mijn spullen.
Dus iemand bekend met deze winkel.

Overigens gekozen voor deze winkel en producten op aanraden van het onderstaande topic.
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... highlight=

Alvast weer bedankt,
groet Niels
Laatst gewijzigd door 1 op Nagtie, in totaal 19 keer gewijzigd.
Canon 50D + 350D, Sigma 70-200 F2.8 EX DG HSM macro, Tamron 28-75 F2.8, Canon 50 F1.8 Sunpak flitser, 1 en 3 benen van Manfroto, en een flits set.
WireWess
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1258
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009 23:30
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Ik heb deze aanbieder wel eens bekeken maar er stond in het tabblad payment "verified only with confirmed address".

Aangezien het naar mijn weten in NL niet mogelijk is om een "confirmed address" te krijgen heb ik me spullen toendertijd bij een andere aanbieder gekocht.

Ze geven zelf al aan dat ze de spullen inmiddels weer hebben ontvangen, ze kunnen het dan nog eens sturen?
Je weet niet wat je niet weet ! :D
Gebruikers-avatar
ionize
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 213
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2010 14:48
WoonplaatsCOLON Deventer

Regelmatig wat gekocht en ook altijd goed aangekomen. Ik heb er zelf geen negatieve ervaringen mee.
EOS 50D | Speedlite 380EX | EF 70-200 F/4L | EF-S 15-85 IS USM
Velbon RUP-L43 Monopod | Crumpler Prettyboy 7500 XL
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Heb hier onlangs ook e.e.a. besteld en is probleemloos geleverd binnen een paar weken.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
Nagtie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1030
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 01:38
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

WireWess schreefCOLONIk heb deze aanbieder wel eens bekeken maar er stond in het tabblad payment "verified only with confirmed address".

Aangezien het naar mijn weten in NL niet mogelijk is om een "confirmed address" te krijgen heb ik me spullen toendertijd bij een andere aanbieder gekocht.

Ze geven zelf al aan dat ze de spullen inmiddels weer hebben ontvangen, ze kunnen het dan nog eens sturen?
Nee ze geven al 2 maanden aan dat ze het nog niet binnen hebben. Maar als je van Hong kong iets in 2 weken in Nederland krijgt, dan zal het toch niet 4 keer zo lang duren om het anders om te brengen?
Canon 50D + 350D, Sigma 70-200 F2.8 EX DG HSM macro, Tamron 28-75 F2.8, Canon 50 F1.8 Sunpak flitser, 1 en 3 benen van Manfroto, en een flits set.
Iwan
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 23:08

Hi Nagtie,

Ook ik heb hier meermaals produkten besteld (hoekzoekers), en nog nooit problemen ondervonden. Sterker nog, ik vond hun service altijd erg goed. Ben dus bang dat je een pech-gevalletje hebt gehad. Haal je geld terug via PayPal en bestel daarna gewoon opnieuw, zou ik zeggen.

Succes,
Iwan
Gebruikers-avatar
Nagtie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1030
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 01:38
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Ze zijn nog wel gewoon in contact dus zal even zien wat ze nu doen, heb nu een goede oplossing gevraagd.

Fijn te horen dat het vaak goed is. Het nadeel van het terug vragen het geld is het probleem dat de euro nu nog maar weinig waard is, en juist daarvoor was de dollar weinig waard. Dus krijg nu minder euro's terug en moet er meer betalen als ik het nog eens bestel. Dat scheelt best veel eigenlijk.

Groet Niels
Canon 50D + 350D, Sigma 70-200 F2.8 EX DG HSM macro, Tamron 28-75 F2.8, Canon 50 F1.8 Sunpak flitser, 1 en 3 benen van Manfroto, en een flits set.
Gebruikers-avatar
Designer
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 588
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2008 16:30
WoonplaatsCOLON Gaanderen
CONTACTCOLON

Hoi Niels,

Ik kwam toevallig dit topic tegen, Bij deze verkoper heb ik diverse keren wat gekocht
( net als anderen zoals je kunt lezen) en nooit problemen gehad. Dat dit nu wel gebeurd is natuurlijk knap irritant.

Ik zou als eerste op ebay een geschil opstarten en toch zorgen dat je je geld terug krijgt van PayPal,
ook al is de euro wat minder waard.
Hierdoor weet de verkopende partij in ieder geval dat je er niet zo gelukkig mee bent.

Ik moet wel zeggen dat ik de service van hun eigenlijk gewoon goed vond,
de verkoper kan er ook niets aan doen dat het pakketje wordt terug gestuurd in Nederland.

Wat Wirewess overigens meldt dat je geen "confirmed adress" kunt krijgen is niet helemaal correct want dat kan wel degelijk.

Wat eigenlijk mijn vraag is , wat wil je nu bereiken, je vraagt of mensen bekend zijn met deze verkoper,
nou volgens Ebay ruim 22.000 en dan een score halen van 99,3%, dat zegt toch genoeg.
Ik denk dat je het probleem van jou zending niet bij de verkoper moet zoeken maar bij de Nederlandse Douane,
want zei hebben het terug gestuurd zonder duidelijke rede.

Zelf ben ik er niet zo gelukkig mee dat je mijn naam in het openings topic gebruikt, alsof ik er wat aan kan doen,
in jou vorige topic vraag je om advies, dit krijg je van meerdere leden, en het zijn dus persoonlijke ervaringen van mede leden.
Wat je er dan mee doet moet je natuurlijk zelf beslissen.

Ik hoop dat je in ieder geval je gekochte spullen toch nog krijgt maar wel PayPal benaderen,
anders heb je straks misschien helemaal niets.
40D | 24-105 | 70-200 | 430 EX | gereedschapskist |
Gebruikers-avatar
Nagtie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1030
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 01:38
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Hoi Designer.
Ik wil niemand de schuld geven, en zeker jou niet.
Ik ben niet zo bekend met ebay en dus ook niet bekend met wat de waarde is van die cijfers. Zodoende wilde ik alleen hier checken hoe de betrouwbaarheid eigenlijk is.

Nu blijkt dat er meer naar volle tevredenheid bij deze verkoper dingen kopen ben ik gerust gesteld dat er een goede oplossing is.
Ze hebben aangegeven dat als het terug is dat ze het dan terug sturen. Ik vind het alleen met bijna 2 maanden nu wel erg lang duren, waardoor ik begon te twijfelen.

Ik heb ze nu eerst nog gemaild voor een oplossing, komt daar het zelfde antwoord uit dan ga ik idd via paypal het geld terug vragen.

Groet Niels
Canon 50D + 350D, Sigma 70-200 F2.8 EX DG HSM macro, Tamron 28-75 F2.8, Canon 50 F1.8 Sunpak flitser, 1 en 3 benen van Manfroto, en een flits set.
WireWess
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1258
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009 23:30
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Designer schreefCOLON Wat Wirewess overigens meldt dat je geen "confirmed adress" kunt krijgen is niet helemaal correct want dat kan wel degelijk.
Ook al is dit een beetje offtopic ik wil er toch nog even op inhaken ;)
Ik tijdje terug telefonisch contact opgenomen met Paypal om na te vragen hoe ik aan een confirmed address kom.
Hierbij kreeg ik te horen dat het in NL niet mogelijk is om icm een creditcard een confirmed address te krijgen ivm de wetgeving tbv privacy hierdoor kan het adres niet worden gecontroleerd.
Volgens die persoon aan de telefoon was enkel een verified address mogelijk.

Maar als het volgens jou wel kan dan hoor ik graag hoe je dat voor elkaar krijgt :D
Ik heb namelijk al behoorlijk wat webshops weggeklikt omdat ik geen verified address had.

@Nagtie zoals je nu in je topicopening verwijst naar Designer komt het toch een beetje over als een vingertje wijzen :P
En inderdaad op ebay altijd de rating van de verkoper controleren al is het maar om nog enige zekerheid te hebben :D
Je weet niet wat je niet weet ! :D
Gebruikers-avatar
Designer
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 588
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2008 16:30
WoonplaatsCOLON Gaanderen
CONTACTCOLON

WireWess schreefCOLON Ook al is dit een beetje offtopic ik wil er toch nog even op inhaken ;)
Ik tijdje terug telefonisch contact opgenomen met Paypal om na te vragen hoe ik aan een confirmed address kom.
Hierbij kreeg ik te horen dat het in NL niet mogelijk is om icm een creditcard een confirmed address te krijgen ivm de wetgeving tbv privacy hierdoor kan het adres niet worden gecontroleerd.
Volgens die persoon aan de telefoon was enkel een verified address mogelijk.

Maar als het volgens jou wel kan dan hoor ik graag hoe je dat voor elkaar krijgt :D
Ik heb namelijk al behoorlijk wat webshops weggeklikt omdat ik geen verified address had.
Raar, als ik inlog op Paypal staat er bij mij gewoon dat ik een confirmed user ben.
ik neem aan dat je de hele procedure hebt doorlopen, dmv de code op je bank afschrift e.d.,
Ik moet wel zeggen dat ik ook een banknummer heb lopen bij PayPal, misschien is dat een rede ? anders weet ik het ook niet.
40D | 24-105 | 70-200 | 430 EX | gereedschapskist |
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Als koper moet je gewoon een afleveradres opgeven.
Maak je daar een fout dan heb je pech gehad.

"Confirmed" en "Verified" hebben betrekking op de adresgegevens van een verkoper; dat is een poging om de koper te beschermen.
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
Nagtie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1030
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 01:38
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

De reden dat ik iemand's naam noemde is om aan te geven, dat ik koos voor deze aanbieder omdat er 'iemand' al ervaring mee had. En ik dus niet bij een louge bedrijf iets heb gekocht, omdat er iemand dus al ervaring mee had.

Vandaag weer een mail gehad dat het heel langzaam gaat bij Hong kong post en dat ik mij vooral geen zorgen moeten maken. Zodra het er is nemen ze contact met me op.
Canon 50D + 350D, Sigma 70-200 F2.8 EX DG HSM macro, Tamron 28-75 F2.8, Canon 50 F1.8 Sunpak flitser, 1 en 3 benen van Manfroto, en een flits set.
Gebruikers-avatar
Nagtie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1030
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 01:38
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Na heel wat gedoe... heb ik nu eindelijk wat dingen binnen gekregen... heeft dus ruim een jaar geduurd, ik zal niet snel weer iets besteld hier, zit nu met een heel stel spullen die ik niet nodig heb.
Canon 50D + 350D, Sigma 70-200 F2.8 EX DG HSM macro, Tamron 28-75 F2.8, Canon 50 F1.8 Sunpak flitser, 1 en 3 benen van Manfroto, en een flits set.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar