Waar passe partouts halen?

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
thijs broekkamp
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1052
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2009 19:51
WoonplaatsCOLON Bergen N-H
CONTACTCOLON

Ik heb binnenkort een expositie en wat meer lijsten en passe partouts nodig dan ik al had. Voorheen had ik ze gewoon bij de hema gehaald, waren prima. Nou was ik daar laatst maar de passe partouts hebben ze niet meer en die komen er ook niet meer (witte wel, maar de zwarte niet en die heb ik nodig) bij de foto speciaal zaken kan ik ze ook al niet vinden. Weet iemand waar ik ze kan halen?
[size=75]Canon eos 40d en 30d|Canon ef 300mm f4|Canon ef-s 10-22mm f3.5-4.5 USM|Canon ef-s 18-55mm IS|Sigma 150mm f 2.8 macro[/size]
Website: http://www.wildnature.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Blog: http://www.thijsbroekkamp.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
sven2912
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1745
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010 09:18
WoonplaatsCOLON Nijmegen

durf het niet zeker te zeggen, maar volgens mij heb ik ze van de week bij IKEA eindhoven zien staan. ze hebben daar heel veel lijsten, en volgens mij stonden er ook passe partouts. twijfel wel een beetje aan mezelf, misschien even bellen?

Gr Sven
Canon
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Anders eens bij een plaatselijke lijstenmaker binnen lopen, die verkopen dat ook vaak en anders kunnen ze je vast wel op weg helpen.
Gebruikers-avatar
Anne-Elise
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2006 16:31
WoonplaatsCOLON Zuid-Holland

kijk eens bij de kwast:

http://www.dekwast.nl/shopfrms.php

zelf kocht ik daar via webshop meestal mijn passe-partout karton, ik maakte ze zelf op maat,
heb daar een speciale snijder voor,
maar ze hebben ook kant en klaar in verschillende kleuren en maten, o.a zwart, kijk onder'
lijsten +passepartout en dan zie je ze vanzelf.

mocht je niet via internet willen bestellen, ga dan naar een lijstenmakerij, daar snijden ze
de passe partouts ook op maat voor je en kun je precies aangeven welke maat je nodig hebt,
vaak hebben ze ook verschillende kleuren etc op voorraad.
Annelies


Mijn apparatuur zet ik hier niet neer om stoffig te worden, die heb ik n.l nodig om te fotograferen!
Gebruikers-avatar
Ton Canon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 987
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:20
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Zie Annelies.. ik haal ze ook bij de Kwast, maar snij ze nog steeds wel zelf.
En waar je ook terecht kunt is bij www.hokap.nl en nog wel meer lijstenshops op het web.. ff googelen op fotolijsten ofzo.
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

iik snij ze zelf, maar de HEMA verkoopt ze ook. Ik weet niet welke maten allemaal hoor.
Gebruikers-avatar
Co
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2009 15:05
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel

De Hema heeft ze volgens mij uit het assortiment gehaald maar bij Ikea heb ik ze ook gezien.

succes.
5D Mark II, 40D, Canon 24-70 F2.8 Mark II, Canon 70-200 F4 IS, Canon EF 100 mm F2,8 Macro, 430EXII en wat geheugen oh ja en 3 pootjes van Manfrotto.
Website : http://cofotografie.weebly.com/
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

Bij Expo, daar snijden ze die op maat.
Er is vast wel een Expowinkel bij je in de buurt.
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

geert h schreefCOLONAnders eens bij een plaatselijke lijstenmaker binnen lopen, die verkopen dat ook vaak en anders kunnen ze je vast wel op weg helpen.
Zo heb ik dat ook bij een paar lijsten gedaan. Voor plm 10 euro heb je dan een passende lijst en kun je ook nog eens de perfecte kleur uitkiezen bij de foto. De lijstenmaker was in mijn geval een grote hobbyzaak, waar men ook lijsten verkoopt, passepartouts maakt en heel veel andere dingen doet die betrekking hebben op creatieve hobby's.
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Dan hebben wij onze passe partouts bij dezelfde winkel vandaan Robert ;)
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

Nieuwlandstraat, Tilburg ;)
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Yep, maar nu gaan we wel wat off-topic. Ik neem aan dat TS namelijk niet naar Tilburg wil rijden voor zijn passe partouts.
mgifotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 420
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2007 11:37
WoonplaatsCOLON Culemborg
CONTACTCOLON

Hornbach
thijs broekkamp
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1052
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2009 19:51
WoonplaatsCOLON Bergen N-H
CONTACTCOLON

Bedankt voor alle berichten! Ik ga morgen dan even naar de plaatselijke lijstenmaker en anders naar de expo
[size=75]Canon eos 40d en 30d|Canon ef 300mm f4|Canon ef-s 10-22mm f3.5-4.5 USM|Canon ef-s 18-55mm IS|Sigma 150mm f 2.8 macro[/size]
Website: http://www.wildnature.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Blog: http://www.thijsbroekkamp.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar