afdruk op Canvas

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

martina.scholten
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2012 10:05

Ik ben heel tevreden over de foto op canvas van Pixum.
Boelo
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2012 17:22

Ik heb goede ervaringen met Colorpro(o)f, zwaar canvas, zeer goede kleuren en ook nog eens zijdeglas afgelakt. Vr.gr. Boelo.
Compactflash
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:44

Kijk uit met Canvas&Co Ik heb daar hele slechte ervaring mee.... Laatst een bestelling geplaatst, zat er een halo om het beeld heen toen ik hem thuis kreeg afgeleverd.
Bestand nagekeken (niks in terug te vinden)
Netjes een mailtje eruit met de vraag hoe te gaan oplossen..... niks geen antwoord, weer een mailtje.... weer geen antwoord....!
Bellen.....kreeg ik te horen dat de persoon die hier over gaat, morgen weer op kantoor is en dan gelijk met mij contact opneemt om tot een oplossing te komen. (1 week gewacht)
Ik een hele boze mail gemaakt en tien keer verstuurd, met de tekst dat ik het niet normaal vind hoe hun omgaan met klanten (vooral als je er gem. tien doeken per maand afneemt)

Hee telefoon Ik geloof ene xxxx...... nee hij beloofde dat het wel degelijk werd opgelost en hij snapte niet hoe het kon dat ik nog niks had gehoord..... morgen ging hij gelijk aktie ondernemen.........(weer 1 week gewacht)

in die tijd heb ik bij een ander bedrijf een doek besteld (mijn klant had al lang genoeg gewacht...!)

Dus voor mij geen Canvas&Co meer........
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar