ervaringen photobox.nl gevraagd

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
marcel73
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 584
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2005 22:19
WoonplaatsCOLON Breda
CONTACTCOLON

Wie heeft er ervaringen met http://www.photobox.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ?

ik kreeg vandaag een mooie aanbieding om voor 29,95 iets te bestellen t.w.v. 99,95 bij dat bedrijf, maar ik heb er geen enkele ervaring mee .
Aangezien de aanbieding alleen vandaag geldig is heb ik niet veel tijd om te ontdekken of het wat is
louisvdd76
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2007 17:37
WoonplaatsCOLON Molenhoek

voor iedereen.... http://www.ibood.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ;-)
Kijk eens wat vaker door je camera....
Gebruikers-avatar
Anne-Elise
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2006 16:31
WoonplaatsCOLON Zuid-Holland

als het een mooie aanbieding is zoals je zelf zegt en je er die 29,95 voor over hebt dan zou ik het zeker doen.
ik neem aan dat je niet vandaag hoeft te beslissen wat je er wilt kopen, de aangeschafte bon zal langer geldig zijn dan alleen vandaag.
Annelies


Mijn apparatuur zet ik hier niet neer om stoffig te worden, die heb ik n.l nodig om te fotograferen!
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Verplaatst naar Fotozaken, leveranciers en winkels
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
Gebruikers-avatar
seoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1144
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2010 10:50
WoonplaatsCOLON nijmegen

Ik heb vandaag weer zo'n tegoed bon gekocht.

Het is bij de vorige niet 100% goed gegaan.
Maar om een foto op 107cm breed canvas te laten afdrukken is geweldig.

Jammer dat er aan de rand een klodder lijm was gevallen.
De lijm is nu weg maar het zwart op die plek is wat glanzend geworden.

Voor dat geld? Doen
Ik heb mijn 2de dus al weer in de planning en als ibood 2-3x per jaar zo'n aanbieding heeft dan heb ik over een jaar of 2 mijn huis volhangen.
Ikea eat your hart out :mrgreen:
6d - EF 16-35mm f/2.8 L II USM - EF Macro 100mm F2.8 L IS USM - EF 70-200 L F/4 IS USM - EF 24-105 F/4 L IS USM - Sigma 50mm F/1.4 DG Art - 430EXIIringed
Gebruikers-avatar
sugarman
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5360
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2004 00:25
WoonplaatsCOLON Een Hagenees in Hoek van Holland
CONTACTCOLON

Is dat bericht van louisvdd76 nou een virus-robot dat zomaar binnen komt wandelen??? :)
Een camera, een lichtsetje en nog wat gebroken glazen.
Let op!! Men zegt vaak "belichting" terwijl er "verlichting" wordt bedoeld.
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Nee, dat is de pagina waar gisteren die waardebon te bestellen was. Enkel heeft ibood elke dag een andere aanbieding, dus is de link vandaag helemaal niet meer interessant.
Gebruikers-avatar
seoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1144
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2010 10:50
WoonplaatsCOLON nijmegen

Als ie weer langs komt zal ik het proberen te melden hier.
6d - EF 16-35mm f/2.8 L II USM - EF Macro 100mm F2.8 L IS USM - EF 70-200 L F/4 IS USM - EF 24-105 F/4 L IS USM - Sigma 50mm F/1.4 DG Art - 430EXIIringed
raymonvw
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2011 06:51

Ik heb ook via de actie destijds een voucher gekocht en ingewisseld voor een fotoboek. Fotoboek is nu na 4 weken wachten binnen: kreeg eerst en fotoschrift binnen die bestemd was voor iemand anders (menselijke fout waarschijnlijk bij het inpakken). Reactie van photobox: opdracht wordt gratis opnieuw ingevoerd en het verzoek het fotoschrift te vernietigen. Om een of ander "kwaliteitscontrole" probleem heeft het daarna nog ruim 14 dagen geduurd voordat het product alsnog bezorgd werd. Ik ga ervanuit dat dit eenmalige fout was. Over de kwaliteit van het boek ben ik best tevreden, maar heb niet echt vergelijkingsmateriaal van andere leveranciers.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar