Allesvoordecamera???

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Kippetjek
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011 12:15

Even een vraagje aan jullie...

Heeft er iemand ervaring met de bestelsite allesvoordecamera.nl?!
Ik heb er nu een maand geleden een tas voor mn eos 550D besteld (en betaald). Op mail hebben ze nog niet gereageerd, anderhalve week geleden gebeld en toen vriendelijk te woord gestaan. Bleek dat de zending uit Duitsland achterliep door de feestdagen (ik heb erna besteld, de 9e jan) en dat ze de lading deze week (vorige week dus) verwachtte en dat hij dan zsm opgestuurd zou worden.
Vandaag weer gebeld, het duurt me nu echt wel erg lang aangezien ze op de site zeggen binnen 2 tot 5 werkdagen, met uitloop tot 21 dgn. Eerste x ging de telefoon lang over en ging toen op het antwoordapp, 2x vloog hij hier meteen op. Mail gestuurd en maar weer afwachten...
Ik krijg hier toch een beetje een naar gevoel van, en voel me nogal naïef terwijl ik dit niet ben... dacht ik...
Volgende week ga ik met mn lief en zonder kleine meid 2 dgn naar Antwerpen, en ik wil dan gewoon mn camera mee, MET tas!!!
Janka gaat even verder balen....
Tips en ervaringen zijn erg welkom!!!
Don't try to fix me, I'm not broken...
rene.w
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2010 20:13

snelheid is niet aan hun besteed,
http://www.webwinkelvergelijker.nl/shop ... ra.nl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
[Canon 5D Mark III ][Sigma 50mm f1.4 EX DG HSM] [Canon EF 70-300mm F/4-5.6 L IS USM [Canon EF 24-105mm F/4.0 L USM is] [Canon Speedlite 600 EX-RT] [Canon ST-E3 RT]
Gebruikers-avatar
Kippetjek
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011 12:15

Handig die link, bedankt! Ga toch nog morgen weer bellen, en anders laat ik de bank het geld terughalen (als dat nog kan)... Baal er wel flink van, weer wat geleerd denken we dan maar...
Don't try to fix me, I'm not broken...
Gebruikers-avatar
Kippetjek
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011 12:15

Vandaag eindelijk iemand te pakken gekregen die dwars over me heen probeerde te l*llen... jammer alleen dat hij een geirriteerde zwangere vrouw vol razende hormonen tegenover zich had... :oops: :lol: :twisted:
Morgen wordt de tas eindelijk bezorgt als t goed is!!! En geen excuus, alleen pogingen zich eruit te kletsen en vooral niet openstaan voor feedback of kritiek... Jammer maar helaas, ik denk dat de volgende keer niet bij hun besteld wordt...
Don't try to fix me, I'm not broken...
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Mag ie volgens mij nog blij zijn dat je niet persoonlijk tegenover hem stond... :twisted: :mrgreen:

Hoop dat het ook lukt. En een fijn weekend gewenst samen :!: :wink:
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Gebruikers-avatar
Emielepiel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1522
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2007 10:19
WoonplaatsCOLON Knoal
CONTACTCOLON

Kippetjek schreefCOLONMorgen wordt de tas eindelijk bezorgt als t goed is!!!
Heb je em ontvangen??
[size=75]Ik ben liever eerlijk en zeg de waarheid dan dat ik niet de waarheid spreek en lieg.......[/size]

[url=http://www.frozenimage.nl]FrozenImage[/url]
Gebruikers-avatar
Kippetjek
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011 12:15

2dgn erna heb ik m idd mogen ontvangen. Keurig netjes ingepakt en al. Zeer tevreden met de tas, maar de klantenservice, communicatie (bejegening) en dus de uiteindelijke levertijd vond ik zeer teleurstellend.
Don't try to fix me, I'm not broken...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar