Flash24.nl

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gerrit550
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2011 08:18

Ik had een statiefgondel besteld. Netjes op tijd betaald. En toen las ik hier al deze slechte berichten. Dus ik maakte me al licht zorgen. Maar moet zeggen. Heb een mail gestuurd met hoe lang het ging duren, had binnen een dag antwoord en binnen twee weken is de statiefgondel nu binnen. Of ik heb geluk of ze gaan hun leven beteren.

Gerrit
boetje
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2012 21:35

Beste mensen,
Sinds kort zijn wij, mijn man en ik, de nieuwe eigenaren van de webwinkel Flash24.
Wij hebben deze webwinkel overgenomen van 2 jongens uit Heerhugowaard die 2 jaar lang de winkel in hun bezit hebben gehad.
Uiteraard hebben wij, voordat we tot de koop overgingen, hier en daar wat opgezocht over de winkel en kwamen zo terecht op dit forum.
Geen positieve berichten.. Toch willen we graag melden dat wij een compleet nieuw concept willen gaan toepassen bij Flash24 en zo ook meer service kunnen bieden in de vorm van goede, correcte informatie en een goede, betrouwbare betalingsregeling. Wat er door jullie is geschreven over Flash24 zal zeker de waarheid zijn maar ik hoop ook dat jullie ons graag nog een kans willen geven. Mochten er nog vragen en/of opmerkingen zijn vanaf jullie kant, horen we dat heel graag.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar