ervaringen aanbiedingstore.com

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
marcanon
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 191
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2007 21:26
WoonplaatsCOLON Oosterhout

Is er iemand die de internetshop aanbiedingstore.com kent en wat zijn jouw ervaringen met hen. Op internet/google kan ik verder niets over ze vinden.

Alvast bedankt

Marco
canon70D ^ canon 10-22 ^ sigma 70-200 ^ canon 24-105 ^ canon 55-250
Gebruikers-avatar
frank
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1454
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2004 22:02
WoonplaatsCOLON Waalre

doei
Laatst gewijzigd door 1 op frank, in totaal 10 keer gewijzigd.
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

Dan heb je vast een andere Google dan ik gebruik, ik krijg behoorlijk wat hits.
Ik snap trouwens niet dat je op dat soort aanbieders nog Googled, uiteraard kunnen deze prijzen niet!
Anoniem 4

Altijd doen. Voor dat geld krijg je hem nooit. :roll: :mrgreen: :twisted:
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

één keer zoeken op Google en je krijgt link na link met oplichtingservaringen... je weet genoeg, neem ik aan?
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
van den Berg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 658
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2008 19:25

gewoon canon op ebay kijken, voor een redelijke prijs heb je daar ook een mooie 7D
http://elektronica.shop.ebay.nl/Fotogra ... 11.c0.m282" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
mitchel1986
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1361
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2010 10:54
WoonplaatsCOLON Alphen aan den Rijn
CONTACTCOLON

Aanbiedingstore adverteerd tegenwoordig ook op marktplaats. Je krijgt dan een mailtje terug dat de 'verkoper' het produkt heeft verkocht aan iemand anders maar dat hij/zij je een tip geeft om op aanbiedingstore te kijken.

De prijzen zijn al helemaal niet realistisch en er staat nergens een kvk nummer. Je product bekijken of ophalen kan ook niet (ik heb ze gemaild) dus het is gewoon oplichterij. Als je aan hun 729 euro wil uitgeven voor een 7D bijvoorbeeld, dan kun je net zo goed voor dat bedrag donateur worden bij eosdigitaal. In het laatste geval krijg je er meer voor terug dan bij aanbiedingstore.
Gebruikers-avatar
marcanon
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 191
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2007 21:26
WoonplaatsCOLON Oosterhout

Ik zag dat er op een of andere wijze een deel van mijnpost is verdwenen.

Het kwam er in het kort op neer, dat ik inderdaad via MP een bericht terug ontving.
Ik had al een mail gestuurd met de vraag of afhalen een mogelijkheid zou zijn. ( inderdaad je raadt het l, geen antwoord).
De prijs als het te mooi lijkt is het dat meestal ook
En gegoogled op ervaringen en aanbiedingsstore. En daar eigenlijk niets op gevonden, via de iphone gedaan dus niet alle pagina's bekeken.

Het blijkt in ieder geval uit de reactie's dat mijn onderbuik gevoel door jullie bevestigd wordt.

Gr Marco
canon70D ^ canon 10-22 ^ sigma 70-200 ^ canon 24-105 ^ canon 55-250
Gebruikers-avatar
mitchel1986
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1361
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2010 10:54
WoonplaatsCOLON Alphen aan den Rijn
CONTACTCOLON

Hou er ook rekening mee dat het flink geld kost als je ze belt, ze hebben alleen een 084- nummer
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar