Fotomania bij Mediamarkt

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

of het nu wel of geen btw heet of 17.36% maakt me niet zoveel uit
Dit is niet aanvallend bedoeld hoor, ik wil alleen mensen erop attenderen dat ze in plaats van 21% v.d. prijs af te trekken, 17,4% v.d. prijs af moeten halen, niet dat ze achteraf
voor verrassingen komen te staan.
Zo heb ik ze nl. bij bosjes bij de servicebalie in de winkel zien klagen vorig jaar.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Gebruikers-avatar
Maurice-e
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2012 22:23

Maandag was de 70-200 nog 590 euro en De canon L lenzen vallen niet onder de btw weg ermee actie.
Zie nu wel dat ze prijs hebben laten zakken naar 529 euro, Scheelt toch weer 60 euro. :D
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/CA ... langId=-11" onclick="window.open(this.href);return false;
aflits
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 673
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:33

De "mooiste" korting is de 70-200 2.8-II met zo'n anderhalf procent. Het is weliswaar een L-lens, maar toch iets aan de prijs gedaan.
Het viel mij op dat de btw-aanbiedingsprijzen precies dezelfde zijn als foto-klein nu bij z'n webwinkel vermeldt.
WireWess
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1258
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009 23:30
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

@karin115 ik voel me niet aangevallen hoor, het ging mij er meer om dat het me persoonlijk niet uit maakt welk label ze aan de korting hangen als je het maar goedkoper mee krijgt, daar ben je toch een echte Nederlander voor :P
@Maurice-e het lijkt er meer op dat die actie regels meer als richtlijnen worden gezien door de vestigingen, heb inmiddels al vernomen dat er bij o.a. MM Eindhoven, Den Haag, Utrecht, Roermond toch 5d3's zijn verkocht met korting !
Daarnaast doen in veel vestigingen de L objectieven ook gewoon mee en dan niet de bovengenoemde knakenkorting maar de echte korting :P
Gelukkig heb ik hier in de buurt 7 vestigingen zitten, dus gewoon even winkelhoppen :)
Je weet niet wat je niet weet ! :D
WireWess
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1258
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009 23:30
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Even een kleine reminder om je vakantiegeld te verbrassen: vandaag zijn de Tax-Free dagen ingegaan bij Saturn en die duren tot 2juni:
http://www.saturn.nl/mcs/shop/taxfree-paradise.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Helaas zie je ook hier weer prijsverschil tussen google cache en hun eigen website. :(

CodeCOLON Alles selecteren

   
Uitzonderingen:
FOTO/VIDEO
 Sony: DSC-RX100, DSC-HX300, DSC-HX50, NEX-6, NEX-7, HDR-PJ650, HDR-CX410
    Panasonic: DMC-TZ-serie, FZ-serie, G-serie, GF-serie, HC-X900EG-K en HC-X800EG-K
    Canon: EOS 1D, EOS 5D, EOS 6D, G1X, G15 en alle "L" lenzen.
    Fujifilm: Finepix X100 serie, Xpro1 serie, X-E1 serie, X20, X-Mount lenzen.
    Sigma
    JVC: GC-XA1
    Nikon: D800, D600, D300s & D7100, alle lenzen boven de €1300,-
    Samsung: WB250F WB800F, NX20, NX300, Galaxy Camera
    GoPro
Maar zoals we bij vorige Acties van de Mediamarkt/Saturn al hebben gezien hanteren ze soms per vestiging nog een apart beleid ;)

De Canon Cashback loopt nog tot 31Juli, PDF > https://ecback.canon.nl/flyer.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Je weet niet wat je niet weet ! :D
Gebruikers-avatar
knrd
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 167
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2012 10:54
WoonplaatsCOLON 073

Mooi! Denk dat ik een flitser ga halen..
Toch wel een mooie korting met die tax-free en cashback acties :)
"The details are not the details. They make the design."
- Charles Eames
WireWess
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1258
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009 23:30
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Alleen deze week bij de Mediamarkt 16% korting, uitzonderingen zijn hetzelfde als die van de Saturn:
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/vakan ... arden.html" onclick="window.open(this.href);return false;

40mm STM is alsnog leuk om te kopen :P
Je weet niet wat je niet weet ! :D
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

De actie lijkt wat beperkter dan die van Saturn? Ik zie bijvoorbeeld geen 60D in het rijtje staan, en ook alleen L lensen staat er? (ik heb niet bij de artikelen zelf gekeken)
Foto/Video

JVC: GC-XA1
Sigma
FujiFilm: Finepix X100 serie, Xpro1 serie, X-E1 serie, X20, X-Mount lenzen.
Canon: EOS 1D, EOS 5D, EOS 6D, G1X, G15 en alle "L" lenzen.
Nikon: D800, D600, D7100 en alle lenzen boven de €1300,-
Panasonic: DMC-TZ-serie, FZ-serie, G-serie, GF-serie, HC-X900EG-K en HC-X800EG-K
Sony: DSC-RX100, DSC-HX300, DSC-HX50, NEX-6, NEX-7, HDR-PJ650, HDR-CX410
Samsung: WB250F, WB800F, NX20, NX300, Galaxy Camera
Anoniem 4

Wel goed lezen. Dit zijn de uitzonderingen, dus de artikelen die niet onder de actie vallen.
Is exact hetzelfde lijstje als bij Saturn.
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

LOL :oops:
WireWess
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1258
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009 23:30
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Zo 2014 begint goed, vanaf de 29e tot 2feb weer shoppen zonder btw helaas net buiten de Canon cashback actie. :)
Je weet niet wat je niet weet ! :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar